Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהחלט כן. זה מקום פרטי, אתה תופס מקום וזמן של עובד. יש לך את זה בחינם בתחנות דלק ואם אתה מתעקש להכנס לפנצ'ריה אז תשלם. כמו שיכנסו אליך למשרד ויבקשו לשלוח פקס או לעשות טלפון בחינם.

פורסם

נצא מנקודת הנחה כי יש חוק כזה, סביר להניח שהוא אוסר על הפאנצ'רמאכער לגבות תשלום נפרד על ניפוח צמיג (מעבר לתשלום על פירוק/הרכבה/פאנצ'ר).

 

המצב שפות"ש מדבר עליו הוא נטו גביית כסף על ניפוח צמיג שלא טופל ע"י אותו בעל מקצוע ולדעתי כן, כמו שאמרו כבר, יש מקום לגבות כסף על השירות כשהוא ניתן בנפרד, נניח נכנסת לפנצ'ריה כי שתי הידיים שלך צומחות מהתחת ואתה לא יודע לקרוא שעון במשאבה בתחנת דלק.

פורסם

כמו שיש חוק שמורה על מסעדות לתת לכל המבקש כוס מים בחינם, הדבר קיים גם בפנצריות (מילוי אוויר, מים לא חייבים לתת לך)

 

שי.

פורסם

חלק מקבלת רישיון רכב צריכה להיות הבנת בסיסית של בדיקת כלליות כמו:צמיגים,שמן ומים.

בין אם הנהג הוא אישה או גבר במידה ואין להם נכות כלשהי שמונעת מהם לעשות בדיקות כלליות.

כשהיה לי חשש הרכב מאבד אוויר הלכתי לצמיגאי על מנת שיבדוק את הנושא,והוא אמר לי לקפוץ לנפח אצלו צמיגים חינם(אוויר).

מן הסתם לא תפסתי טרמפ על זה פשוט קניתי שעון לבדיקת לחץ צמיגים.

×
×
  • תוכן חדש...