Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קונה מערכת רוקפורד:

 

קומפוננט - T2652-S

סאב P2D2 12"

מגבר - T400-4

(על הדרך אשמח לחוות דעת על הרכיבים)

 

ואני הולך למתקין ואני רוצה לקנות כבלים מראש (קיט?)

 

איזה כבלים ואיזה גייג' מומלץ למערכת כזאת? תקציב עד 350

פורסם (נערך)

היתה לי מערכת שמורכבת מסטאפ דומה (כרגע הכל מפורק כי מכרתי את הרכב)

היה לי את ה T2 שהיה מוגבר בהתחלה דרך הקרוס, על מגבר דיי פשוט שנתן לכל צד משהו כמו 100-110 RMS (בגישור).

בתור סט ראשון , וכאחד שרק נכנס לתחום(לפני שנתיים) הייתי דיי מבסוט מהתוצאה, הסט מנגן חזק ונשמע טוב במרבית סגנונות המוזיקה.

לאחר שנה החלפתי מגבר וקניתי T600-4 , האח של ה T400, ועברתי לתצורה של BI-AMP עם הקרוס כלומר כל רכיב קיבל ערוץ הגברה נפרד, אני יכול להגיד שהיה שיפור בעוצמה והיה לי טיפה יותר שליטה על הרכיבים.

השיפור המשמעותי היה כאשר רכשתי PRS80 לפני מספר חודשים, ואז עברתי לעבודה אקטיבית מלאה, המידבאס פשוט התעורר לחיים והסט נשמע אחרת, לקח לי לא מעט זמן למצוא את הכיוונים הנכונים אבל הייתי דיי מרוצה מהתוצאה בסופו של דבר.

הסט מנגן דיי טוב, אבל קיים איזשהו בור בתחום המיד ששמתי לב אליו רק אחרי הרכישה של ה PRS80.

 

דרך אגב איזה HU יש לך?

 

לגבי חיווט, אני מניח שקיט 8 גייג מבית טוב כמו רוקפורד יעשה את העבודה , אם אתה מתכנן שדרוגים בעתיד כדאי לשקול אולי קיט 4 גייג.

 

דרך אגב, הנה שרשור ההתקנה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?466521-%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA-%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4-RF-T2652-S-%D7%90%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9D-%D7%93%D7%9C%D7%AA%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%97%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A2%D7%AA

עריכה אחרונה על ידי sharkol
פורסם
היתה לי מערכת שמורכבת מסטאפ דומה (כרגע הכל מפורק כי מכרתי את הרכב)

היה לי את ה T2 שהיה מוגבר בהתחלה דרך הקרוס, על מגבר דיי פשוט שנתן לכל צד משהו כמו 100-110 RMS (בגישור).

בתור סט ראשון , וכאחד שרק נכנס לתחום(לפני שנתיים) הייתי דיי מבסוט מהתוצאה, הסט מנגן חזק ונשמע טוב במרבית סגנונות המוזיקה.

לאחר שנה החלפתי מגבר וקניתי T600-4 , האח של ה T400, ועברתי לתצורה של BI-AMP עם הקרוס כלומר כל רכיב קיבל ערוץ הגברה נפרד, אני יכול להגיד שהיה שיפור בעוצמה והיה לי טיפה יותר שליטה על הרכיבים.

השיפור המשמעותי היה כאשר רכשתי PRS80 לפני מספר חודשים, ואז עברתי לעבודה אקטיבית מלאה, המידבאס פשוט התעורר לחיים והסט נשמע אחרת, לקח לי לא מעט זמן למצוא את הכיוונים הנכונים אבל הייתי דיי מרוצה מהתוצאה בסופו של דבר.

הסט מנגן דיי טוב, אבל קיים איזשהו בור בתחום המיד ששמתי לב אליו רק אחרי הרכישה של ה PRS80.

 

דרך אגב איזה HU יש לך?

 

לגבי חיווט, אני מניח שקיט 8 גייג מבית טוב כמו רוקפורד יעשה את העבודה , אם אתה מתכנן שדרוגים בעתיד כדאי לשקול אולי קיט 4 גייג.

 

דרך אגב, הנה שרשור ההתקנה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?466521-%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA-%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4-RF-T2652-S-%D7%90%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9D-%D7%93%D7%9C%D7%AA%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%97%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A2%D7%AA

 

יש לי UGO6500 (משהו סיני וזול שקיבלתי מסיאט שקניתי את הרכב)

לגבי החיווט אני כניראה ילך על 4גייג, כי עדיף לי כבר להשקיע.

 

אשמח לעוד חוות דעת על הרכיבים.

פורסם

חוות דעת מקבלים לפני קניה ולא אחרי. יש לך כבר אותם, אתה תתקין ותן ביקורת אחרי זה. תשתדל להתקין אותם בצורה טובה.

לגבי חיווט , 4 G יספיקו לך.

כך לינק מעניין.. http://www.bcae1.com/wire.htm

יש שם אפשרות לחישוב של חיווט.

לפי מה שראיתי קלאס AB , 2 ערוצים בעלי גישור יתנו 200 וואט לפי כך צריך 6G

פיוז מומלץ 60A, מה שאומר גם כן 6G.

לכן אם תתקין 4G יספיק לך וקצת מעל.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

הבנתי, אז אני יקנה קיט 4G של רוקפורד. אבל בנוסף לשאלה, ראיתי שגם צריך כבלי RCA? אני צריך את כל רשימת הכבלים שאני פשוט יבוא למתקין והוא יסתדר עם זה

פורסם

יש לך מבחר גדול ל RCA.

monster, stinger, knukonceptz, belkin וכו'...

לגבי קבל אקוסטי שאתה צריך גם כן, יש לך מבחר גם ענק . אני קונה מנחושת ולא אלומיניום. יש למתקינים אותם. אם יש לך מתקין טוב, תבדוק מולו לפני.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

הכל יחסי..

אני הלכתי על KNU מסדרת CRYSTAL.

יש כאלה שלא ממש אוהבים אותם. נתתי לך כמה חברות ואתה יכול לבחור מהם.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

×
×
  • תוכן חדש...