Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, פג׳ו 206 2002 אוטומט 1.6 .

 

אתמול הטרמוסטט ״נתפס״, היה עשן ענקי.

 

הגיע מכונאי, החליף רדיאטור, עכשיו האוטו נוסע סבבה (רדיאטור לא מקורי, מים מהברז שצריך להחליפם בקרוב).

 

הבעיה היחידה, זה שהרדיאטור עכשיו בלי טרמוסטט בכלל, והמים הם מים מהברז.

 

השאלה שלי, האם זה לא מזיק למנוע לנסוע ככה שבועיים בערך ?

 

תורה רבה

:twisted:
פורסם

מי ברז גורמים למשאבה לעבוד בלי סיכה,יוצרים אבנית במעברים ונקודת הרתיחה שלהם נמוכה.

בניגוד לסיגריות המנוע לא מפרא את עצמו ולכן אין שום טעם לנסוע גם יום אחד עם מי ברז אם יש אפשרות לנסוע עם נוזל.

פורסם
בקצרה - זה מזיק למנוע.

 

ושבועיים אפשרי לנסוע ככה ? לא יקרה נזק רב מדי ?

 

מי ברז זה כמו סיגריות' date=' הנזק הוא מצטבר בטווח הארוך ולא המיידי[/quote']

 

שבועיים זה טווח ארוך ?

 

מי ברז גורמים למשאבה לעבוד בלי סיכה,יוצרים אבנית במעברים ונקודת הרתיחה שלהם נמוכה.

בניגוד לסיגריות המנוע לא מפרא את עצמו ולכן אין שום טעם לנסוע גם יום אחד עם מי ברז אם יש אפשרות לנסוע עם נוזל.

 

יש אפשרות להחליף נוזל רק בעוד שבועיים

 

 

תודה רבה על התגובות, ולגבי הטרמוסטט ?? זה לא בעיה ?

:twisted:
פורסם

שבועיים לא יעשו כלום למנוע אם תיסע עם מי ברז ובלי טרמוסטט, כשמדברים איתך על נזקים שעושים מי ברז זה ברכבים שנוסעים שנים עם מי ברז.

רק תדאג לרוקן הכול ולשים נוזל קירור מקורי וטרמוסטט כדי לנסוע בראש שקט.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם
ושבועיים אפשרי לנסוע ככה ? לא יקרה נזק רב מדי ?

שבועיים זה טווח ארוך ?

יש אפשרות להחליף נוזל רק בעוד שבועיים

תודה רבה על התגובות, ולגבי הטרמוסטט ?? זה לא בעיה ?

 

נזק בלתי הפיך לא יהיה משבועיים.

ביטול טרמוסטט מאיצה בלאי מכני ומגדילה צריכת הדלק.

אז מומלץ זה לא וגם לא ליומיים.

פורסם

הבנתי תודה רבה !! שבוע הבא כנראה נחליף את הנוזל קירור ונקנה טרמוסטט חדש.

 

כמה אמור לעלות טרמוסטט ? וכמה ליטרים צריך של נוזל קירור ?

:twisted:
×
×
  • תוכן חדש...