Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום ניסיתי להוציא את הדיסק מתוך הרדיו דיסק ע"י לחיצה על הכפתור המתאים והדיסק נשאר תקוע בפנים ועשה קולות רצופים כאלו כאילו הוא יוצא ולא יצא....

 

א.איך אני יכול להוציא אותו?

 

ב. איך אני יכול לנקות בפנים ומה הבעיה שבגללה הוא נתקע

 

תודה מראש לעוזרים, bmw123

פורסם

קודם כל תאפס את המכשיר בכך שתנתק את הפלוס מהרדיו דיסק או שתוציא לחצי דקה את הצמה של המכשיר ותחזיר אותה דבר זה אמור להחזיר את המכשיר למצב התחלתי של המערכות ויש סכוי שכשתחבר מחדש הדיסק ייצא מעצמו ואם לא אז תיקח את המכשיר לטכנאי שיתקן לך את התקלה באם ישנה תקלה.

דרך אגב על איזה מכשיר מדובר ?

פורסם
יכול להיות שהיה שם דיסק כבר בפנים??? (גם זה קורה לאנשים...)
יכול להיות שאין שם בכלל דיסק בפנים??? (גם זה קורה לאנשים...) :-D

פורסם

קודם כל תודה לעוזרים.

 

שנית המכשיר הוא של פנסוניק (לא זכור לי הדגם, מחר אני יסתכל וירשום פה).

ביינתים הבעיה הסתדרה מעצמה.

לכל השואלים: היה דיסק בתוך הרדיו דיסק, דיסק שאני הכנסתי ולא דיסק שכבר שכב שם...

אין לי אחריות כי קניתי את המכשיר ביחד עם האוטו הקודם שלי...

שוב תודה.

×
×
  • תוכן חדש...