Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

במקרה שנהג מדווח למשטרה על נהג אחר אשר עשה עבירת תנועה , מה ההשלכות לדיווח ? והאם הנהג אשר דווח יקבל דו"ח/שלילה?

1.במקרה של מהירות מעל המותר.

2.במקרה של עקיפה פס לבן.

3.במקרה של מעבר באדום.

 

במידה ונהג שדווח ללא עברות קודמות וללא קנסות וכו , איך המשטרה תגיב לדבר ?

ואיך עליו להגן על עצמו ?

פורסם

לדעתי "דיווח" כולל ללכת פיסית לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה. רצוי עם הוכחות מצולמות. ישלחו ניידת בטלפון רק אם יהיה משהו חשוד מאוד. נהג משתל בלי סוף וכדומה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לדעתי "דיווח" כולל ללכת פיסית לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה. רצוי עם הוכחות מצולמות. ישלחו ניידת בטלפון רק אם יהיה משהו חשוד מאוד. נהג משתל בלי סוף וכדומה.

ואיך המשטרה תייחס לאותו דיווח במידה ואין צילומים רק דיווח של הנהג המדווח והאנשים שאיתו ברכב

פורסם

המשטרה לא תעשה כלום במידה וזה דיווח בטלפון או בפייסבוק .

אתה יכול לראות בפייסבוק שמגישים להם על מגש הכסף תמונות של עבריניים עם פרטים והכול , ומה הם עונים ? תבוא לתחנה ותגיש תלונה .

למי יש כוח וזמן ללכת לתחנה ולבזבז חצי יום בגלל טמבל בכביש ? במילא זה הכול נסגר בסטטוס " מחוסר עניין לציבור " .

 

בקיצור אל תדאג , לא יעשו לך או לו כלום .

פורסם
המשטרה לא תעשה כלום במידה וזה דיווח בטלפון או בפייסבוק .

אתה יכול לראות בפייסבוק שמגישים להם על מגש הכסף תמונות של עבריניים עם פרטים והכול , ומה הם עונים ? תבוא לתחנה ותגיש תלונה .

למי יש כוח וזמן ללכת לתחנה ולבזבז חצי יום בגלל טמבל בכביש ? במילא זה הכול נסגר בסטטוס " מחוסר עניין לציבור " .

 

בקיצור אל תדאג , לא יעשו לך או לו כלום .

לי אני לא דואג זה וויכוח שיש לי פה עם חבר , לשנינו יש רכבי עבודה עם המדבקת "המלשינון" ודיברנו על זה .

אני אומר : שלא עושים כלום , הוא אומר שכן

פורסם

תלונה על מהירות כלל אינה רלבנטית. החוק בישראל מתיר את אכיפת חוקי המהירות באמצעות רשימה סגורה של אמצעים, שאף לא אחד מהם זמין לאזרח מן המניין.

אם כבר, ניתן לטעון לנהיגה בחוסר זהירות, אבל אז יהיה על המתלונן להתייצב בתחנה כדי למסור עדות, במסגרתה יהיה עליו להסביר לחוקר כיצד בדיוק חוסר הזהירות בא לידי ביטוי בנהיגתו של האיש נשוא התלונה.

במקרים מסויימים הוא עלול למצוא את עצמו גם נאלץ למסור עדות בפני ביהמ"ש.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
תלונה על מהירות כלל אינה רלבנטית. החוק בישראל מתיר את אכיפת חוקי המהירות באמצעות רשימה סגורה של אמצעים, שאף לא אחד מהם זמין לאזרח מן המניין.

אם כבר, ניתן לטעון לנהיגה בחוסר זהירות, אבל אז יהיה על המתלונן להתייצב בתחנה כדי למסור עדות, במסגרתה יהיה עליו להסביר לחוקר כיצד בדיוק חוסר הזהירות בא לידי ביטוי בנהיגתו של האיש נשוא התלונה.

במקרים מסויימים הוא עלול למצוא את עצמו גם נאלץ למסור עדות בפני ביהמ"ש.

במקרה של עקיפה בפס לבן/פס רצוף?

פורסם

בכל מקרה, יהיה על המתלונן להגיש תלונה המשטרה ו במסגרת העדות שימסור יהיה עליו להסביר היכן היה ביחס לנהג שביצע לכאורה את העבירה, האם היה לו קשר עין רציף איתו וכו', ממש כפי ששוטר חייב לציין בדו"ח.

 

הנהג יזומן למשטרה לחקירה ובעקבותיה יוחלט על המשך ההליך נגדו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כאחד שהתנדב בתנועה ומכיר טיפה את החוק.

רק שוטר בתפקיד יכול לרשום דוח על עבירות תנוע שראה בזמן אמת, ואם אותו השוטר לא בתפקיד הוא יכול להוציא דוח לבן שזה דוח שאין לו כל משמעות כי ממש קל לערער על הדוח הזה.

ולעניין, אזרח רגיל לא יכול לעשות כלום כי יכול להיות שהאזרח שמתלונן זה איזה אדם שפשוט שונא אותכם.

כך גם שוטר לדוגמה, אם אני הייתי עוצר בטעות חבר אסור היה לי בכלל להיות מעורב בדוח (לדווח לק.תורן שישלח צוות תנוע אחר) זה רק בחוק בתכלס משחררים חברים.

 

אחלה של שבוע.

להלן חמשת הרכבים הנגררים ביותר לשנת 2013-2014

פז'ו וסיטראן-מזדה-רנו-פורד(קונקט)-יונדאי

פורסם

אלעד אתה יודע כמה פעמים איימו על חברים שלי שיגישו תלונה במשטרה על לכאורה עקיפה מהשוליים, מהירות, השתוללות ומה לא..

והיו לחלק מהם גם מצלמות דשבורד, ונחש מה? כלום ושום דבר. זה אפילו הפך לבדיחה ואנשים היו עושים פוזות למצלמה :wink:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

נשמע כאילו חברים שלך שומרי חוק משהו..:lol:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אני אומר לך אנשים לפעמים משועממים!

היום בבוקר עשינו מפגש צילומים קטן בסופרלנד ואחד החבר'ה הגיע עם פורשה 911 חדשה.

הוא עקף אחרי הכיכר מול היאס-פלאנט, עקיפה רגילה וחוקית. הייתי מאחוריו, שום דבר מיוחד,

אחרי זה ההוא שנעקף, כנראה בגלל שזאת פורשה, שלף את הנייד והתחיל לצלם ואמר שהוא מזמין משטרה

כי אנחנו עושים תחרויות, הוא אפילו לא קיבל התייחסות, נעלב והמשיך לדרכו. לאנשים אין מה לעשות בחיים, אין דברים כאלה.

כנראה בגלל זה במשטרה לא מתייחסים לזה ברצינות. אבל הבנתי שגם אם מישהו ממש משתולל ויש הוכחות מצולמות

לא עושים עם זה גם כלום בגלל חוסר עניין לציבור, אולי אני טועה...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
אני אומר לך אנשים לפעמים משועממים!

היום בבוקר עשינו מפגש צילומים קטן בסופרלנד ואחד החבר'ה הגיע עם פורשה 911 חדשה.

הוא עקף אחרי הכיכר מול היאס-פלאנט, עקיפה רגילה וחוקית. הייתי מאחוריו, שום דבר מיוחד,

אחרי זה ההוא שנעקף, כנראה בגלל שזאת פורשה, שלף את הנייד והתחיל לצלם ואמר שהוא מזמין משטרה

כי אנחנו עושים תחרויות, הוא אפילו לא קיבל התייחסות, נעלב והמשיך לדרכו. לאנשים אין מה לעשות בחיים, אין דברים כאלה.

כנראה בגלל זה במשטרה לא מתייחסים לזה ברצינות. אבל הבנתי שגם אם מישהו ממש משתולל ויש הוכחות מצולמות

לא עושים עם זה גם כלום בגלל חוסר עניין לציבור, אולי אני טועה...

במקרה שנהג צועק על בנאדם שהוא מבטיח לו שישללו אותו [חמוד זה].

והולך למשטרה ומגיש תלונה על נהג אחר , אז אתה אומר שהמשטרה לא תתייחס אליו?

×
×
  • תוכן חדש...