Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, לא מזמן הקליאו שלי (01, 1400, 100 כ"ס ידנית) נפטרה והחלפתי אותה באיביזה 1.6 ידנית (01, דגם ה-100 כ"ס, 5 דלתות).

אני איש גדול (ענק אם להגיד את האמת) ולמרות זאת בקליאו היה לי דיי נוח.

לאיביזה אני לא מצליח להתרגל, אז החלפתי את הסלון לסלון של איביזה טורבו במצב מעולה- שיפור קל.

 

בקיצור- החלטתי שהאיביזה עוברת לבעלים חדשים.

 

לעניין- מחפש המלצות לרכב, דרישות:

נוח! מרווח! (בד"כ נוסע לבד באוטו אבל לפעמים נכנסים גם חמישה, אה ויש 2 סאבים בבגאז')

שיסע, אני לא רוצה רכב עצלן, לפחות חזק כמו האביזיה\קליאו.

עדיפות לידני.

עדיפות לשנת 01 ומעלה (מתחת לזה אי אפשר לעשות ביטוח מקיף..)

אין לי יותר מדי כסף להוסיף אז כדאי שיכנס בתקציב של מה שהאיביזה תמכר,\ מאמין שתימכר ב-12-13 מצבה טוב מאוד. רק אם זה ממש ממש ממש שווה את זה אז להוסיף 3-4-5 אלף.

וכמובן, אני אשמח אם הוא יהיה יפה =]

 

תודה מראש

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

×
×
  • תוכן חדש...