Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון גם לי זכור את הלאונה דור 3 כמונית.

הייתי נוסע הרבה היו במיוחד דגמי GL כמוניות.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מצאתי פעם באינטרנט או אולי אפילו דרך הפורום הזה, כבר לא זוכר:

7921503.jpg

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

ואם כבר לאונה דור II, איך לא הוזכרה הגרסה המסחרית?

 

 

 

כי אולי אני חייב לשכוח משהו ?

הטנדר סובארו הגיע לארץ בשנת 79' בגירסת הנעה כפולה בלבד, עם מנוע 1.6.

בשנת 81' קיבל את מנוע ה 1.8 שהוצג בלאונה II, וכך נמכר עד סוף 81'.

ב 82' הוצג הטנדר סובארו שהתבסס על הלאונה II, והיה נאה בהרבה מקודמו.

הטנדר II הוצע בגירסת 1.6 5 הילוכים או 1.8 4X4 עם 4 הילוכים בלבד, והילוך כוח.

הטנדר סובארו זכה בארץ להצלחה ענקית, מאחר והיה מוכר במס, הן בקנייה והן בתחזוקה, והתפתח שוק ענק לארגזים שכיסו את תא המטען האחורי.

למרות המראה ה"טנדרי", כושר ההעמסה היה נמוך יחסית, ונפל בצורה משמעותית מהטנדרים של פיג'ו.

בשנת 87' קיבל הטנדר את גלגל ההגה של דגם ה GLF שהיה נעים יותר למראה ולמגע.

בתחילת שנות ה 90' הוצע הטנדר גם עם תיבה אוטומטית, מה שהיה קיים רק בטנדרים האמריקאיים הגדולים בהרבה.

ב 92' נוסף לשוק מתחרה חדש - הסקודה פייבוריט טנדר.

בזכות מחיר אטרקטיבי, זכה הטנדר סקודה להצלחה גדולה, שכולה באה על חשבון הסובארו, מה גם שהוא היה נעים בהרבה מהסובארו לישיבה ולנהיגה, למרות שהאמינות ואיכות ההרכבה נפלו ממנו משמעותית.

הסובארו טנדר נמכר כאן עד סוף 94', מאחר ומכוניות מסחריות חוייבו בממיר קטליטי החל משנת הדגם 95'.

המכירות נמשכו, כמודל 94', עד אמצע 96'.

 

 

[ATTACH=CONFIG]376224[/ATTACH]

 

.....

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

כמה הערות (לא ממש חשובות :-D) - הסיטרואן BX נמכרה כאן ע"י הסוכנות החל מ-1985 (כן מתחילת שיווק הליאונה דור 3). המונטגו נמכרה החל משנת 1986.

 

לעניין האמינות המוחלטת של הליאונה - היא סבלה מעבר לחלודה מבעיות כרוניות בציריות הקידמיות. הגיר האוטומטי היה מאד מיושן ופגע קשות בביצועי המנוע החלשים בלאו הכי. בכל מקרה היות ולא נמכרו בארץ טויוטות, הונדות ושאר מבחר התוצרת היפנית אני מאמין שבהשוואה לליאונה הן היו לא פחות אמינות באותה התקופה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

ה BX אכן נמכרה כאן מ 85', אך רק בגירסת ה 1.6 שסבלה מאפליית מיסוי, ולכן מחירה היה כמעט כפול מזה של סובארו 1.3.

ההצלחה הממשית שלה החלה רק ב 87', עם ביטול האפלייה, שייצרה לא מעט מוטציות - אודי 80 1.3, פורד סיירה 1.3 ושאר מוזרויות.

המונטגו הגיעה כבר ב 85', אך רק בגירסת 1.3 חלשה ודלה באיבזור.

רק ב 87' היא הוצעה בגירסה מצויידת יותר שכללה הגה כוח, חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

לסובארו היתה תיבה אוטומטית פשוטה ואמינה, שכמובן פגעה בביצועים, אך לא היתה איטית יותר מתיבת ה ZF שהיתה מקובלת אז במכוניות אירופאיות רבות.

מערבר להיותה של הסובארו מכונית אמינה, היתה היתה מאד פשוטה וזולה לתיקונים, ואפילו החלפת מנוע היתה זולה יחסית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

האוטו הראשון שנהגתי עליו - סטיישן (עם מגנזיום מקורי..) שלנו ששרתה בהצטיינות.

האמינות שלה זה באמת משהו יוצא דופן.

חבל שנגנבה.

ImageUploadedByTapatalk1396707824.976549.jpg

ImageUploadedByTapatalk1396707844.130388.jpg

פורסם

מאיזה שנה התמונות?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חן, כתיבה יפה. ניראה לי שכחת XT טורבו שהייתה מבוססת על לאונה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

קיצר מספיק עם התמונות הללו,אתם עושים לי חשק לבזבז 5 אלף שקל.:lol:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

איזה תמונות? על מה אתה מדבר?

IMG_3866a.jpg

IMG_3868a.jpg

IMG_0527a.jpg

IMG_1646a.jpg

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם
ניראה לי שכחת XT טורבו שהייתה מבוססת על לאונה.

לא שכחתי, והיא תופיע בכתבה נרחבת שתעסוק במכוניות הקופה של שנות ה 80'.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...