Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור גאלאנט ספורט 2003 מנוע 2 ליטר


Guest vipersvcd
שימו לב! השרשור הזה בן 7116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בשביל זה רשמתי שיש קיטים כאלה בחו"ל ב2500-3000 דולר הוא פלוס מינוס מסודר.

 

דניאל.

 

אתה גורם לזה להשמע כאילו הוא סוגר עניין ב-3000 דולר = 13000 ש"ח. זה פשוט לא נכון. אפילו אם תכפיל את זה, זה לא יהיה מספיק. לכל אוטו. (ואם זה כן יספיק, אז זה לא יחזיק מעמד הרבה זמן)

 

ולפותח השרשור - אל תהיה בטוח שתקבל 15 כ"ס. לכל אוטו זה שונה, לכל שיפור זה שונה. אם הרכב אוטומטי השיפור גם ישפיע פחות ממילא. בוא נגיד שעדיף לך כבר להחליף לגיר ידני מאשר להוסיף פילטר, צ'יפ, אגזוז וכולי...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפי דעתי השילדה תעמוד עם תוספת טורבו וכך גם המנוע, המנוע הזה תלכס בנוי להספקים יותר גבוהים ועל הרכב הנ"ל הוא מנוצל חלקית לטובת אמינות , אני לא בטוח ב 100% אבל אני חושב כך,שמע,תרים טלפון ותשאל במה כרוך הוספת טורבו , תתקשר לטלפון:

 

048522462 ותבקש את רני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב החלטתי !!!

 

אני אתחיל עם ציפ פילטר אויר פתוח ווסט לחץ דלק מתכוונן

 

אבל עדיין לא קיבלתי מספרים שמות כתובות של מקומות מוסכים מכונים פרטיים

שאוכל לבצע שיפורים אלו - בבקשה עיזרו לי אני גר בנתניה - אבל אפשר בכל הארץ .

 

דני.

048522462 רני.

האם הוא מבצע גם עידכוני תוכנה \ציפ ??

 

האם כל מקום יכול לעדכן תוכנה לגאלאנט או שדרושה תוכנה מסויימת ?

ומה אמורה להיות בערך העלות לעידכון תוכנה בלבד ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב החלטתי !!!

 

אני אתחיל עם ציפ פילטר אויר פתוח ווסט לחץ דלק מתכוונן

 

אבל עדיין לא קיבלתי מספרים שמות כתובות של מקומות מוסכים מכונים פרטיים

שאוכל לבצע שיפורים אלו - בבקשה עיזרו לי אני גר בנתניה - אבל אפשר בכל הארץ .

 

דני.

048522462 רני.

האם הוא מבצע גם עידכוני תוכנה \ציפ ??

 

האם כל מקום יכול לעדכן תוכנה לגאלאנט או שדרושה תוכנה מסויימת ?

ומה אמורה להיות בערך העלות לעידכון תוכנה בלבד ?

 

 

גיא פרילינג - 050-299254

פתח תקווה.

מספרים עליו שהוא הכי טוב בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אנשים יצאו מהסרט של צ'יפ על אטמוספרי.

אני לא אומר שזאת רמאות, אבל ברוב הרכבים זה כן.

 

כשמעלים את המנתק מ-6000 ל-7000, אז מקבלים עוד 7 כ"ס ב-6850.

זה באמת שיפור? מישהו מתכנן ליסוע כל היום על המנתק בשביל הסוסונים האלה?

צריך לראות את גרף השיפור לאורך כל הסל"ד (וברוב האטמוספריות הוא יהיה אפסי).

 

בנוסף, שיפורים זה לא מתמטיקה.

שיפור של:

צ'יפ + פילטר + אגזוז + ווסת דלק.

לא ייתן שיפור של:

10% + 2 כ"ס + רעש + 5 כ"ס.

 

התוספת של הכוח מגיעה ע"י כל השיפורים ביחד.

על פי העיקרון הזה, תקנה 50 דודים אחוריים, כל אחד מוסיף 2 כ"ס, ביחד יש לך 100 כ"ס תוספת.

 

בקיצור אם לא תפתח מנוע, רוב הסיכויים שלא תוציא מ*שום* רכב אטמוספרי יותר מ10 כ"ס אמיתיים.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום אני חדש מכל הנושא של שיפור - וליפני שאני כותב כאן קראתי לא מעט את מה שכתוב בפורום וגם קצת מחו"ל .

 

כמו שאמרתי רכשתי גאלאנט 2003 ספורט מהממת . ורציתי קצת לשפר אותה על מנת לשפר את הביצועים של בפתיחות - מעמידה למצב של נסיעה . לא דראג רייס .

אני יודע שזה רכב כבד ולא באמת ספורט אבל אני עדיין מעוניין לשפר .

 

לפי מפרט טכני אמור להיות לה 133 כוחות סוס מהמיפעל מה שלא ניראה כך כאשר מתחילים נסיעה .

ואני מתכנן לקחת את הרכב לבדיקה ממוחשבת למדוד את כח המנוע - וזה מביא אותי לשאלה החשובה הראשונה והדחופה .

האם כל מכון בדיקה ממוחשב בודק גם כוח סוס ??

ואם לא אנא הפנו אותי למכונים כאלו שכן אני - אני גר בנתניה . תודה .

ניתן לשלוח לי כתובות למייל [email protected] בבקשה בהקדם אני רוצה כבר מחר לבדוק .

 

כמוכן ברור לי שליפני כל שיפור יש לבצע את הטיפול הרגיל :

1. ניקיון פילטר אויר 2. ניקיון מזרקי דלק 3. החלפת פלאגים וכבלים 4. שמן גיר ומנוע כאופצייה

ואז ליראות אם באמת רוצים לשפר .

 

כמוכן ברור לי שציפ במנוע אטמוספרי לא נותן יותר מ-3% שיפור ורק מקלקל את תיצרוכת הדלק .

אז אני לא רואה בזה אופצייה - אבל אני כן שוקל בעידכון ישיר של ECU - למרות שאני יודע שאין הרבה הבדל בין ציפ לעידכון ישיר .

בכל זאת אנא הפנו אותי לכתובות וטלפונים של מקומות שעושים עידכונים מסוג זה במיוחד עבור גאלאנט אם יש . תודה

 

ולבסוף אני מעוניין לדעת היכן וכמה יעלה לי חלקים + הרכבה להתקנת מגדש אוויר [turbo] לגאלאנט שלי - האם זה אפשרי בכלל האם יש ערכות מוכנות שמתאימות או שאמורים להתאים ידנית ....

כמה כוחות סוס בערך אני יכול לקבל בשיפור כזה לגאלאנט שלי . ואם מישהו עשה או שמע על מישהו אחר שכבר עשה פרוייקט כזה ? . אני רואה בשיפור זה כאופצייה רצינית יותר מהציפ . במידה והמחיר לא יהיה מוגזם . לכן אני מעוניין בהצעות כדי לקבל מושג - ובכלל הפנו אותי למומחים שאוכל להתייעץ עימם במידה ואינם יודעים . תודה .

 

אילן.

אין מה לעשות באוטו הזה שבאמת שווה את ההשקעה.

ברכב מודל 2003 גם אין ממש בלאי לסדר. רק תבדוק שהכל בסדר (מסנן אויר נקי, מסנן דלק - הכל ביחס לק"מ שהרכב עבר) וסע לשלום.

אם אתה מחפש ביצועים טובים יותר, חפש מכונית חזקה יותר.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

 

הטלפון שנתתי לך הוא של סדנה בחיפה.

תתקשר ותשאל לגבי שיפורים אפשריים\טורבו\סופרצרגר וכו.

 

שיחת טלפון אחת,מה הבעייה?

 

 

:)

 

 

עם הטלפון של רני מלמד ומיצובישי גאלנט שהבחור רוצה לשפר מקסימום יצאו כמה צחוקים.

 

:)

 

 

יפנומטית עם טיפה מוטיבציה נפגשת עם בחור שמלא בידע ונסיון.

מה הוא כבר יכול לעשות עם האוטו? (חוץ מלומר לו שיעזוב את האוטו בשקט)

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה גורם לזה להשמע כאילו הוא סוגר עניין ב-3000 דולר = 13000 ש"ח. זה פשוט לא נכון. אפילו אם תכפיל את זה, זה לא יהיה מספיק. לכל אוטו. (ואם זה כן יספיק, אז זה לא יחזיק מעמד הרבה זמן)

 

ולפותח השרשור - אל תהיה בטוח שתקבל 15 כ"ס. לכל אוטו זה שונה, לכל שיפור זה שונה. אם הרכב אוטומטי השיפור גם ישפיע פחות ממילא. בוא נגיד שעדיף לך כבר להחליף לגיר ידני מאשר להוסיף פילטר, צ'יפ, אגזוז וכולי...

 

רוני

אני באמת לא מבין למה לא...

אולי עוד 500$ לפה או לפה, אבל באמת למה לא ?

לא חסרים מכוניות בחו"ל (בעיקר הונדות) עם טורבו בלחץ גדישה נמוך שעושה פלאים למנוע.

 

חברה, הוא ביקש עזרה על מיצובישי גלאנט.

אולי הוא לא יכול להחליף את הרכב, אולי הוא לא רוצה, אולי הוא מאוהב בו...

אי אפשר לדעת, לתת תשובה של "יצחקו עליך" או "תקנה רכב חזק" לא תופסת כאן.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת לא מבין למה לא...

אולי עוד 500$ לפה או לפה, אבל באמת למה לא ?

לא חסרים מכוניות בחו"ל (בעיקר הונדות) עם טורבו בלחץ גדישה נמוך שעושה פלאים למנוע.

 

דניאל.

 

כי פשוט לא. אתה באמת חושב שאפשר להכנס לאינטרנט, להזמין מחו"ל קיט שלם, לקבל אותו אחרי שבוע עד הבית תמורת 3000$, ולחבר אותו כמו שמרכיבים ארון מדפים מאיקאה?

 

יש מיליון התאמות לעשות, המון חלקים נוספים שצריך, שעות רבות של עבודה - כל זה לא בא בחינם. בכלל לא. אחרת כל ילדון היה מתעטש לנו במפגשים :-P

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע דניאל, אתה מדבר מנסיון או שמפנטזיות או שאתה סתם אוהב להתווכח ולהראות שאתה חכם וחשוב?

 

 

אין קיט טורבו שיגיע לאחר הרכבה על האוטו ל 10K. הרכבתי כבר לפחות איזה 14 במשך חיי הלא קצרים, אין מצב לתקציב הזה!

מה זה צריך להיות שאתה אומר שהוא יכול לשים מגדש טורבו על הרכב שלו ואתה חושב שהשלדה והמנוע יוכלו לשאת בעומסים? על סמך איזה תחשיבים בדיוק הגעת למסקנה הזאת? איך אתה יכול לתת עצה כ"כ לא אחראית? ומה עם הבלמים הם יעמדו בעומס? והקפיצים? והבולמים?

=========================================================

VIPERSVCD!

 

יש לי בשבילך עצה לאכלה שיפור, יוריד לך לפחות שניה בתאוצה ל100. אומנם בלי דאווין על הבנות אבל האוטו יסע פצצה וזה אפילו בתקציב.

 

תחליף 4 צמיגים,4 בולמים,4 קפיצים(אפשר אפילו לשקול להנמיך את האוטו)ושים רפידות בלם ספורטיביות.

 

השוני באיך שהאוטו מרגיש ונוסע יהיה מדהים והרבה הרבה יותר מורגש משטויות כמו צ'יפ,FSE, פילטר ודוד. זה הכל שטויות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת לא מבין למה לא...

אולי עוד 500$ לפה או לפה, אבל באמת למה לא ?

לא חסרים מכוניות בחו"ל (בעיקר הונדות) עם טורבו בלחץ גדישה נמוך שעושה פלאים למנוע.

 

חברה, הוא ביקש עזרה על מיצובישי גלאנט.

אולי הוא לא יכול להחליף את הרכב, אולי הוא לא רוצה, אולי הוא מאוהב בו...

אי אפשר לדעת, לתת תשובה של "יצחקו עליך" או "תקנה רכב חזק" לא תופסת כאן.

 

דניאל.

תופסת גם תופסת. בשביל זה מיצובישי עשו את הגאלאנט גם עם מנוע 2.5 V6 (שלמיטב ידיעתי לא הגיעה לארץ - תקנו אותי אם אני טועה).

 

אין מה לעשות, זו הגירסה החלשה יותר ולהשקיע בה (במיוחד כמשומשת) לא שווה ב-כ-ל-ל.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי מגדש טורבו לרכב כזה ירד מהפרק אם רק הקיט עולה 3000$

ויש עוד להביא אותו לארץ ואין ספק שיש גם מלא עבודה - אני באמת לא מעוניין .

 

יש פה לא מעט אנשים שנוסעים ברכבים עם מנועי 2.0 ליטר ומטה ששיפרו את הרכב

למה זה ניראה לכם מצחיק שגם אני מעוניין - לא כל אחד שמשפר את הרכב עושה זאת לדווין או למרוצים , אני בכל זאת לא !!

מחלק פה אני מקבל את הרושם ששיפור זה פיקצייה הכל פיקצייה עד שתשים מגדש טורבו או NOS ....

 

אני רק רוצה לתת לרכב שלי 8% - 10% תוספת כוח ואולי איזה 1-2 קג"מ .

כמו שאמרתם כל רכב מגיב אחרת , ציפ + short ram itake של ingen [פילטר אויר ]

מקווה שיתנו לי את ה-8% האלה , אני בכל זאת מעוניין לשמור כמה שאפשר על צריכת הדלק ועל הנסיעה השקטה לכן אולי דוד ספורטיבי אבל לא אגזוז לחץ בגלל הרעש .

דיברתי עם קובי מאקסטרים טיונינג,

והוא אמר שציפ יוסיף כ-10% לרכב זה ותוספת נאה במומנט - אני מוכן להסתפק גם ב-8% .

עדיין לא התייעצתי עם אחרים אני יעשה זאת מאוחר יותר .

 

עכשיו יש לי שאלה לגבי גאנטים שמישהו הזכיר פה - לרכב שלי יש 15" - האם ניתן להגדיל את זה ל-16 או 17 בחוק\רישיון ?

מה תהיה ההשפעה על הרכב התקנת גאנט גדול יותר .

אם אני מבין נכון הרכב יסע נוח יותר - אבל יתקשה בפתיחות\התחלות נסיעה ?

אולי יסע מהר יותר ?

 

דרך אגב הייתי במיבדק בהרצליה ושאלתי אם הם עושים בדיקת כוח מנוע והם אמרו שלא - היכן כן עושים בדיקת כוח מנוע ?

מכיוון שליפני שאני משפר אני רוצה לדעת עם האוטו תקין ונותן לפחות את מה שאמור .

ואז להשוות אחרי השיפור , הגיוני לא ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...