Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התלונות העיקריות לגבי הטוביה היו חוסר "מקום" לרכבים, נחמד לדעת שנמצא

מקום שמכיל יותר מכוניות.

 

בהצלחה במקום החדש. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

זה בכלל לא קשור למספר מקומות החנייה, זאת הזווית של השמש שמפריעה בעין בטוביה.

ביימקא אין שמש שמפריעה ולכן הם שם.

בקיצור היה כיף ביום שישי מקווה להגיע כל שישי (זה נהייה מסובך צריך אישורי הנהלה חתומים כל פעם מחדש).

 

אהה שכחתי :brickwall::brickwall::brickwall:

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
זה בכלל לא קשור למספר מקומות החנייה, זאת הזווית של השמש שמפריעה בעין בטוביה.

ביימקא אין שמש שמפריעה ולכן הם שם.

בקיצור היה כיף ביום שישי מקווה להגיע כל שישי (זה נהייה מסובך צריך אישורי הנהלה חתומים כל פעם מחדש).

 

אהה שכחתי :brickwall::brickwall::brickwall:

 

מיכאל למה לא הגעת היה יכול להיות נחמד לפגוש אותך:)

עופר בן צבי

פורסם

אני הגעתי :wink:

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
המקום יפה, האם בימק"א יש מקום לכולם ?

האם יש שוב פיצול ?

האם בטוביה ממשיכים להיפגש ?

 

מפגש מועדון החמש מתקיים בימקא,החניה טובה מפאת גודלם של הרכבים היה עלינו להזיזם למי שרצה לצאת ,המקום כשלעצמו נחמד מאוד מוזמנים מי שחפץ בכך,אני נסעתי מישם בסביבות 4 לטוביה וישבתי עם החברים שם גם שם היה נחמד נהנתי בשני המיפגשים:)

עופר בן צבי

פורסם

רחוב שלם בהקשר לטובייה אכן ברובו עד שעות מסויימות חונים רכבים לא אספנות,אפשר להחנות גם רכבים אחרים,לאופנועים אין בעיה להחנות שוב במידה ויש ארוע כמו מסיבת רחוב אז הרחוב צפוף

עופר בן צבי

פורסם
mad-smiley_zps56ea30c7.jpg

 

רן לכשיוזמנו מועדונים השונים,חיפושית,אלפא אופנועים והחמש יהיה ניתן להכניס את כולם למתחם בטוביה?

עופר בן צבי

פורסם
רן לכשיוזמנו מועדונים השונים,חיפושית,אלפא אופנועים והחמש יהיה ניתן להכניס את כולם למתחם בטוביה?

 

אתה תראה פלאות בהשקה הקרובה.

מקסימום תמיד אפשר לעשות את זה בי.מ.ק.א....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...