Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טלויזיה: פלזמה? LCD ? ומה לגבי DVB-T2 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה עדיף לקנות היום?

והאם יש להשיג בארץ מכשירים שכוללים ממיר/טיונר המסוגל כבר לקלוט DVB-T2 ?

מצד שני - האם השידורים העתידיים בארץ ידרשו שוב פעם ממיר או טיונר אחר? עם חריץ להעברת כרטיס מנוי? קראתי משהו כזה ברשת...

מה קורה פה :shock: ?

בעיקרון אני מתכוון לראות אך ורק שידורי מדינה, בחינם, מה שהמדינה מחוייבת לתושבים, כלומר לא רוצה בעתיד שום קשר עם כבלים ולווינים למיניהם.

איזה כיוון לבחור?

תודה ושבוע יפה.

פורסם (נערך)

כמו שאמרתי לך בשירשור אחר, לדעתי עדיף טלוויזיה וממיר בנפרד.

 

לגבי סוג הטלוויזיה -

 

פלזמה תתן לך איכות קצת יותר גבוהה, ואין לה בעיה של זווית צפייה, אבל זה במחיר של צריכת חשמל, משקל, עובי, מחיר (פלזמה איכותית תהיה יקרה) ומסך שיכול להיצרב. שים לב, שהן גם די נעלמות מהשוק.

 

LED (כי אין כבר LCD, ואלה שיש, שווים במחיר ל-LED שעדיפות עליהן) תהיה זולה יותר (אפשר למצוא טלוויזיה 40" סבירה באזור 1500-2000 ש"ח, 32" יותר בזול, יש אפילו עד 1000), קלה יותר (שיקול חשוב כשתולים טלוויזיה על קיר), דקה יתר, בהירה יותר, חסכונית יותר בחשמל, עם רזולוציה עדיפה, מבחר דגמים עצום. חסרונות - תמונה קצת פחות איכותית מהפלזמה עם זוויות צפיה מגבלות, בחלק מהשידורים גם תראה "אפקט אופרת סבון" (זה כשבטלוויזיה יש החלקת תנועות תמונה, שמנסה להציג את התמונה יותר איכותית ממה שהיא, אבל בפועל גורמת לסרט קולנוע להיראות כאילו צולם בתוך דר סגור, ניתן לביטול בהגדרות)

 

ככה שאם אתה לא איזה פריק מטורף של איכות, לדעתי עדיף LED.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כמעט ברוב הטלוויזיות קיים ממיר מובנה לכן עדיף לרכוש טלוויזיה עם ממיר.

תבדוק שהממיר המובנה תומך בשפה העברית בלוח השידורים האלקטרוני (לא תמיד זה מצויין במפרט).

 

הטלוויזיות של סוני תומכות בתקן החדש שעדיין לא מיושם בארץ.

 

http://www.isfar.co.il/?CategoryID=673&ArticleID=2397

איזה כייף לי :)

פורסם
כמעט ברוב הטלוויזיות קיים ממיר מובנה לכן עדיף לרכוש טלוויזיה עם ממיר.

א) לא לגמרי נכון, אין הרבה טלוויזיות עם ממיר מובנה.

ב) לא אם יש לך רצון להפסיק לשלם אגרת שידור מתישהו

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
כמו שאמרתי לך בשירשור אחר, לדעתי עדיף טלוויזיה וממיר בנפרד.

 

לגבי סוג הטלוויזיה -

 

פלזמה תתן לך איכות קצת יותר גבוהה, ואין לה בעיה של זווית צפייה, אבל זה במחיר של צריכת חשמל, משקל, עובי, מחיר (פלזמה איכותית תהיה יקרה) ומסך שיכול להיצרב. שים לב, שהן גם די נעלמות מהשוק.

 

LED (כי אין כבר LCD, ואלה שיש, שווים במחיר ל-LED שעדיפות עליהן) תהיה זולה יותר (אפשר למצוא טלוויזיה 40" סבירה באזור 1500-2000 ש"ח, 32" יותר בזול, יש אפילו עד 1000), קלה יותר (שיקול חשוב כשתולים טלוויזיה על קיר), דקה יתר, בהירה יותר, חסכונית יותר בחשמל, עם רזולוציה עדיפה, מבחר דגמים עצום. חסרונות - תמונה קצת פחות איכותית מהפלזמה עם זוויות צפיה מגבלות, בחלק מהשידורים גם תראה "אפקט אופרת סבון" (זה כשבטלוויזיה יש החלקת תנועות תמונה, שמנסה להציג את התמונה יותר איכותית ממה שהיא, אבל בפועל גורמת לסרט קולנוע להיראות כאילו צולם בתוך דר סגור, ניתן לביטול בהגדרות)

 

ככה שאם אתה לא איזה פריק מטורף של איכות, לדעתי עדיף LED.

 

 

ה LCD עדיין חי ונושם.

המושג LED לגבי TV החדשות מציין רק את התאורה האחורית שעברה מפלורסנטי ל LED.

כיום יש TV שהם AMOLED, שבעצם שם הפיקסל עצמו מורכב מ 3 לדים RGB. אבל מסכים אלה יקרים בכמה רמות מ MAIN STREAM של כ6K שח.

פורסם

טלויזיה LED עם DVB - עידון פלוס ו SMART TV יכסה לך את רוב השידורים שאתה מחפש בזמן הקרוב.

רק תבדוק שהכול עובד בעברית, יש הרבה טלויזיות שכתוביות לסרטים על הדיסק און קי לא עולות בעברית.

אייל

פורסם
ה LCD עדיין חי ונושם.

הכוונה שלי הייתה למסכי LCD עם תאורת LED, המכונים בלשון העם "LED", ושולטים כרגע בשוק. מסכי OLED "אמיתיים" עולים החל מ8000$ בחו"ל, וההיצע מסתכם בשני דגמים.

 

אגב, המיינסטרים של מסכים מסתובב היום באזור 2000-3000 ש"ח למסכי 39-42

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...