Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למישהו נסיון עם 700R-4 & Edelbrock Carb ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפעם האחרונה שעליתי מים המלח חזרה לירושלים, הגיר התעקש לא להחליף מ-3 ל-4.

זה גרם לי לחשוב קצת....

 

מאז אותה הנסיעה הבחנתי שבאמת על מנת להעביר להילוך 4 אני צריך להרפות קצת מדוושת הגז (וזה בנסיעה רגועה מאוד כשדוושת הגז גם כך לחוצה רק כ25%).

 

חקרתי את הנושא בפורומים שונים בחו"ל ובאמת שם מציינים שללא הזרוע לתיקון הגיאומטריה תיבת ההילוכים לא תתפקד כשורה.

לאחר שנתיים של נסיעה ללא הזרוע, כנראה שלעולם לא הייתי חושב שיש צורך בזרוע כזו ללא החיפוש באינטרנט.

 

 

אני מאמין שמי שנוסע ללא זרוע, יגיד שאין צורך בזרוע (המצב שהיה לי עד לא מזמן)

ומי שנוסע עם זרוע יגיד שיש צורך בזרוע.

השאלה היא, האם יש למישהו נסיון של נסיעה עם וללא זרוע כזו?

פורסם
בפעם האחרונה שעליתי מים המלח חזרה לירושלים, הגיר התעקש לא להחליף מ-3 ל-4.

זה גרם לי לחשוב קצת....

 

מאז אותה הנסיעה הבחנתי שבאמת על מנת להעביר להילוך 4 אני צריך להרפות קצת מדוושת הגז (וזה בנסיעה רגועה מאוד כשדוושת הגז גם כך לחוצה רק כ25%).

 

חקרתי את הנושא בפורומים שונים בחו"ל ובאמת שם מציינים שללא הזרוע לתיקון הגיאומטריה תיבת ההילוכים לא תתפקד כשורה.

לאחר שנתיים של נסיעה ללא הזרוע, כנראה שלעולם לא הייתי חושב שיש צורך בזרוע כזו ללא החיפוש באינטרנט.

 

 

אני מאמין שמי שנוסע ללא זרוע, יגיד שאין צורך בזרוע (המצב שהיה לי עד לא מזמן)

ומי שנוסע עם זרוע יגיד שיש צורך בזרוע.

השאלה היא, האם יש למישהו נסיון של נסיעה עם וללא זרוע כזו?

 

תקנה ותנסה זה עולה גרושים

זה נראה דיי הגיוני ,אם האמריקאים כותבים בפורמים שלהם אז הניסיון שלהם הוא יותר גדול מהפורום הזה.

פה לך אולי עוד 2 אנשים שנוסעים עם גיר 700 כבל וקרבורטור אדל , ותוסיף לזה את העובדה שהם גם בטח קימבנו ברקטים שיתפסו את הכבלים .

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

אני הייתי מנסה להתיעץ עם יניב מגירים סגולה , נכון לרגע זה הוא בנה את הגיר 700 היחידי שראיתי בעולם שספג התעללות , כל השאר כולל כאלה שהוזמנו מסדנאות מחול נשברו מהר מאד.

תשקיע כמה גרושים גם שיכוון לך כמו שצריך

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אם לוקאר בנו את זה, אז צריך את זה.

יש חשיבות רבה לגיאומטריה של המנוף על הקרבורטור.

ובלי קשר - כיוון הכבל חשוב מאוד בגיר הזה. הכבל ב TH700 קובע לא רק תיזמון החלפת הילוכים וקיק דאון, אלא גם את הלחץ בתוך הגיר.

×
×
  • תוכן חדש...