Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההורים שלי נדלקו על השואב הזה ואחרי פאדיחה עם הנציג (והמנהל שלו) הם לא מתכוונים לקנות דרכם ואפילו לא להתקשר אליהם.

איזה אופציות יש?

ייבוא אישי ניתן לעשות? מחירים ראיתי נעים בסביבות ה4500 לopen box, המכס עדיין יהיה 30%?

איזה אופציות יש עוד?

ומה אתם חושבים על השואב אבק הזה?

 

אשמח לדעות.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם (נערך)

יש לנו במשפחה קירבי משנת 2000,עובד כל שבוע נקיון כללי בבית + שאיבת שני רכבים.

סוס עבודה עובד חזק ולא מפסיק,יש לו כל מיני אביזרים שימושים,יש לו מברשת מסתובבת שאני משתמש בה לניקוי השטיחים ברכב,מידי פעם שוטף איתו שטיחים.

גם בלי האביזרים שלו הוא שואב מאוד חזק ויעשה את העבודה בכל שימוש.

חפש ביד 2 בארץ יש לא מעט כאלו למכירה,בנוגע לחלפים אם צריך רק מאיביי זול שם משמעותית.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אבא של חבר שלי יבואן קירבי,מה הייתה הפדיחה?

אולי אני אעזור.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

קירבי הוא כמו מכונית אמריקאית של שנות ה 60. דייסון על דגמיו השונים מתעלה עליו בכל פרמטר אפשרי.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

על איזה דייסון אנחנו מדברים?

 

תודה לכולם על התגובות!

גבי, לא נורא עבר והכל בסדר.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

זה המכשיר היחיד בבית שעובד בלי בעיה 7 שנים וכנראה עוד 7 שנים עדיין יהיה בבית.

OLDSCHOOL אמיתי. היום כבר לא עושים שום מכשיר ברמות אמינות כאלה.

למרות שהיום הוא שואב את השואב הרובוטי ומזגנים, אני עדיין לא חושב להפטר ממנו.

פורסם
קירבי הוא כמו מכונית אמריקאית של שנות ה 60. דייסון על דגמיו השונים מתעלה עליו בכל פרמטר אפשרי.

 

איתמר

 

חד משמעית לא נכון,תלוי בדגם של הקירבי ותלוי בדגם של הדייסון.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ההורים שלי נפלו ברשת של איזה סוכן של קירבי לפני הרב שנים, השתמשו בו תקופה קצרה, אבל אז הוא ירד למחסן. לעוזרת הם לא אפשרו להתשמש בו (ובצדק, מדובר בבחורה טובה עם זוג ידיים שמאליות). בזבחזו של כמה אלפי ש"ח.

אם אין לך חיות בית או מקור אחר של אבק קשה אפשר להסתפק בכל שואב סטנדרטי שעולה כמה מאות ש"ח. אם יש הרב אבק או שערות או משהו דומה - לקנות משהו קצת יותר חזק. אבל אין שום סיבה להוציא 5000 ש"ח. אפילו השואב הזול ביותר ישרת אותך לפחות 5 שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איזה 5000? מדובר ב13000 שקל על פי מה שהנציג הציג פה.

 

איזה דגם של דייסוו יעשה את העבודה, יש כלב בבית.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

×
×
  • תוכן חדש...