Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין פה עניין של להתרגל.

עם אתה מגיע בגישה של "זה גיר אוטומטי לכל דבר" אז זה אתה תסבול. אבל אם תשנה את הגישה ל"זה גיר ידני לעצלנים כי לא צריך להזיז את רגל שמאל" ותנהג בו כמו שהיית נוהג ברכב ידני תגלה עולם אחר.

זה ברור שתיבות עם 2 קלאצ'ים מוצלחות יותר. אין פה מחלוקת בכלל אבל הן גם יותר יקרות במקרה של תקלה.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סלח לי, אבל אני לא קונה את זה, פשוט מדובר במוצר לא טוב.

 

אתה מכיר עוד תקדים מעולם הרכב שאתה אמור לתרגל ולהתרגל לתפעול בסיסי של הרכב?

בא נמנע מאיזכור של דבל קלאץ וגז ביניים כי זה כבר עוד מעט פרהיסטוריה.

 

תסלח לי, כשאני קורא את ההודעה הקודמת שלי אני מבין שלא כתבתי אותה כמו שצריך.

אני האדם האחרון שיגן על תיבות חד מצמדיות, המוצר באמת לא טוב ופשוט לא נוח.

 

יש אנשים שחיים איתם בשלום קר, הכרתי רק אחד שממש אהב את הקורולה הרובוטית שלו, וזה בעיקר כי הוא נסע במצב ידני רוב הזמן.

ולראיה, הוא אמר לי שגם כשהוא נוסע במצב האוטומטי הוא חייב להוריד לפעמים הילוך ידנית כי המנוע לא עושה את זה לבד ואין לו מספיק כוח בעליות מסוימות.

משמע בתור תיבה אוטומטית נטו היא נכשלה במשימתה.

 

זה מוצר לא טוב, אך מי שילך בראש שלו יצליח אולי להתרגל למוזרויות שלו.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
המחיר אכן גבוהה, גם ביחס למתחרות אבל מצד שני הוא מציע אבזור רב יותר והוא יותר חסכוני מהן בדלק וגם מציע ביצועים עדיפים (פרט לפיג'ו 5008 עם מנוע ה-1.6 טורבו בנזין).

 

אין לי ספק שביצועי מנוע 2.0 דיזל יהיו טובים בהרבה משל 1.6 טורבו בנזין.

אפילו ה 1.6HDI עם 110 כ"ס מספק ביצועים דומים מאוד לאלו של הטורבו בנזין 156 כ"ס בתחום הסל"ד הרלוונטי לרוב האנשים (כלומר נמוך-בינוני), אז ברור שדיזל 2.0 יהיה עדיף עליו.

 

 

פורסם
אין לי ספק שביצועי מנוע 2.0 דיזל יהיו טובים בהרבה משל 1.6 טורבו בנזין.

אפילו ה 1.6HDI עם 110 כ"ס מספק ביצועים דומים מאוד לאלו של הטורבו בנזין 156 כ"ס בתחום הסל"ד הרלוונטי לרוב האנשים (כלומר נמוך-בינוני), אז ברור שדיזל 2.0 יהיה עדיף עליו.

 

אני מעריך שזה נכון אבל היות ולא יצא לי לנהוג ברכב, וגם לא יצא לי לראות או לקרוא כתבה עדיין על רכב עם המנוע הזה אני נזהר בלהגיד משהו כזה. אבל שוב, אני בהחלט חושב שהרכב יהיה זריז יותר בחיי היומיום.

פורסם
אני מעריך שזה נכון אבל היות ולא יצא לי לנהוג ברכב, וגם לא יצא לי לראות או לקרוא כתבה עדיין על רכב עם המנוע הזה אני נזהר בלהגיד משהו כזה. אבל שוב, אני בהחלט חושב שהרכב יהיה זריז יותר בחיי היומיום.

האמת,למנוע דיזל של הפיקאסו יש 37 !!קגמ,זה המון לרכב ששוקל 1400קג.

ולכן בתנאים רגילים הרכב יהיה מאד זריז,אבל עם רגל עד הרצפה,הבנזין יהיה יותר זריז.

פורסם

לדעתי זהו הרכב המשפחתי המושלם, אבל למה לא מביאים גרסת 5 מושבים במחיר זול יותר?

פורסם

תראה לי מי מוכן לסכן בקרינה את הילדים שלו במושב האחורי בשביל לחסוך 5,000 שקלים. חוץ מזה שללדעתי, המפרט והנתונים של הסיטרואן החדשה מרשימים מאוד והמחיר לא כזה נוראי. כל גיפון עירוני היום מגיע למחיר כזה כשמתחילים לאבזר אותו כמו שצריך וכאן יש כבר שפע של אבזור שלא לדבר על 7 מושבים ותריכת דלק מעולה.

פורסם (נערך)

מנוע הדיזל של הפיקאסו לא פחות ממדהים,

 

דבר ראשון צריכת הדלק שהפיקאסו מציג, היא למרות משקל רכב של 1500 קילו ולמרות שהגיר הוא אוטומטי פלנטרי רגיל (ללא השיפורים שיש למשל בגיר הפלנטרי של מאזדה לצריכת דלק).

 

שים את המנוע הזה ברכב משפחתי, ששוקל כ- 1,200 קילו עם גיר ידני או כפול מצמדים וצריכת הדלק תהיה של כ- 30 קילומטרים לליטר.

 

דבר שני הרכב מדורג בדרגה 4 בלבד, מבחינת פליטת מזהמים, זאת למרות שמדובר במנוע דיזל גדול וחזק ולמרות החמרת הקריטריונים שחלו לאחרונה בחישוב הדרגות ולמרות המשקל והגיר הנ״ל.

 

צפויה להגיע בהמשך גירסת 1.6 בנזין טורבו המוכרת במחיר זול יותר, אבל בזבזנית בהרבה בדלק. כמו אמינות המנוע הזה מוטלת בספק. במוו כבר נפטרים ממנו ומכניסים לשימוש את סדרת המנועים המולדולריים שלהם.

 

הבעיה של הפיקאסו היא שבגיזרת מחיר זה מוצעת הפורד אס מקס, מיניואן בגודל מלא או כמעט מלא, מצויינת אבל היא כבר מיושנת ועומדת לפני החלפה, צריכת הדלק גבוהה והאבזור חסר, יש את הסיאט אלמברה מיניוואן בגודל מלא ומאד מאובזר. אבל כאן יש בעית תדמית גדולה, סיאטים גדולות אף פעם לא הצליחו וירידת הערך צפויה להיות תלולה. גם המנוע 1.4 בשילוב מגדש טורבו ומגדש על בעייתי באמינותו וגם צריכת הדלק בינונית.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

נראה כמכונית בהחלט מעניינת למי שהיבטים פונקציונאלים בסדר עדיפויות גבוה עבורו.

צריכת הדלק מרשימה. מעניין כמה היא בחיים האמיתיים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
נראה כמכונית בהחלט מעניינת למי שהיבטים פונקציונאלים בסדר עדיפויות גבוה עבורו.

צריכת הדלק מרשימה. מעניין כמה היא בחיים האמיתיים.

כאולטרה רכב משפחתי במהות שלו,איזה עוד היבטים יכולים להיות חוץ מפונקצינאליות?.

זה לא רכב שמיועד לקהל יעד של M3.

פורסם

ב S_MAX זכרו שיש גם נהג בשבט...

אמנם לא הרבה אנשים בסטאטוס הזה מחפשים את הרגעים הפרטיים לעצמם, אבל יש כמה שכן...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מנוע הדיזל של הפיקאסו לא פחות ממדהים,

 

דבר ראשון צריכת הדלק שהפיקאסו מציג, היא למרות משקל רכב של 1500 קילו ולמרות שהגיר הוא אוטומטי פלנטרי רגיל (ללא השיפורים שיש למשל בגיר הפלנטרי של מאזדה לצריכת דלק).

 

שים את המנוע הזה ברכב משפחתי, ששוקל כ- 1,200 קילו עם גיר ידני או כפול מצמדים וצריכת הדלק תהיה של כ- 30 קילומטרים לליטר.

 

דבר שני הרכב מדורג בדרגה 4 בלבד, מבחינת פליטת מזהמים, זאת למרות שמדובר במנוע דיזל גדול וחזק ולמרות החמרת הקריטריונים שחלו לאחרונה בחישוב הדרגות ולמרות המשקל והגיר הנ״ל.

 

צפויה להגיע בהמשך גירסת 1.6 בנזין טורבו המוכרת במחיר זול יותר, אבל בזבזנית בהרבה בדלק. כמו אמינות המנוע הזה מוטלת בספק. במוו כבר נפטרים ממנו ומכניסים לשימוש את סדרת המנועים המולדולריים שלהם.

 

 

כמה תיקונים, הגיר הוא אמנם פלנטרי אבל הוא מהדור השלישי והחדש של אייסין והוא אמור להגיע בקרוב גם לדגמי

הבנזין תואמי יורו 6, ובכלל כל מנועי פיגו וסיטרואן צפויים להשתדרג עד לספטמבר מועד כניסת התקן לתוקף.

פיגו וב.מ.וו צפויים גם להכריז על הדור השלישי למנועי 1.6 THP ואולי האחרון לשיתוף הפעולה.

פורסם
כמה תיקונים, הגיר הוא אמנם פלנטרי אבל הוא מהדור השלישי והחדש של אייסין והוא אמור להגיע בקרוב גם לדגמי

הבנזין תואמי יורו 6, ובכלל כל מנועי פיגו וסיטרואן צפויים להשתדרג עד לספטמבר מועד כניסת התקן לתוקף.

פיגו וב.מ.וו צפויים גם להכריז על הדור השלישי למנועי 1.6 THP ואולי האחרון לשיתוף הפעולה.

 

מה יש ל-ב.מ.וו לעשות עוד עם מנועי ה-THP? הרי מיני, שהייתה המשתמשת העיקרית למנוע זה, עברה למנוע ה-1.5 שלושה צילינדרים שכל דגמי ההנעה הקדמית של ב.מ.וו, כמו האקטיב טורר, יקבלו אותו.


×
×
  • תוכן חדש...