Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

ברשותי סובארו B4 שנת 2000, ולעיתים קורה לי שנורת ה-CHECK ENGINE נדלקת, וכשהיא נדלקת אני מרגיש שהאוטו לפתע "לא סוחב".

הנורה בדרך כלל נדלקת למספר שניות ונכבית, קורה שהמצב חוזר על עצמו מספר פעמים בנסיעה אחת, ויכול להעלם לשבועיים.

חוץ מהבעיה הזאת, הרכב נוסע מדהים.

לפני הטיפול האחרון, היו בעיות סחיבה, ולפי המכונאי נוקה "מנוע צעדים"(אם אני לא טועה), והבעיות נעלמו כליל.

תודה רבה רבה מראש לעוזרים!

פורסם

כדי לגלות תקלה שקשורה בנורת התקלה הזאת, צריך לחבר את הרכב למחשב במוסך.

יד רכבים שהמחשב זוכר גם תקלות שהיו וכבר לא מופיעות על לוח המכוונים, אני לא יודע אם בסובארו זה ככה.

 

נסה לגשת למוסך ולחבר את הרכב למחשב אבחון. לא יודע כמה זה אמור לעלות.

 

בהצלחה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

חיבור הרכב לסורק עולה סביב ה 150 שח אלא אם אתה מבצע את תיקון אז המוסך לא יחייב למרות שעד היום לא הבנתי למה מחייבים על חיבור הסורק לרכב ולא עושים זאת כשירות ונותנים לבן אדם הצעת מחיר לתיקון והוא יחליט אם מתאים לו. בכל מיקרה אם אתה מאיזור חדרה דבר איתי בפרטי אחבר לך את הרכב לסורק בחינם כמובן.

×
×
  • תוכן חדש...