Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני סובלת כבר חודשיים מבעיה נוראית ברכב.

יש לי מאזדה לאנטיס 2001 LX1.6

לפני חודשיים בזמן נסיעה הרכב "נחנק" בהתחלה לא יחסתי לכך חשיבות

אך לאחר מס' שבועות בעמידה הרכב פשוט נכבה.

לאחר בדיקות(והמון מאמרים באנגלית :cry: )

הבנתי שכניראה זה קשור לבית מצערת.

לפניי שבועיים ניקיתי את הבית מצערת (כן בחורה עשתה את זה)

והרכב הפסיק לעשות את הבעיה הזאת.

לפני יומיים הבעיה חזרה בזמן נסיעה בכביש מהיר[100 קמ"ש]

הרכב "נחנק" הטורים "רקדו" והגז הפסיק להגיב,הרכב האט את עצמו עד לעצירה מוחלטת ולא הניע שוב למשך חצי שעה.

הלכתי לחשמלאי רכב מורשה מאזדה,הוא חיבר את הרכב למחשב(לטענתו) ואמר שלרכב אין שום תקלות.

 

HELP !

פורסם
לבדוק תפקוד משאבת הדלק.

 

בדקתי את זה גם,בנוסף הוספתי תוסף דלק לניקוי מערכות.

אין שום בעיה של שאיבת דלק או במשאבת דלק,תקין.

פורסם

זה יכול להיגרם ממספר דברים, מאספקת דלק לקויה (פילטר סתום, משאבה לא מתפקדת), מערכת ההצתה (מפלג/חוטי הצתה/פלאגים תקולים), כניסת אוויר מסדקים בסעפת היניקה שמשגע את החיישן אוויר.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

איך ניקית את המצערת בדיוק פירקת אותה ''על השולחן''?

אני מאמין שהתשובה לא.

איך שניקית דחפת ספריי, וניקית עם מברשת וסמרטוט ככה מלמעלה, זה לא מועיל, ההפך לא מומלץ שהספריי יכנס למנוע.

פני למקום שינקו לך אותה ממש טוב, לפרק אותה ולנקות את כל התעלות מבפנים, כולל מנוע צעדים+כיול וכיוונים, וחיזרי לדווח.

בהצלחה.

פורסם
איך ניקית את המצערת בדיוק פירקת אותה ''על השולחן''?

אני מאמין שהתשובה לא.

איך שניקית דחפת ספריי, וניקית עם מברשת וסמרטוט ככה מלמעלה, זה לא מועיל, ההפך לא מומלץ שהספריי יכנס למנוע.

פני למקום שינקו לך אותה ממש טוב, לפרק אותה ולנקות את כל התעלות מבפנים, כולל מנוע צעדים+כיול וכיוונים, וחיזרי לדווח.

בהצלחה.

 

פירקתי וניקיתי,אני לא כותבת סתם דברים.

ואני לא אוהבת שמזלזלים בי.

אם הייתי מנקה פרפרית הייתי כותבת פרפרית.

בכל אופן,

המערכת שאיבת דלק תקינה,הפלגים תקינים,הכל תקין ברכב.

ולפי המחשב אין תקלות,

לגבי כניסת אוויר כמו שאמרו למעלה לא בדקתי,אבדוק את החיישן במורשה מחר.

פורסם

כל הכבוד!

על כמה הטורים אחרי שהרכב הגיע לטמפרטורת עבודה ב-P וב-N?

הטורים יציבים יש רעידות?

וכמו שאמרו לבדוק צינור כניסת אוויר למצערת שהוא לא סדוק ושהפילטר אוויר נקי.

פורסם
כל הכבוד!

על כמה הטורים אחרי שהרכב הגיע לטמפרטורת עבודה ב-P וב-N?

הטורים יציבים יש רעידות?

וכמו שאמרו לבדוק צינור כניסת אוויר למצערת שהוא לא סדוק ושהפילטר אוויר נקי.

כמובן שלא עשיתי זאת לבד,נעזרתי בחבר קרוב וניקינו יחד.

הסל"ד נמוך עדיין, הטורים באיזור 650 (ממש נמוך) שהוא על D ועל R

שהוא על N ועל P הסלד מגיע ל800 +

הרמנו היום את הסל"ד קצת בגלל שהוא נמוך מידי,והרכב מגמגם בצורה חמורה אבל פחות מתכבה.

אבדוק לגבי החיישן אוויר[אותו לא בדקתי]

פורסם

כבר דובר כאן בעבר על בעייה דומה מאוד למה שאת מתארת ( שהתבררה כחיישן גל ארכובה תקול):

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?425059-%D7%9B%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F-%D7%A7%D7%A8%D7%90%D7%A0%D7%A7-%D7%9C%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%A1-323&p=3371497&viewfull=1#post3371497

 

לדעתי כדאי לבדוק את הנושא, בנוסף כדאי אולי לפנות חיים יוד (משה זר הזרקות דלק בפ"ת) לצורך אבחון מקצועי.

פורסם

הבעיה שלך קורה גם לי, במיוחד בקיץ ולאחר נסיעות ארוכות.

כפי ש

רשם

מדובר בחיישן גל ארכובה לא תקין שמתחמם, שווה לך לבדוק הנושא.

אם תנסי את מזלך במוסכים יתקשו לעלות על התקלה שכן ההגיון יפנה קודם לבעיות בזרימת דלק\הצתה.

כדי לזהות הבעיה צריך להתחבר למחשב רכב מקורי שיש במוסכים המורשים(בדר"כ תקפוץ תקלה 335-חיישן קראנק)

 

בהצלחה ותעדכני אותנו איך נסגר

שי.

×
×
  • תוכן חדש...