Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 8 חודשים ו-30,000 ק"מ עם אלפא 147


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע הזמן לסיכום 30,000 ק"מ עם האלפא הראשונה שלי.

 

הקדמה קצרה:

הסיפור התחיל באזור פברואר בשנה שעברה,מיד אחרי שלקחתי ליסינג מהעבודה, ונפרדתי לשלום מה206 שלי.

הרכב שלקחתי בליסינג היה הונדה ג'אז היברידית, וחוץ מצריכת הדלק שנעה בין 20ק"מ לליטר - לבין 16 ק"מ לליטר דיי סבלתי, וביחס לכסף ששילמתי הבנתי שאני הולך לסבול כי היה לי להיות עם האוטו עוד שנה וחצי. למזלי לקראת מרץ העלו את שובי השימוש, והגיבלו עוד את מכסת הדלק (שגם כך הייתה קטנה בגלל היותו רכב היברידי) - ואיפשרו להחזיר את הרכב ללא קנס, עם הודעה של חודשיים מראש.

אחרי מחשבה, הודעתי על כך לקצין הרכב, והיה לי זמן עד ל24 למאי.

יצאתי בחיפוש אחר רכב, חיפשתי כל מיני דגמים מכל מיני יצרנים, לבסוף החלטתי על אלפא.

אחרי שיטוט קצר בפורמים וקריאה של דעות רבות, החלטתי, אני מחפש את ה-5 דלתות, גיר ידני, ומנוע 105כ"ס.

מצאתי אקזמפלר שנסע יחסית מעט (150,000), עם גיר ידני, ומנוע בריא (פרט לרעש מעצבן של מרימי שסטומים), סגרתי עם הבעלים על מחיר מתחת למחירון בגלל שהיה צריך לבצע החלפת מצמד.

לרכב היו הרבה ריג'קטים קטנים (ועדיין יש כמה שדורשים טיפול), אך הזמן התחיל ללחוץ, וגם ההתלהבות שהייתה בשמיים (ולשמוע את המנוע הזה בסל"ד בניים ברחוב צר באמצע הלילה....אחח... icon_redface.gif ).

 

וכך, הרכב נרכש כחודש לפני ה-24 למאי, והוכנס לטיפול ויישור קו מינימאלי ראשון.

המוסך הנבחר היה המוסך של איציק, הרכב הגיע למוסך עם 150,800 ק"מ.

בטיפול הוחלפו זוג משולשים תחתונים חליפיים, מוט מייצב קדמי+הגומיות,טרמוסטט,מסנן מזגן,שמן גיר,נוזל קירור,נורת חנייה

סה"כ עבודה וחלקים 5428 שקלים כולל מע"מ.

כמו כן הוחלף המצמד ומשאבת מצמד פנימית בעלות דומה (לא מוצא את הקבלה, ולא זוכר את הסכום המדוייק, אני פחות פדנט מאיציק).

 

כחודש לאחר מכן, החלטתי לטפל גם בפנס הראשי השמאלי, הייתי בטוח שהפנס סדוק, ושחובה לחליפו, קפצתי למוסך אחר שהיה על הדרך מהעבודה לבית, אוטו איטליה.

הגעתי לשם אחרי משמרת לילה בדרכי מקרית גת לטבריה, אחרי שראו את הרכב אמרו שאין חובה להחליף פנס ושזו רק לכה מטיפול קודם שכנראה עשו לרכב, החלטתי שאני מחליף פנס, ניסו למצוא פנס חליפי מאחד הרכבים התורמים, אך נאלצו להזמין חדש (חליפי אמנם).

על הדרך שאלתי אם יש ברשותם סט חישוקים קלים, כי הצמיגים ברכב גמורים, ואם כבר להחליף צמיגים, אשמח להגדיל אותם וגם את החישוקים מהמידה המקורית של 185\65\15.

ברוך הראה לי מס' סטים שהיו, ואז ראיתי סט של GTA, שהתאים (בעניי) כמו כפפה ליד! הצבעתי על הסט ואמרתי מה איתו?

ברוך ענה שבכיף, הבעיה שזה סט עקום, וחבל להתעסק איתו, אך אני הייתי בשלי.

ברוך הסכים, אך התנה את הקנייה בתנאי, במידה ולא אמצא מקום שיצליח ליישר אותם חובה עליי להחזיר אותם ולקבל את כספי חזרה (פה אני חייב לציין שמעולם לא נתקלתי בבעל עסק ישר שכזה - פה אגב, הם לא ידעו אבל זה השלב שהם קנו אותי בתור לקוח).

על הפנס ועל רביעיית הג'אנטים שילמתי 3656 שקלים כולל מע"מ.

 

השלב הבא היה מציאת מקום לביצוע יישור הג'אנטים, ומצאתי מקום בשם יואל מכוני רכב, שהבטיח שיצליח ליישר אותם (אני הייתי מאוד סקפטי אחרי שראיתי את השמינייה שעושה הגלגל - הזכיר לי את ימי ילדותי, והשמיניות שהייתי רואה על האופניים)

יישור ארבעת הג'אנטים עלה 3510 שקלים כולל מע"מ

 

בדרכי לאילת, ב30 ליוני עם חברה שהגיע לביקור מאוקראינה, נתקעתי כ-25 ק"מ מפתח תקווה על כביש 6, עם נזילת מים.

לגרר חיכיתי יותר זמן מהזמן שלקח לברוך וגיא למצוא את התקלה, לתקן אותה, ולפנק את הידידה בארטיק (אני סירבתי, רק רציתי כוס מים אחרי שחיכיתי לגרר 3 שעות!!!!).

החלפת פקק מים בבית הטרמוסטט + השלמה של נוזל קירור

177 שקלים כולל מעמ.

 

 

בתחילת אוגוסט הזמננתי רביעיית צמיגים של יוקוהמה S.DRIVE, במידה 215\45\17 על הצמיגים, האיזון,העבודה, ומילוי חנקן

2500 כולל מעמ

 

לקראת הטסט, הכנסתי את הרכב לטיפול הגדול והמשמעותי ביותר עד לנקודת זו.

בסוף אוגוסט עם 165,000 ק"מ בוצעו:

החלפת רצועת תזמון, פלגים,מרימי שסטומים הידראוליים,בית מסנן אויר (שלי היה שבור באזור התושבת התחתונה),מסנן אויר,רפידות בלם אחוריות, צלחת בלימה אחוריות, צינורות בלימה קדמיים,נוזל בלמים,שמן מנוע,נוזל קירור,הוחלפו כל צינורות הקירור והחימום ברכב, מסנן שמן, סט טיימיניג כולל משאבת מים, סט מגבים,גומי לתושבת אגזוז,צירייה ימנית משופצת, כמו כן, החברה עשו עבודת לשיחזור תושבת מצבר + צבע אחרי שזו נאכלה מהחומצה של המצבר.

12,600 שקלים.

 

פה אני חייב לציין שוב את ברוך וגיא וכל הצוות שלהם באוטו איטליה, החלפתי את מרימי השס' בגלל רעש, אחרי ההחלפה הרעש לא פסק ואף התגבר, אמרו שתוך כמה ימים זה יפסק, וזה לא, חזרתי אל ברוך וגיא, ואלה ביקשו להשאיר את הרכב אצלם, היות וזה היה לפני תקופת החגים, תיאמתי איתם להמשך, השארתי אצלם את הרכב, ואחרי יומיים קיבלתי אותו חזרה. הם הסבירו שהסט היה כנראה פגום, כשהוצאתי את הארנק, זכיתי למבט שהיה על הגבול המאיים/נפגע.

החברה האלה, עבדו יומיים על הרכב, ולא הסכימו לקבל ממני שקל על כך (שוב, במצבים דומים במקומות אחרים, תמיד שילמתי סכום, גם אם סמלי - פה, לא הסכימו, אמרו שזה השירות).

 

בחודש ספטמבר, הרכב ניגש לטסט השנתי, ועבר במכה ראשונה עם הערת בוחן "רכב משובח,משובח"

 

סה"כ יוצא כ32,000 שקלים.

 

הרכב כרגע עם 181,000 ק"מ שנצברו על פני 8 חודשים (התחלתי להשתמש ברכב רק ב-22 במאי).

צריכת הדלק עומדת על ממוצע של 12 ק"מ לליטר (גם אחרי החלפת הצמיגים).

נוחות....מאז הצמיגים כבר לא קיימת, נוסיף את הבולמים שכנראה עשו את שלהם.

 

הערה אחרונה, וחשובה לא פחות, חלקים רבים הוחלפו על פי בקשתי ודרישתי, גם אם בניגוד לדעה של ברוך וגיא, כך שניתן היה לחסוך הרבה מאוד (ג'אנטים, מרימי שסתומים,צנרת מים,פנס קדמי,שחזור תושבת מצבר,בית פילטר אויר - אני מעריך שהייתי חוסך לפחות 10,000-13,000 שקלים).

 

לסיכום, רכב עם אמינות גבוהה (יותר מהסובארו DL שהייתה לי במהלך השירות הצבאי), מראה מדהים, צליל מנוע,אחיזה,התנהגות שכל נסיעה זו חוויה!

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אמין או לא, תענוג לא זול.

העיקר שאתה אלפיסט.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הרכב אני מעריך כ 10 שנים על הכביש + 180.000 ק"מ .

בצעתה ישור קו נכון - וגם אני הייתי מבצע זאת + פרוק אגן שמן , ניקיון משאבה ופלאשינג .

לאחר החלפת בולמי זעזועים - וכיוון פרונט קדמי ואחורי -

 

עכשיו הייתי בודק אמינות -

אם בשנתיים הבאות הרכב יהיה תקין ויכנס רק לטיפול שנתי שותף - הכל בסדר .

תתחדש ותהנה - נכנסתה למשפחה טובה , קצת דפוקה אבל נהנת לחייך כאשר מגיעה לרכב ..

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

שמע, קנית רכב גמור מה אני אגיד לך...

 

החלפת בערך כול דבר ברכב הזה. מקווה לפחות שקנית אותו במחיר טוב.

 

אני אמנם לא מודע למחירי טיפולים של אלפא, אבל 5500 שקל על מצמד? 7000 על ג'אנטים(כולל ישור)? זה לא "טיפה" מוגזם?

פורסם (נערך)

לא חושב שקניתי רכב גמור, אם אני פדנט, ומחליף צנרת מים כי אני לא מתכוון לחכות שהיא תתייבש ותיסדק (ואגב, המכונאי ממש לא רצה להחליף, הוא אמר שחבל על הכסף) - ממש לא אומר שהרכב גמור, עשיתי את זה בכל רכב שהיה לי עד היום.

 

תראה, אם הייתי מחליט לוותר על הג'אנטים והפנס (ורק מלטש אותו שוב), הייתי חוסך כבר 8000 שקלים.

אם הייתי מוותר על צנרת המים (שהייתה תקינה), ועל מרימי השסתומים (כי חוץ מרעש אין הפרעה לתפקוד), וכך גם על בית פילטר האויר (כולה תושבת ששבורה חלקית) הייתי חוסך עוד 4500 שקלים.

 

והחלק היחיד שהתקלקל היה פקק מים יבש שעלה (החלק+עבודה+נוזל קרור) 177 שקלים.

 

אגב, ג'אנטים חדשים כמו שיש לי עולים בערך פי שתיים ממה ששילמתי עליהם.

טיפול מצמד עלה באזור ה5000, אני מאמין שפחות כי סה"כ החיוב בכרטיס אשראי היה פחות מ-10K.

 

לגבי זה שאני דפוק, מסכים, אבל לראיה, הפיז'ו שהייתה לי לפני האלפא שנסעתי איתה כ70,000 ק"מ ומכרתי אותה עם 250,000 עדיין נוסעת כמו שדה בלי בעיות.

 

בהמשך אעלה את סריקות הקבלות, אני מאמין שתראו שהמחירים לא יקרים, זה שהחלטתי לעשות יישור קו מא' ועד ת' זה משהו אחר (גם לדברים שלא ממש צריך היה להחליף).

עריכה אחרונה על ידי yuraskor
פורסם

תהנה זה הכי חשוב. תגיד רק לי נדמה כאילו הוצאת כבר סכום דומה לזה ששילמת על הרכב או לפחות חציו ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם (נערך)

הייתה לי בזמנו במוו סדרה 7 ישנה שהוצאתי עליה בשנה משהו כמו 20K וחשבתי שהוצאתי המון (בשנה השניה הוצאתי סכום דומה כי החלפתי גיר אוטומטי באחד חדש מהחברה). אתה הוצאת על אלפא מעל 32000ש"ח על תחזוקה.

במחיר הזה היה אפשר לקנות רכב נחמד במצב טוב שיסע ללא תקלות מיוחדות מאמצע שנות ה2000.

 

האם לדעתך קיבלת את התמורה לכסף ששילמת?

 

אני מבין ממך שהרכב לא נוח, במיוחד עם הגלגלים החדשים. אתה נסעת עם הרכב המון, כ30Kק"מ. האם זה היה שווה?

 

עושה רושם שקנית אקזמפלר במצב מוזנח מאוד, החלפת בו המון חלפים.

 

מניח אם היית קונה איזו מרצדס E/CC בנזין מסוף שנות ה90 היית מוציא הרבה פחות. ועל רכב עממי בכלל היית מוציא כמו עלות טיפול אחד של אלפא שלך.

 

גם לי עשו פעם יישור ג'נטים, זה עלה הרבה פחות ממה ששילמת, נדמה לי כ200ש"ח לגלגל.

 

בקיצר, נפלה לי הלסת מעלויות שהוצאת על האוטו הזה. במחשבה שלי, אילו זו הייתה V6 2.5 - הייתי מבין עלויות אחזקה גבוהות, למרות שגם במקרה הזה ניראה לי היית נשאר עם עודף אם היית קונה אחת שמורה.

אני כותב את זה כי אני רגיל לרכבים עם עלויות אחזקה מעל הממוצע.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper
תוספת מידע

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כחובב וכבעלים של אלפא, אמנם חדישה יותר, ועם כל ההבנה להתלהבות הנעורים שלך, זה יקר.מאוד יקר.

4000 שקלים לחודש בממוצע-זה המון.

בייחוד שאתה עוד מציין שלאחר כל זאת, נוחות הנסיעה עדיין לא משהו.

אבל, זכותך כמובן לעשות ברכבך ובכספך ככל העולה על רוחך.

כלכלי? ודאי שלא.

עושה לך טוב? בכיף.

סע בדרכים טובות.

סלע

פורסם

יקר יקר יקר יקר!

אבל אין ספק שבוצעה כאן עבודה יסודית להפליא ואין כמו השקט הנפשי שיש לאחר מכן גם אם הוצאת כאלה סכומים.

אין שום ספק שאתה יודע מה יש לך בידיים ומה מתרחש מתחת למכסה המנוע.

 

גם אני מסוג האנשים שאוהבים לבצע את הטיפולים המקיפים ויישור הקו הזה,

בינתיים שמענו כאן רק על יישור קו מכאני, האם בוצע משהו קוסמטי פרט להוספת החישוקים?

ולמה לכל הרוחות אין כאן תמונה אחת של היצירה? שרשור שכזה דורש משהו מוחשי:)

 

שבת שלום.

שלומי.

פורסם

אני מחכה לדיווח של שנה הבאה.

אם עלויות האחזקה ירדו בשליש, לאזור ה-10K ש"ח בשנה אז הייתי מגדיר את מה שעשית כיישור קו.

אם לא אז זה סתם תירוץ לזרוק כסף על רכב לא אמין.

 

ורק לראיה, אני מחזיק בבית רכב בן 21 והעלויות אחזקה שלו בשנה לא עוברת את ה-5K ש"ח. וכן, יש תקלות ובטיפולים אני כל הזמן עושה משהו אקסטרה (מחליף חלקים יזום).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לא יודע אם קנית מכונית מוזנחת או לא, בכל מקרה מדובר במכונית בת 10 + והבלאי שלה על פניו נראה הגיוני.

הבעייה בכל המכוניות שלא שייכות לזרם המרכזי הן עלויות החלפים, שהופכות כל תיקון ליקר.

אם ביישור הקו המאסיבי שבצעת סיימת להשקיע במכונית - הרווחת.

אם התקלות (חלילה) ימשיכו, תמצא עצמך מוציא המון כסף על מכונית שספק (גדול) אם היא שווה את זה.

אני מחזיק וולבו בת 42 ובמשך ה 8 שנים שהיא אצלי לא הוצאתי 20% מהסכום שנקבת בו, והיא נסעה 7 שנים יום יום באמינות מדהימה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)

הרבה מתעלמים מהעובדה שהחלפתי לא מעט בשביל למנוע בעיות בעתיד (הרחוק), לא בגלל תקלה או הזנחה, ובניגוד לעצת המכונאים.

לגבי הנוחות, לא החלפתי את החישוקים מ15" ל-17" בשביל הנוחות, ידעתי שזה יפגע בנוחות, אבל האחיזה השתפרה פלאים, בעיקר בסיבובים ובכבישים עם אחיזה לא משהו.

 

מוזנח הרכב לא היה, מוזנח זה אם הייתי חייב להחליף את כל מה שהחלפתי רק כדי שהאוטו יסע.

 

ביישור הקו סיימתי להשקיע, כי מאז עברו 15K ק"מ והרכב לא ראה מוסך.

 

לא נגעתי בקוסמטיקה,פחות מטריד אותי (כרגע).

 

לגבי עדכון בעוד שנה לא נראה לי, אני חושב ש30K ק"מ נוספים יעברו מהר מאוד עם הנסועה שאני עושה, אני חושב שלקראת אוגוסט או ספטמבר אני כבר אהיה ב210K ק"מ.

 

אני חייב לציין משהו, לא מפריע לי העובדה שאנשים ממשיכים להגיד שזה יקר, או רומזים שהרכב מוזנח או כל דבר כזה או אחר, מפריע לי שאנשים מתעלמים (בכוונה או בטעות) מהעובדה הפשוטה שרשמתי (ויותר מפעם אחת) שהרבה הוחלף בלי צורך ממשי (האמת שגם את הטיימינג הייתי יכול לסחוב עד 100K ק"מ (הבעלים הקודם החליף ב45K ק"מ ולפי הספר צריך כל 60K ק"מ) ), ושהסכום בפועל (אם לא הייתי מתעקש) היה הרבה יותר שפוי וריאלי, ומתקרב ל12K.

 

אגב, סתם שאלה כדי להבין את קו המחשבה, באם אחליף בולמים (מקוריים אחרי 180K ק"מ), לבולמים משופרים, או בכלל, השם ישמור, לסט קוילאובר, גם אז יאמר שהרכב מוזנח, ולא אמין, ושהמחירים בשמיים?

 

האמת שזה לא כזה משנה, הרכב מסב לי המון הנאה, ואני בטוח שלאורך זמן, ההשקעה תחזיר את עצמה, מנגד אני פדנט אובר כך שלא בטוח.

עריכה אחרונה על ידי yuraskor
פורסם (נערך)

yuraskor, גם אני אוהב להחליף חלפים באופן פרופילקטי, נגיד אם צינור מים אחד מזיע טיפה, מחליף את כל הצינורות בחדשים ועל הדרך טרמוסטט, נוזל קירור, קלאץ' מאוורר ועוד.

עם כל ההחלפות הפרופילקטיות עדיין לא הצלחתי להגיע לסכומי השקעה כל כך גדולים למרות שאני מאלו שמחפש כל הזמן מה עוד אפשר להחליף ברכב על מנת שהוא ירגיש טוב יותר. עד כדי כך החלפתי חלפים, שמעולם לא נתקעתי, כולל ברכבים בני 20 שנה עם קילומטרז' כפול משלך. להתקע עם חברה ועוד מחו"ל באמצע הכביש זה באסה לא נורמאלית, זה כבר לא נשמע כמו תחזוקה מונעת ופרופילקטית (סלח לי, אבל תקלות כאלה לא קורות ברכב מתוחזק).

 

בכל אופן, אני שמח שהרכב אמין אחרי יישור קו מאסיבי שעשית. הכי חשוב זה שאתה נהנה. מקווה שההשקעה תצדיק את עצמה לטווח ארוך. סע בדרכים טובות.

 

לגבי זה שאני דפוק, מסכים, אבל לראיה, הפיז'ו שהייתה לי לפני האלפא שנסעתי איתה כ70,000 ק"מ ומכרתי אותה עם 250,000 עדיין נוסעת כמו שדה בלי בעיות.

על פניו נשמע שאתה קונה רכבים, משפץ אותם ומוכר (זכיר לי קצת את עצמי). מי שקונה ממך רכבים נהנה מאוד כניראה.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

זה אכן יקר, אבל אלה המחירים. במרכזי זה היה עולה יותר, אגב, ובשיעור ניכר. מה שכן, יישור הקו מאסיבי ביותר והמבחן הוא באמת בשנה הבאה.

 

לכל מי שמתלונן - תוציאו מהחשבון את הג'אנטים (גחמה, בשום פנים לא צורך, במיוחד לא ב-105) וכבר הורדתם 7K מהחשבון. 5K למצמד + משאבה + עבודה זה מחיר לא זול, אך הגיוני בהיות הרכב לא בדיוק סובארו DL. כך גם לחשבון ה-12K - תראו כמה הוחלף שם וכמה עבודה היה. זה אולי הרבה כסף, אבל זה גם לא בדיוק שמן+פילטר, הוחלף חצי אוטו בסכום הזה.

 

עוד לכל המתלוננים על המחירים - ברוב המכוניות האלה האחזקה נעשית ברמה מוקפדת טיפה יותר מאשר ברכב הממוצע. אם פות"ש היה מתחזק את הרכב בתחזוקת שבר, אני בטוח שהיה מוציא הרבה פחות, אך בסופו של דבר היה ננשך, שכן המכוניות האלה אינן מחבבות תחזוקת שבר (בניגוד ליפניות מצויות שחיות עם זה יופי שנים רבות).

 

לגבי אוטואיטליה - אין מה לומר, מקום מדהים עם ידע, יכולת, יחס ושירות מעולים, המלצה חמה לכל מי שמחזיק או חושב להחזיק (וגם לבדוק) איטלקיה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...