Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

היום בנסיעה שגרתית לגמרי נתניה-רעננה-נתניה

נהגתי על הלנטיס של החברה

באחד מהרמזורים שמתי לב פתאום לרעש מוזר מתכתי משהו שמלווה ברעידות ורטיטות שההרגשה שלהם חשודה ולא טבעית בלחיצה על דוושת הבלם.

אני לא חושב שהרפידות של הברקס נשחקו {לא בטוח}..

עוד כמה פרטים...:

הנורה שמתריעה על רפידות שחוקות לא נדלקה.

הנורה שמתריעה על בעיה ב ABS גם לא נדלקה.

לכאורה שום התראה {חוץ מהרעש המדאיג כמובן}.

לא חסר שמן ברקס.

הרכב דיי חדש ושמור {שנת 2003} ולא חורשים עליו.

הרעש והרטט מופיעים לקראת סוף העצירה ולא בתחילתה וזאת לאחר לחיצה ממושכת.

 

כמו מה הסימפטומים האלה נשמעים לכם?..

קריטי או לא? האם זה יכול להיות משהו מסוכן ?

GOT סחוג?

פורסם

יש לי מכונית ישנה בהרבה משלך,אבל גם לי התחיל הרעש הזה אתמול....בדיוק כמו שאתה מתאר.

אני מקווה שזו לא משאבת בלם מרכזית....בכל מקרה אני אבדוק את זה בדחיפות.

פורסם

יכול להיות שזאת מערכת ה ABS שנכנסת לפעולה מוקדם מדיי?

 

לפי מה שתיארת, זה לא כ"כ רחוק מההרגשה של מערכת ABS בפעולה...

 

(אני מסתייג ואומר שזה רק מהניסיון שלי...)

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

גם לנו בשרבולט אסטרו עם ABS. לפעמים אם לוחצים על הברקס דיי חזק הוא מתחיל לעשות נננננ....

 

כזה ......רעש פנימי......ולא עוצר ממש.......וזה מפחיד. זה כאילו הABS משחרר את הברקסים.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
גם לנו בשרבולט אסטרו עם ABS. לפעמים אם לוחצים על הברקס דיי חזק הוא מתחיל לעשות נננננ....

 

כזה ......רעש פנימי......ולא עוצר ממש.......וזה מפחיד. זה כאילו הABS משחרר את הברקסים.

 

תמיר

זה לא כאילו, זה באמת מה שקורה..

בברכה,

שחף בן צבי.

×
×
  • תוכן חדש...