Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אגזוז לחץ


DUDUSL1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי ברכב את האגזוז הרגיל באגזוז לחץ עכשו הרעש קצת עמעום מפעם שעברה אם האגזוז הרגיל

האגזוז מבית TUNIG חברה בת של סופרסטרינג עכשו הרבה אמרו להוריד ממיר קטליטי בשביל שיהיה

עימעום יותר חזק אשמח לעצות פיתרונות ...

פורסם

אגזוז פתוח!!! (למה כולם חושבים לחץ?? זה לא כתוב בשום מקום!!)

 

אם יש לך ממיר... אז עדיף לוותר עליו, אבל לא כדי שיהיה לך יותר רעש... (רעש מביא מישטרות.. לא טוב) אלה כדי שיהיה לך יותר כח..

אם כבר מנוע... אז שיהיה לו קרבורטורים

 

www.psi.co.il

פורסם
אגזוז פתוח!!! (למה כולם חושבים לחץ?? זה לא כתוב בשום מקום!!)

 

אם יש לך ממיר... אז עדיף לוותר עליו, אבל לא כדי שיהיה לך יותר רעש... (רעש מביא מישטרות.. לא טוב) אלה כדי שיהיה לך יותר כח..

מבחינה חוקית מותר זאתמרת בטסט זה עובר

פורסם
אגזוז פתוח!!! (למה כולם חושבים לחץ?? זה לא כתוב בשום מקום!!)

 

אם יש לך ממיר... אז עדיף לוותר עליו, אבל לא כדי שיהיה לך יותר רעש... (רעש מביא מישטרות.. לא טוב) אלה כדי שיהיה לך יותר כח..

אתה רוצה להגיד לי שאם מסירים את הממיר הקטליתי יש ממש הבדל של רעש

ואפשר לרוקן אותו פנימית זה חלק יקר אם הכל מיתהפך ואני צריך לשים חדש (משומש)

פורסם

אז ככה דבר ראשון !!!

 

זה לא אגזוז לחץ !

ולא אגזוז פתוח !!

 

זה אגזוז זרימה חופשית ( Free Flow ).

ולא אין שום חלק יקר פה חוץ מהדוד עצמו שאותו אמרת שיש לך.

ואולי עלות העבודה של לשים ולהוריד את הדוד.

 

תוריד ממיר תקבל אפקט הרבה יותר טוב של האגזוז.

בהצלחה.

הונדה האצב'ק ZC :)

פורסם

אסור להוריד ממיר , (בעזרת חיפוש היית מוצא לבד)

 

אתה יכול לרוקן אותו מבפנים ולהשאיר אותו , הממיר מפחית את הפגיעה בסביבה !!!

 

ללא ממיר/מרוקן לא בטוח שתעבור את בדיקת זיהום האויר בטסט, (אך ההספק כנראה יעלה מעט).

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

×
×
  • תוכן חדש...