Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

אשמח להמלצה על קומפוננט איכותי , מהטכנולוגיות חדשות , מה שכיום נקרא נפוץ בשוק .

(עד לא מזמן היה לי את infinity kappa series 65.7 cs , עד ששברו לי את המראה ברכב ונפגע הטוויטר)

שהיו מוגברים על ידי מגבר : Alpine MRV-F345 .

 

תקציב באיזור 2000 ש"ח +\-

 

גם אשמח להמלצה על זוג או סאב יחיד SQ שבמקביל גם יהיה SPL !

שייגיע בתיבה מקורית , אין דגש על הגודל .

שיהיה מוגבר על ידי : lightning audio s4 1000 1d

 

בתקציב דומה , גם באיזור 2000 ש"ח +\-

 

HU : CDE-HD137BT

 

רכב : הונדה סיוויק האצ'בק 97

 

תודה לכל העוזרים )

מש"ק זרזור

פורסם

יכול להיות שבימינו הייתי הולך על הייבריד אודיו שאליקו מוכר, תמורה גבוהה לכסף.

לגבי סאב, אני כל כך לא בעניינים...

מתחדשת*

פורסם

לאחרונה הרכבתי ברכב של אשתי סט קומפוננט וסאב של חברת eton

הייתי מאוד מופתע מהתוצאה שלא דומה למה שהכרתי קודם.

הסאב מדגם eton force 12-600g מגיע עם תיבה מרופדת טרמינל כפול וגריל.

הסט דגם pow 160 קלע מאד לטעמי.

אתה תקבל תמורה מצויינת למחיר ותישאר עם עודף להתקנה איכותית.

BMW E36 328------Pioneer p90rs

Eton PA800.4 + PA 560.2 + ECC 1200.1

Audio Development Double W600 + Double VIPERA F8

Audio Development MM4 +MM1

 

פורסם

לגבי קומפננט הייתי מציע לך את מה שרומק הציע קלארוס של הייבריד אודיו סט מצויין. בלי קשר כדאי לך להגיע לאחד המפגשים כדי שתשמע סטים וסאבים שונים. לגבי סאב היתי מתעניין בסאב שrezo מהפורום מוכר של tc למרות שלא שמעתי אותו יש על החברה ביקורות מעולות בחול.

פורסם

אכן שתי הסאבים שלי למכירה.

ה12״ המדובר מותקן אצלי כרגע, אם תהיה באיזור השרון אתה יותר ממוזמן לקפוץ לשמיעה.

או במפגש מרכז הקרוב אם אצליח להגיע.

×
×
  • תוכן חדש...