Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אתמול קניתי רכב (MG 550 אחלה אוטו שבעולם ) אני רוצה לשים סאב .

בספר של הרכב רשום שיש קו אחד כניסת שמע ואפשר לחבר בקלות מכשירים חיצוניים , לפי מה שהבנתי אני צריך להביא מנחת .

אם זה נכון מה טווח המחירים שלו ? ואיזה סוגים מומלצים (אם יש ביכלל סוגים )

במידע ולא אשמח להסבר בגדול מה צריך לעשות

תודה רבה לעוזרים

פורסם

מנחת יוצר לך כניסות , שתוכל לחבר את המגבר .

מחירי מנחתים נעים בין 100 לבין 600 ש"ח.

לפי מה שאנשים אומרים שלא כדי להשתמש במנחת כי זה מוריד מהאיכות שמע !

למרות שלי יש מנחת ב 100 ש"ח , אני בינתיים מבסוט אבל די בקרוב אני מתכוון להחליף את המערכת במערכת עם כניסות מגבר מובנות :)

 

*תריץ חיפוש בפורום יש נושאים דומים שנפתחו !

SKODA FABIA TSI 2011

פורסם

מה התקציב שלך לשדרוג באופן כללי?

ברמת העקרון צריך להמיר את יציאות המתח שמיועדות לרמקולים מהמכשיר לסיגנל במתח שמגבר יודע לקבל.

את זה ניתן לבצע באמצעות מספר רכיבים שונים: מנחת, מעבד או מגבר עם מנחת מובנה.

כמובן שכל אפשרות היא בעלת טווח מכירים ואיכויות שונה, לכן התקציב משפיע.

דבר נוסף, הרמקולים הקיימים מוגברים?

אם לא, הוספת מגבר וסאב אמנם תעלה משמעותית את הפקת הבאס, אך כל שאר הספקטרום ייבלע.

מומלץ להגביר את הרמקולים (לפחות הקידמיים) אם מתכננים להוסיף סאב.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...