Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי לכולם. מדובר במכונית לאישתי ( אוטוטו נהגת חדשה)כ90 אחוז רק היא תסע בה.

במה מעוניינים, שתהיה חסכונית בדלק וטיפולים זולים במידה ויהיה צריך. לא יודע כמה ק"מ בשנה היא תעשה אך באמת לא תשמש לנסיעה מרובה. לרוב נסיעה בעירוני כמו לקיחת הילדים לגנים (שני ילדים) ופעם בשבוע מרחק כמו מראש העין לפתח תקווה או רמת גן.

אני מהצד באמת לא צריך מכונית.אני חושב שמונית יצא לי יותר כלכלי (תגידו אתם .900 שח הסעות לילדים + מוניות =1250 שח הוצאה חודשית). אבל האישה רוצה וכמובן אוטומט.

מה ההמלצות?

ראיתי הרבה המלצות על "דייהטסו סיריון " .

יש לציין שאין לי בעיית תקציב. אולי מכונית ב50K תשתלם לבסוף יותר? על ידי כך שיהיו לה פחות טיפולים. בכל אופן המכונית תהיה לכמה וכמה שנים .

תודה.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הסריון אכן טובה,אמינה יש מבחר גדול ביד 2,ויכולה להתאים,אני חושב שהחיסרון שלה זה תא מטען לא גדול.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הסריון אכן טובה,אמינה יש מבחר גדול ביד 2,ויכולה להתאים,אני חושב שהחיסרון שלה זה תא מטען לא גדול.

 

תודה. אז עוד המלצות אני מעוניין לשמוע... עם דגש גם ליתרון/חיסרון .

פורסם

אפשר רשימה של כמה רכבים מומלצים (התקציב עלה 40K שח )? בכדי שכבר אחפש.

עשיתי סיבוב על הפורום -הבעיה שישנם גם נקודות שונות בפרטים של השואלים. לכן צריך יעוץ. תודה.

 

אגב רכב מליסינג שטופל טוב מאוד.. זה בסדר לקנות? (כיודע זה זול יותר מפרטי) .

פורסם

אם אתם מעוניינים במשפחתית, ממליץ לכם על קורולה 2008 רובוטית.

רכב אמין וחסכוני עושה 1 ל15 בנסיעה רגועה . ובתנאים של לחץ 1.11.

פורסם
אם אתם מעוניינים במשפחתית, ממליץ לכם על קורולה 2008 רובוטית.

רכב אמין וחסכוני עושה 1 ל15 בנסיעה רגועה . ובתנאים של לחץ 1.11.

 

למה דווקא רובוטית? זה כי זולה יותר? (לא יודע גם אם אישתי תאהב את זה ,אך מאמין שתסתדר) . ונראה ש2008 המחירון 54 אלף שח וממש לא קרוב ל40 אלף שח .

פורסם
למה דווקא רובוטית? זה כי זולה יותר? (לא יודע גם אם אישתי תאהב את זה ,אך מאמין שתסתדר) . ונראה ש2008 המחירון 54 אלף שח וממש לא קרוב ל40 אלף שח .

 

כן כי היא זולה יותר, חבר של אבא שלי קנה ב 40 אלף ש''ח עם 80 אלף ק''מ,מאז הוא מבסוט

הרכב הזה לא אוכל דלק כמו כל הרכבים המשפחתיים,אודות לתיבה הרובוטית שזה יתרון טוב מאוד!

לגבי התיבה, מתרגלים אליה. אני למשל נוהג ברובוטית שנה + , ונוח יחסית . זה אחלה פתרון במיוחד לתקציב.

פורסם
כן כי היא זולה יותר, חבר של אבא שלי קנה ב 40 אלף ש''ח עם 80 אלף ק''מ,מאז הוא מבסוט

הרכב הזה לא אוכל דלק כמו כל הרכבים המשפחתיים,אודות לתיבה הרובוטית שזה יתרון טוב מאוד!

לגבי התיבה, מתרגלים אליה. אני למשל נוהג ברובוטית שנה + , ונוח יחסית . זה אחלה פתרון במיוחד לתקציב.

 

באופן כללי מבחינת דלק.. תמיד רובוטית צורכת פחות מאוטומט?

ואיזה עוד דגמי מכוניות מומלץ?

יש גם מכוניות קטנות יותר שגם מתאימות ל4 נפשות ואפילו 5 .

לבנתיים יש לי לחפש בין המכוניות סיריון וקורולה .

 

וכמו שכבר שאלתי .לקנות מליסינג אבל במצב שרואים שטופלה המכונית היטב, זה בסדר? או תמיד לעדיף פרטי?

תודה רבה .

פורסם

הרובוט חסכוני,אבל הגיר של הקורולה זה הגיר הכי גרוע שיצא לי לנהוג,הגיר מתבלבל,מושך הילוכים לא לצורך,אני מציע לוותר על הגיר של הטיוטה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

את האמת המחירון אמנם 54 אלף ש"ח, אבל הרכבים נמכרים מתחת למחירון כבר הרבה זמן.

מצד אחד מקבלים רכב משפחתי מודרני יחסית, חסכוני ועם ביצועים לא רעים, אבל בטיחות נחותה וגיר לא אהוד, מה שיקשה על המכירה בעתיד, ולא בטוח שאשתך תאהב את התנהגות הרכב.

 

אם רוצים משהו מרווח שיהיה נוח עם הילדים, כדאי לשקול מגאן החל מ2008. אלו נחשבות אמינות יחסית, צריכת הדלק ממוצעת למכוניות משפחתיות, שווה לעשות מאמץ ולקחת רכב מקרסו טרייד אין עם אחריות. כמובן לוודא היסטוריית טיפולים מסודרת, ולא - לא לרכוש! רנו רכב רגיש יחסית.

מצד שני מקבלים רכב עם שנתון מתקדם, נוח מאוד, בטיחות מצוינת ותמורה טובה לכסף אם הרכב שמור ומטופל כראוי, הוא גם יראה אמינות טובה אצלכם.

 

אם צריך משהו יותר גדול מסיריון, אבל לא גדול כמו קורולה, אפשר לשקול קיה ריו 4 דלתות או יונדאי אקסנט. שתי מכוניות אמינות למדי, תחזוקה לא יקרה, שיש מהן הרבה בשוק, ויהיה קל למצוא אחת שמורה.

אני יודע שהצבא מזדכה אפילו על רכבים כאלו בחברות הליסינג עם 20-30 אלף ק"מ. (לא שאני מת על הרעיון לרכוש רכב ששירת נגד/קצין בצה"ל).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

 

וכמו שכבר שאלתי .לקנות מליסינג אבל במצב שרואים שטופלה המכונית היטב, זה בסדר? או תמיד לעדיף פרטי?

תודה רבה .

 

הכוונה בשאלה לקניה ישירות מחברת ליסינג? לדעתי, אין להם מה להציע בתקציב של 35K.

אם הכוונה לרכב שבעברו היה בליסינג. תלוי כמה זמן הוא אצל היד הנוכחית. אם יש כבר כמה שנים טובות וקיימת היסטוריית טיפולים מסודרת, לא הייתי שוללת.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
את האמת המחירון אמנם 54 אלף ש"ח, אבל הרכבים נמכרים מתחת למחירון כבר הרבה זמן.

מצד אחד מקבלים רכב משפחתי מודרני יחסית, חסכוני ועם ביצועים לא רעים, אבל בטיחות נחותה וגיר לא אהוד, מה שיקשה על המכירה בעתיד, ולא בטוח שאשתך תאהב את התנהגות הרכב.

 

אם רוצים משהו מרווח שיהיה נוח עם הילדים, כדאי לשקול מגאן החל מ2008. אלו נחשבות אמינות יחסית, צריכת הדלק ממוצעת למכוניות משפחתיות, שווה לעשות מאמץ ולקחת רכב מקרסו טרייד אין עם אחריות. כמובן לוודא היסטוריית טיפולים מסודרת, ולא - לא לרכוש! רנו רכב רגיש יחסית.

מצד שני מקבלים רכב עם שנתון מתקדם, נוח מאוד, בטיחות מצוינת ותמורה טובה לכסף אם הרכב שמור ומטופל כראוי, הוא גם יראה אמינות טובה אצלכם.

 

אם צריך משהו יותר גדול מסיריון, אבל לא גדול כמו קורולה, אפשר לשקול קיה ריו 4 דלתות או יונדאי אקסנט. שתי מכוניות אמינות למדי, תחזוקה לא יקרה, שיש מהן הרבה בשוק, ויהיה קל למצוא אחת שמורה.

אני יודע שהצבא מזדכה אפילו על רכבים כאלו בחברות הליסינג עם 20-30 אלף ק"מ. (לא שאני מת על הרעיון לרכוש רכב ששירת נגד/קצין בצה"ל).

קצת קראתי על המגאן 2 . שמתי לב שהיא דווקא לא הכי אמינה, יש בעיות חשמל והחלפת הרכיבים די יקרים. מישהו יכול להרגיע?

 

בקשר לקיה ריו .על איזה דגם עם נפח מנוע 1500 או 1400 ?

 

יונדאי אקסנט . הדלק לא יקר?

 

בסיריון יכולים להכנס 4 או אפילו 5 נפשות?

 

במידה ומוצא אחלה מחיר והרכב טופל היטב (למשל ראיתי ביד 2 יונדאי אקסנט בליסינג). אבל הרכב למשל שנת 2010 ויש לו כבר 168000 ק"מ ,זה סיכון גדול ? או אפשר בראש שקט לרכוש ?

 

ובקשר להיסטוריה תיקונים של הרכב . האם ניתן לזייף את זה? איך אדע אם אמין הדבר שמציגים לי .

תודה.

 

הכוונה בשאלה לקניה ישירות מחברת ליסינג? לדעתי, אין להם מה להציע בתקציב של 35K.

אם הכוונה לרכב שבעברו היה בליסינג. תלוי כמה זמן הוא אצל היד הנוכחית. אם יש כבר כמה שנים טובות וקיימת היסטוריית טיפולים מסודרת, לא הייתי שוללת.

התקציב כיום 40K . דווקא ראיתי ביד 2 חברות ליסינג עם טווח מחיר שכזה.

פורסם
קצת קראתי על המגאן 2 . שמתי לב שהיא דווקא לא הכי אמינה, יש בעיות חשמל והחלפת הרכיבים די יקרים. מישהו יכול להרגיע? גם אני שמעתי על מחירים גבוהים, אני בעצמי נוהג על רנו, הטיפולים לא יקרים כמו שמתארים. בעיות חשמל? הרכב אצלי שנתיים ולא נתקלתי בכלום. כפי שציינתי מודלים 2008+ נחשבים אמינים יותר. המלצתי לקחת מקרסו טרייד אין כי ייתנו לך אחריות על הרכב.

 

בקשר לקיה ריו .על איזה דגם עם נפח מנוע 1500 או 1400 ? עבורך ה1.4 רלוונטי בלבד. ה1.5 הוא טורבו דיזל עם גיר ידני.

 

יונדאי אקסנט . הדלק לא יקר? אתה מתכוון שהרכב לא חסכוני? לפי הק"מ שאתה מתאר שאשתך מתכוונת לנסוע, זה לא קריטי מדי.

 

בסיריון יכולים להכנס 4 או אפילו 5 נפשות? 4 יכנסו בצורה סבירה, 5 גם יכנסו אבל יהיה להם מאוד צפוף.

 

במידה ומוצא אחלה מחיר והרכב טופל היטב (למשל ראיתי ביד 2 יונדאי אקסנט בליסינג). אבל הרכב למשל שנת 2010 ויש לו כבר 168000 ק"מ ,זה סיכון גדול ? או אפשר בראש שקט לרכוש ? אני לא הייתי רוכש רכב בן 4 עם כזה ק"מ, אני בטוח שאפשר למצוא רכבים עם חצי מהק"מ שלו.

 

ובקשר להיסטוריה תיקונים של הרכב . האם ניתן לזייף את זה? איך אדע אם אמין הדבר שמציגים לי . חברות ליסינג לא יעשו מעצמן צחוק ויציגו היסטוריה שקרית, מוכר פרטי יכול להציג היסטוריה דרך מוסך מורשה אם הוא טיפל במוסך מורשה.

תודה.

 

 

התקציב כיום 40K . דווקא ראיתי ביד 2 חברות ליסינג עם טווח מחיר שכזה.

תשובות מודגשות

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תודה לך .

קרסו טרייד אין . נכנסתי לאתר ,יש שם מעט רכבים לבחירה. המחירים הרבה יותר גבוהים מביד 2 .אתה עובד שם? רק הם נותנים אחריות?

בין המכוניות לאיזה לתת עדיפות ראשונה בחיפוש על פני השנייה וכו'..?

יש לנו..

סיריון

רנו מגן 2

יונדאי אקסנט

קיה ריו.

 

לא עשיתי עדיין חיפוש רציני .. אך היונדאי אקסנט 2010 בעל 168000 ק"מ ב35K שח. אם ניתן למצוא גם בחצי ק"מ ... סבבה אחפש.

פורסם

גם יונדאי גטס יכולה להכנס לתקציב שלך אומנם פחות חסכונית בדלק אבל אוטו אמין ומעולה


×
×
  • תוכן חדש...