Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקני מצלמה פשוטה מאלה ששמים על הדשבורד שמתעדת בדרך כלל נסיעות , תניחי אותה על דלת הנהג עם הפנים לכיוון מראת הצד , או אם זאת המראה השניה אז על דלת הנוסע עם הפנים שמאלה, ותפעילי אותה כל פעם כשאת חונה את הרכב שם .. חבר שלי עשה את זה בגלל שכמה פעמים רצוף שרטו לו את הרכב , אומנם זה לא היה במכוון אבל הוא תפס את האנשים ..

בגלל הדרישה לניאונים, נראה לי שזה יותר מתאים לאתר www.arsforum.co.il/vb

פורסם

בשל היקף התופעה לדעתי מדובר באותו אדם/חבורה.

האם גם השכנים סובלים מאותה הבעיה?

מצטרף להמלצה על פתרון המצלמה מתוך הרכב.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מסוכסכת עם השכנים? אולי זה רכב מנקר עיניים? אני אישית הייתי קונה מצלמת דמה שעולה כמה גרושים ותולה על עמוד ליד הרכב,בתקווה שזה ירתיע את החראות.

פורסם

הרכב לא יכל להפריע לאף אחד.. זה גם לא חניהלא מוצלחת - באחת מהפעמים העיפו לי את המראה מעבר לגדר, לא בדיוק אפשרי כאשר זה מרכב חולף (אלא אם המראה גידלה רגליים...), בפעם אחרת שברו את המראה כשהיא לכיוון המדרכה ולא הכביש....

גם איזה מנקר עיניים, הרכב כבר בגיל גיוס לצהל :lol:

GhostBuster - לגמרי CSI, כמה דברים עברו לי כבר בראש :twisted: נשאיר שפה מתורבתת :lol:

 

שיכנעתם אותי עם המלצלמה. אבל אני רואה שהסוללה מספקת רק לשעתיים רישום רצוף, לא בדיוק מספיק ללילה, איך זה עובד?

 

תודה רבה!

פורסם

באיזה צד המראה הבעייתית? אם היא ימנית אולי זאת חבורה דבוע של ילדים שנשענים על המראה ושוברים...

×
×
  • תוכן חדש...