Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתנצלת שאני מוציאה קיטור אבל אין גבול.:x

הפעם ה15 בערך, במשך כמה שנים, שמישהו מהשכנים\שכונה\סתם משועמם מחליטים להוריד לי את המראת צד.

בפעם הראשונה חשבתי שאולי זה רכב חולף\ חניה לא מוצלחת - כי מראת הצד נשארה תלויה על האוטו. בפעמים הבאות הורידו אותה בעדינות (יחסית כן, כל הפלסטיק מסביב נשבר) והשאירו מתחת לאוטו. אין סימני צבע או אפילו פגיעה.

כל פעם הזכוכית נשארה בסדר ולא נסדקה אז החזרתי אותה למקום.

לפני כמה שבועות שברו גם את הזכוכית. נאלצתי לקנות מראה חדשה שגם אותה הורידו שוב, ביום הבא (אבל זה אחד הדברים היחידים שקניתי חדש דנדש לאוטו:evil: :evil: ! כי לא היה מפירוק...). לצערי היא הייתה מדגם קצת שונה מה שאומר שבאותו המאמץ שברו גם את התושבת פלסטיק והיא בקושי החזיקה מעמד (עם דבק).

אתמול, כנראה כמתנה לשנה החדשה, שוב גיליתי בבוקר את אותו הסיפור, הפעם שוב עם זכוכית שבורה, סדוקה, לגמרי בכוונה.

 

ואני שואלת - למה?! מה כל כך מעניין בלהוריד את אותה המראה באותו המקום לאותו רכב פעם אחרי פעם? אני לא רואה שעושים משהו לרכבים אחרים (לא שהייתי מרגישה טוב יותר, אבל זה כבר ממוקד). לא תגידו המוסך המקומי מנסה להרוויח כי אני לא פונה לשום מוסך מסתדרת בעצמי (לא בדיוק מסובך..) גם לונדאלים המקומיים זה אמור כבר להתחיל לשעמם, לא? האם אני לא מבינה משהו בז'רגון וזה מסמל משהו? רעיונות איך לתפוס את הזבלים? לא רוצה להדביק יותר חזק לאוטו שלא יתלשו ביחד עם עוד משהו שיהיה יותר יקר לתיקון.

 

סורי....

פורסם

באיזה קומה את גרה? משקיף על החנייה? (שיקולי מצלמה)

אפשר גם לשים מצלמה ברכב, יש כאלה שרגישות לזעזועים, ואז אולי ייקלט החבלן.

 

האם מישהו מהשכנים העיר לך פעם, שאת מחנה בחנייה שלו (גם שלמעשה היא לא שלו, אבל ככה בא לו), אולי שווה לוותר ולחפש מקום אחר.

פורסם

איפה הרכב חונה? בחניה פרטית עם מקום קבוע או ברחוב?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אין לך דרך כלשהי להתקין מצלמה, אפילו זמנית שתכוון על הרכב (אולי מחלון ביתך או מחנות סמוכה)?

האמת עם התדירות שזה קורה, הייתי שוקל לעשות לילה לבן מחוץ לבית ולצפות על הרכב ממרחק, האדם שעושה זאת צריך לשלם!

גם אצלי ברחוב שמח, אבל לא בתדירות שלך, הלכו כבר שלוש מראות, שתי אנטנות, שני פנסים קידמיים ואחד אחורי וגם פרצו לרכב תוך כדי שבירת חלון הצד בשביל לגנוב מערכת סינית זולה שהדיסק בה לא עובד (בלחץ 20 שקל לברזל).

אני מפנטז על כל הדברים הלא חוקיים שהייתי עושה לבחור/ה שעשו לי את זה אם הייתי תופס אותם :evil:

כבר חתמתי...

פורסם

בהמשך לשרשור הזה, יש סיכוי שאת חונה בצורה שלא אמורים לחנות בה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עצבנת מישהו/מישהי תחשבי במי מדובר, תגשי להתנצל גם אם את לא חושבת שאת צריכה ותקווי לטוב.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

לא בהכרח, זה תלוי במיקום.

 

כבר ראיתי בבית שמש ברחוב שהוא לא ראשי, אבל גם לא צדדי לחלוטין ככה שעדיין יש בו הולכי רגל מדי פעם, נערים משועממים שעוברים ומרסקים מראות.

והרבה פעמים למרות שאלו נראות קבוצות שונות הם נטפלו לאותן מכוניות (אגב מאזדה לאנטיס דור שני, אקסטרה מועדת לפורענות).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

החניה היא לצד מדרכה ברחוב לא סוען (אבל גם לא ריק במיוחד עם המון חלונות מופנים לכיוון הכביש) עם שפע חניה מכל צד ובכל עת. המקום לא "שווה" בשום אופן, לא צל, לא קירבה לא כלום. הייתה לי מחשבה שבכל זאת מישהו שם עין על החניה הזאת, החנתי זמן מה קצת בהמשך הרחוב, אף אחד לא בא לתפוס את המקום.

לא חושבת שעצבנתי מישהו (אני בדרך כלל מלאך כשלא שוברים לי את האוטו :lol: ), וגם אם כן 3-4 שנים לנטור טינה ולהוציא אותה ככה, בלי שאני אבין מי זה?

 

החלונות יוצאים לכיוון האוטו (אחת הסיבות שאני מחנה שם), כשיש רעשים מוזרים ניגשת להסתכל אבל זה כנראה בשעות יותר מדי קטנות של הלילה (ראו ערך לילה השנה החדשה...) חשבתי על מצלמה אבל מה אני אעשה עם הצילום? אבוא למשטרה שיעשו להם נו נו נו? על מראה של 200 ש"ח (אותי זה בעצבן, אבל מי יתעסק עם זה...)?

 

למה היא מושכת אש?! :-(

פורסם

לא חושבת שעצבנתי מישהו (אני בדרך כלל מלאך כשלא שוברים לי את האוטו :lol: ), וגם אם כן 3-4 שנים לנטור טינה ולהוציא אותה ככה, בלי שאני אבין מי זה?

 

למה היא מושכת אש?! :-(

 

אולי סיפור לא גמור עם אקס קנאי או משהו בסגנון ?

  • אחראי פורום
פורסם

רחוב צר במיוחד? אולי החניה נמצאת ליד פח או סיבוב, משהו שגורם לאנשים לסטות מעט ולהיצמד לרכב שלך?

אני פחות חושב שזה ונדליזם, העובדה שזה נמשך כמה שנים. אלא אם נפלת על מטריד עם פטיש למראה של X (סוג הרכב).

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

התדירות גבוהה, ז"א שרוב הסיכויים שמשהו בסגנון יקרה שוב.

ממליץ להתקין מצלמה בהקדם ולתפוס את החלאה על חם.

פורסם
החניה היא לצד מדרכה ברחוב לא סוען (אבל גם לא ריק במיוחד עם המון חלונות מופנים לכיוון הכביש) עם שפע חניה מכל צד ובכל עת. המקום לא "שווה" בשום אופן, לא צל, לא קירבה לא כלום. הייתה לי מחשבה שבכל זאת מישהו שם עין על החניה הזאת, החנתי זמן מה קצת בהמשך הרחוב, אף אחד לא בא לתפוס את המקום.

לא חושבת שעצבנתי מישהו (אני בדרך כלל מלאך כשלא שוברים לי את האוטו :lol: ), וגם אם כן 3-4 שנים לנטור טינה ולהוציא אותה ככה, בלי שאני אבין מי זה?

 

החלונות יוצאים לכיוון האוטו (אחת הסיבות שאני מחנה שם), כשיש רעשים מוזרים ניגשת להסתכל אבל זה כנראה בשעות יותר מדי קטנות של הלילה (ראו ערך לילה השנה החדשה...) חשבתי על מצלמה אבל מה אני אעשה עם הצילום? אבוא למשטרה שיעשו להם נו נו נו? על מראה של 200 ש"ח (אותי זה בעצבן, אבל מי יתעסק עם זה...)?

 

למה היא מושכת אש?! :-(

 

ממה שאני ראיתי, רחובות כאלה שהם באמצע, לא סואנים ולא ריקים, הכי מועדים לפורענות.

המצלמה לפחות תראה לך מי זה ואולי משם תביני מה הבעיה של אותו בנאדם איתך, בהנחה שזה אדם אחד ולא הרבה מקרים כמו שאני כתבתי קודם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תמונת דוגמה מאוד תעזור לקבוע עם הרכב שלך מפריע למישהו.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

נשמע שמדובר בונדליזם.

תשקלי לשנות מיקום חנייה ולהחנות את הרכב ברחוב ראשי,

מקווה שזה לא קורה אך ורק לרכב שלך..אם כן, יכול להיות ומדובר על משהו אישי..

מצלמה לזיהוי גם אפשרי לשקול...יכול להיות ותזהי את אותו החבלן.

פורסם

בסדרה CSI ניו יורק, עונה 9 פרק 7, יש מקרה של חבורת ילדים שנוסעת ברכב קבריולט, והמשטרה מוצאת את הרכב כשהוא חלק מעץ...הנהג איבד שליטה ונכנס בעץ.

לאחר חקירת הצוות, הם מגלים כי הנוסע, הוציא את גופו מהרכב תוך כדי נסיעה, הרים מחבט בייסבול, וחבט בתיבת דואר. כידוע, בהרבה בתים בארה"ב תיבות הדואר נמצאות ממש על המדרכה בצמוד לכביש.

בסיפור הוא שהילדים האלה היו עושים את זה כל פעם לאותו בן אדם עד שהוא חטף ג'ננה. הוא פשוט מילא את תיבת הדואר בבטון. כאשר הילד בא לחבוט, הבטון ניצח. גם את המחבט וגם את היד והכתף של הילד. הנהג איבד שליטה, החליק מהכביש, ונכנס בעץ. שניהם נהרגו. בעל הבית שעשה את זה נעצר. סוף פרק.

 

סתם סיפור שחשבתי שקשור לנושא... :lol:

 

כמובן שאני לא בעד להרוג אותם. פשוט לחשוב על דרכים יצירתיות לטפל בונדליזם... :lol:

 

הייתי אומר לך מה הפיתרון שלי אבל אז יתחילו להטיף לי פה שאני עבריין ואני מפגר וככה לא מתנהגים ושלא לוקחים את החוק לידיים וכו' וכו'...אז אני אשאר עם הצד החוקי הבלתי יעיל בעליל (לדעתי) לטיפול במקרים כאלה.

 

תתקיני מצלמה, תקבלי מושג מי זה, ואחרי שיהיה לך יותר מושג, תשקלי את צעדייך.

זיהית בוידאו שזה בן אדם שעושה בכוונה? מזהה את אותו בן אדם בוודאות? תגישי תלונה.

רכב עובר ומוריד לך את המראה בטעות? תחני במקום אחר.

בקיצור, את צריכה עוד מידע.

 

בהצלחה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

×
×
  • תוכן חדש...