Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי בלאנו 1998 טורים עולים


rotemash
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום.

חדש כאן ומקווה שתוכלו לעזור לי. יש לי סוזוקי בלאנו 98 שמשרת אותי כבר למעלה אני מ 5 שנים.אני מרוצה ממנה רכב אמין שמשרת את אשתי לנסיעות קצרות לעבודה וחזרה (15 ק"מ ביום בערך). האוטו מטופל כמו שצריך. כל 10,000 טיפול (החלפת מצתים , שמן מנוע, מסנן אויר וכו')

יש לי מספר בעיות באוטו :

1. לפעמים כאני מעביר את האוטו ל P הטורים עולים ל 2.5 ויורדים לאט לאט עד שהוא נרגע. האם צריך לעשות ניקוי קרבורטור?

2. מזגן לא מחמם רק מקרר. האם צריך מילוי גז?

3. לפעמים כשנוסעים מרגישים "דפיקה" בהעברת הילוכים.בדקתי שמן הילוכים (מנוע מונע על N) הכל תקין. האם צריך לעשות שיפוץ גיר? או שאני הולך רחוק מדיי?

 

אשמח לשמוע את דעתכם ואם אפשר גם מחירים.

תודה לעוזרים,

רותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הטורים שעולים...כדאי שתתחיל בניקוי בית מצערת ואיפוס. ריכבך מוזרק וללא קרבורטור. לגבי המזגן צריך תחילה לבדוק אם קיים גז במערכת ואם המדחס ניכנס בכלל לפעולה ומשם להיתקדם. בעניין הגיר צריך לבדוק תחילה את תושבת הגיר ואם תקינה אז לבדוק מתי הוחלף שמן גיר ובמידת הצורך להחליף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עשיתי ניקוי בית מצערת ואיפוס זה פתר לי את עניין הטורים ומקווה שיביא לחיסכון בדלק. מסתבר שצריך לעשות ניקוי כל 30,000 לפי מה שהמכונאי אמר . האם הגיוני שיעלה 650 ש"ח?

 

אם יש לי בעיה בתושבת של הגיר על איזה סדר גודל של מחיר מדובר לתיקון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזגן לא מחמם, לזה יש רדיאטור קטן מאחורי הדש שממנו יוצא החום לתוך הרכב.

 

זה מערכת אחרת לחלוטין מהמזגן ואין כל קשר.

 

יתכן והרדיאטור הקטן הזה נסתם, והאמת בהתחשב בגיל של הרכב שלך, יש סיכוי גדול מאוד שזה הבעיה שלך.

 

ניתן לנסות ולפתור את הבעיה על ידי ניתוק (זמני) של הצינורות מים שהולכים ובאים ממנו (יש 2) ותזרים מים דרך אחד מהם עד שיצא כל הליכלוך והמים יהיו נקיים, ואח"כ תעבור לצינור השני ותעשה אותו דבר. רק מה בעדינות, ולא אם הזרם של כיבוי האש! שלא תגמור על הרדיטאור לגמרי.

 

זה יכול לפתור את הבעיה, אבל אם לא צריך לפרק את הדאש ולהחליף את הרדיאטור הזה, וזה כבר סיפור יותר יקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזגן לא מחמם, לזה יש רדיאטור קטן מאחורי הדש שממנו יוצא החום לתוך הרכב.

 

זה מערכת אחרת לחלוטין מהמזגן ואין כל קשר.

 

יתכן והרדיאטור הקטן הזה נסתם, והאמת בהתחשב בגיל של הרכב שלך, יש סיכוי גדול מאוד שזה הבעיה שלך.

 

ניתן לנסות ולפתור את הבעיה על ידי ניתוק (זמני) של הצינורות מים שהולכים ובאים ממנו (יש 2) ותזרים מים דרך אחד מהם עד שיצא כל הליכלוך והמים יהיו נקיים, ואח"כ תעבור לצינור השני ותעשה אותו דבר. רק מה בעדינות, ולא אם הזרם של כיבוי האש! שלא תגמור על הרדיטאור לגמרי.

 

זה יכול לפתור את הבעיה, אבל אם לא צריך לפרק את הדאש ולהחליף את הרדיאטור הזה, וזה כבר סיפור יותר יקר.

 

האם אתה יכול להגיד לי מה יכול להיות המחיר לעבודה כזו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקלות יכול להגיע ל-1500 ש"ח (חלקים + עבודה) הכל תלוי בעלות הרדיאטור חימום וכמה מהדש צריך לפרק ולהרכיב בכדי להחליפו.

 

בגלל העלות הגבוה בד"כ מבטלים אותו כשהוא מתחיל עם נזילה.

 

בחורף שעבר זה עבד?

 

תבדוק גם שהבורר באמת עובד ומעביר מקור לחום, אולי הכבל נקרע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקלות יכול להגיע ל-1500 ש"ח (חלקים + עבודה) הכל תלוי בעלות הרדיאטור חימום וכמה מהדש צריך לפרק ולהרכיב בכדי להחליפו.

 

בגלל העלות הגבוה בד"כ מבטלים אותו כשהוא מתחיל עם נזילה.

 

בחורף שעבר זה עבד?

 

תבדוק גם שהבורר באמת עובד ומעביר מקור לחום, אולי הכבל נקרע.

 

כן חורף שעבר זה עבד...

כשאני מעביר מקור לחום יש את אותו חוזק של התנגדות כמו תמיד (האם זה קשור?) לכן אני לא חושב שהכבל נקרע.

1500ש"ח? אתה מדבר על החלפה של רדיאטור חימום... האם שווה לשפץ אותו? האם אפשר להשיג יד שניה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן חורף שעבר זה עבד...

כשאני מעביר מקור לחום יש את אותו חוזק של התנגדות כמו תמיד (האם זה קשור?) לכן אני לא חושב שהכבל נקרע.

1500ש"ח? אתה מדבר על החלפה של רדיאטור חימום... האם שווה לשפץ אותו? האם אפשר להשיג יד שניה?

 

בבלנו העלות יקרה בעיקר בגלל העבודה הרבה שצריך להשקיע בשביל להגיע לרדיאטור הזה - דורש פירוק של חצי מהרכב.

אז אם אתה כבר מחליף תיקח חדש ואיכותי.

אני ויתרתי על הרדיאטור הזה ועקפתי אותו אחרי שהתחיל לנזול לתוך תא הנוסעים. מעדיף ללבוש מעיל ברכב במספר מאשר לשלם קרוב ל 2000 שקל (שליש ממחיר הרכב הזה :-) על זה.

אבל כל אחד עושה את השיקולים שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
בבלנו העלות יקרה בעיקר בגלל העבודה הרבה שצריך להשקיע בשביל להגיע לרדיאטור הזה - דורש פירוק של חצי מהרכב.אז אם אתה כבר מחליף תיקח חדש ואיכותי.אני ויתרתי על הרדיאטור הזה ועקפתי אותו אחרי שהתחיל לנזול לתוך תא הנוסעים. מעדיף ללבוש מעיל ברכב במספר מאשר לשלם קרוב ל 2000 שקל (שליש ממחיר הרכב הזה :-) על זה.אבל כל אחד עושה את השיקולים שלו.
לאחר התלבטות קשה (2 דקות ;-) ) הוחלט שהשיקולים שלנו זהים חחחחח. עכשיו נותר לי לסדר שתי תושבות מנוע תחתונות.האם למישהו יודע סדר גודל מחיר עבודה?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר התלבטות קשה (2 דקות ;-) ) הוחלט שהשיקולים שלנו זהים חחחחח. עכשיו נותר לי לסדר שתי תושבות מנוע תחתונות.האם למישהו יודע סדר גודל מחיר עבודה?

לפני חודשיים בדיוק עשיתי את התיקון הזה אצלי.

 

החלפת תושבותמנוע תושבתגשר קדמית+תושבת גשראחורית

 

180x2- כל תושבת

180x2 -עבודה על החלפה

200 ש"ח- גומייה

 

סה"כ כולל מע"מ

1080 ש"ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
לפני חודשיים בדיוק עשיתי את התיקון הזה אצלי.

 

החלפתתושבותמנועתושבתגשרקדמית+תושבתגשראחורית

 

180x2- כל תושבת

180x2 -עבודה על החלפה

200 ש"ח- גומייה

 

סה"כ כולל מע"מ

1080 ש"ח

 

 

עשיתי את הטיפול:

קניתי את החלקים לבד 160 ש"ח לשני התושבות קדמית ואחורית.

שילמתי למוסך 295 כולל מע"מ.

סה"כ 455 ש"ח.

 

הכל נפתר :-) .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...