Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני חדש בפורום אבל קראתי את החוקים ואנסה להשתדל ממה שהבנתי .

אני חדש בתחום הרכב מלווה עוד מעט נגמר ויש לי I20 שאני חולק עם אחי ורציתי להוסיף לה כמה דברים.

בעיקרון עם הI20 אתה מקבל מערכת סטנדרטית 4 רמקולים שומעים סבבה אבל רוצה להשתדרג טיפה .

אני נאלץ להשאיר את המערכת עצמה של הרכב ולא לשים דאבל דין (אולי בעתיד אם זה אפשרי אני לא יודע) ויש לי בקשה .

אני לא ממש מבין בזה אבל הבנתי שקודם כל אני צריך מנחת כדי לחבר את המגבר למערכת (אני יודע שזה לא יהיה שיא האיכות אבל אני לא במועדון אז נסתדר)

את ה4 רמקולים אני לא יודע אם להשאיר או לא למרות שקיבלתי המלצה לשים קומפוננט אחד מקדימה אבל לא ממש הבנתי , בעיקרון הדרישה שלי זה סאב סבבה מגבר סבבה מנחת וזוג קומפוננט (לא יודע אם אפשרי לשים רק אחד וישמעו סבבה)

התקציב שלי לסאב ולמגבר משהו כמו 900-1000 שקל ואם אפשר הסבר על הקומפוננטים.

תודה רבה !

פורסם
תודה על ההתיייחסות , אחלה פורום !

 

 

עכשיו באמת לא מגיע לך עזרה.

 

עם קצת קריאה היית מבין לבד שסכום זה (עד 1K) לא יספיק למגבר + סאב, קצת בלחץ מיד שניה אפשר להשיג משהו.

לא אמרת כלום על המנחת, יש לך? אין לך?

אם באמת היית משקיע בקריאה, דברים היו לך הרבה יותר ברורים.

 

פורסם
עכשיו באמת לא מגיע לך עזרה.

 

עם קצת קריאה היית מבין לבד שסכום זה (עד 1K) לא יספיק למגבר + סאב, קצת בלחץ מיד שניה אפשר להשיג משהו.

לא אמרת כלום על המנחת, יש לך? אין לך?

אם באמת היית משקיע בקריאה, דברים היו לך הרבה יותר ברורים.

תאמין לי שקראתי וכבר סגרו לי את הנושא פעם אחת ותיקנתי אותו אבל לחכות שבוע לתשובה ? בסדר לא משנה

אז התקציב קצת השתנה והדרישה היא לסאב וופר סאב וופר ‏12 ‏אינטש CS1214T JBL יש לי ב480

מגבר לרכב Premier PA854 3400W ב375 ש"ח

רמקולים לרכב Pioneer TSA1674R 300W ב208 ש"ח

זוג קומפוננטים עם טוויטרים JBL CS-6C ב290 ש"ח

רדיו דיסק - Pioneer DEH 2550 UI ב393 ₪

כל הפרטים האלה לפני הנחה , וויתרתי על החלק של להשאיר את המערכת הקיימת ברכב אז אין צורך במנחת.

 

×
×
  • תוכן חדש...