Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם מישהו אמר לי (לא זוכר מי, הוא היה עורך דין או שופט, לא זוכר בדיוק. זה קרה כשהעדתי בבית משפט על מקרה מסוים) שהחוק נתון לפרשנות, וכאשר מקרה מגיע לפתחו של בית המשפט, השופט מחליט. בשביל זה הרבה פעמים קראתי פסקי דין שהיה כתוב בהם דברים בסגנון "המחוקק התכוון לכך וכך" או "כאשר המחוקק חוקק את החוק הזה, הוא לא התכוון שיבוצע כך וכך". בעצם גם השופט מפרש את החוק לפי ראות עיניו ובעצם מנסה להכיל את כוונת המחוקק על אותו מקרה שבו הוא שופט.

 

כשאני קורא את החוק הזה (שאגב, כולם פה דיברו עליו וביקשו מאחרים לפרסם אליו קישור ולא היו מוכנים לגגל, כאשר בפועל פרסמתי אותו כבר בעמוד הראשון, מה שמראה שאנשים פה לא קוראים את השרשור ומיד מגיבים) אני מפרש אותו כך שעסקה לא הושלמה עד שהלקוח שילם מחיר מלא ובעצם התחילו לעבוד על הרכב שלו לצורך מסירה ללקוח.

למה? כי כתוב שם "ובלבד שהרכב לא נרשם". הרי אף אחד לא מצפה מיבואן לרשום רכב על שמו של לקוח לפני שיש תשלום מלא. בטח לא לאחר תשלום כה זניח של 0200 ש"ח, עבור רכב שעולה כ140 אלף ש"ח. אז לדעתי הבלתי מלומדת ולפי הפרשנות שלי, 14 ימים לביטול עסקה נספרים מיום השלמת העסקה, ובלבד שהרכב לא נרשם. זאת לדעתי הייתה כוונת המחוקק.

 

אגב, מעניין אותי לדעת מה כוללים דמי הביטול האלה. כתוב בקבלה "דמי טיפול בביטול" או משהו כזה, ופשוט מעניין אותי לדעת איך בדיוק "טיפלו" בביטול הזה. ההיגיון שלי אומר שבעת ביטול הזמנת רכב שעבורו שולמה רק המקדמה, הנציג בסך הכל צריך להיכנס למחשב, לבטל את ההזמנה, ולהחתים את הלקוח על הביטול. איזה טיפול יש פה שמצריך דמי טיפול של 500 ש"ח?

ההיגיון שלי חושב ככה, כי ככה זה אצלנו. כאשר לקוח מבטל לי עסקה, אני נכנס להזמנה שלו, לוחץ על ביטול, המדפסת מדפיסה 2 דפים, הלקוח חותם, והתיק מתויק בקלסר שלי. זה הכל.

במידה ושולמה מקדמה, הנהלת חשבונות מנפיקה צ'ק על שמו של הלקוח, הצ'ק מגיע אליי לאחר מספר ימים מעת הנפקתו, אני מתקשר ללקוח ואומר לו לבוא לקחת.

לא הבנתי איזה טיפול יכול להיות פה ששווה 500 ש"ח...

 

אנקדוטה קצרה, סתם בשביל הקטע, בדיוק היום היה אצלי לקוח שקיבל צ'ק על סך 400,000 ש"ח לאחר שביטל לי הזמנה. הסכום הזה הוא כ2/3 מסכום הרכב, עברו הרבה יותר מ14 יום מביצוע ההזמנה, והוא קיבל את כל הכסף שלו, עד השקל האחרון.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 198
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם ספר החוקים היה מנוסח בצורה שאינה משאירה מקום לפרשנות אחוזי האבטלה היו עולים פלאים כי עורכי הדין היו נשארים מובטלים.

 

לגופו של עניין, אי לא חושב שהדיון בין צ'מפיון לבר צריך להגיע בכלל לפסים משפטיים, צ'מפיון צריכה היתה להחזיר את מלוא הסכום כמחווה של רצון טוב, ורצון לשמר לקוחות. מבחינתם פתיחת הזמנה מעלה את הסיכוי לרכישה, ולראיה הם ניסו לשמר את ההזמנה בכל דרך אפשרית. אם הם רוצים שהוא יפתח הזמנה שגם תגמר ברכישה, הם צריכים להחזיר את כל הסכום, אחרת בפעם הבאה הוא יקנה אצל המתחרה והם לא יפסידו 500 שקל אלא 15000 שקל ואולי גם יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
פעם מישהו אמר לי (לא זוכר מי, הוא היה עורך דין או שופט, לא זוכר בדיוק. זה קרה כשהעדתי בבית משפט על מקרה מסוים) שהחוק נתון לפרשנות, וכאשר מקרה מגיע לפתחו של בית המשפט, השופט מחליט.

 

שיעור ראשון במשפט.

הפסיקה מסתמכת על החקיקה ומהתקדימים בבתי המשפט, בפרשנותם את החוק.

 

כשאני קורא את החוק הזה (שאגב, כולם פה דיברו עליו וביקשו מאחרים לפרסם אליו קישור ולא היו מוכנים לגגל, כאשר בפועל פרסמתי אותו כבר בעמוד הראשון, מה שמראה שאנשים פה לא קוראים את השרשור ומיד מגיבים) אני מפרש אותו כך שעסקה לא הושלמה עד שהלקוח שילם מחיר מלא ובעצם התחילו לעבוד על הרכב שלו לצורך מסירה ללקוח.

 

כפי שכתבתי, כהדיוט אני לא יכול לפרש את החוק באופן מוסמך (ובעיקר בהסתמך על הפסיקה), אבל אם התפיסה הזו נכונה, הרי שאין לצ'מפיון שום חובה בחקיקה להחזיר לבר את המקדמה שלו, משום שהחוק הזה, אליבא דפרשנותך (ופרשנותו), לא תקף בכלל למקרה של תשלום מקדמה.

לכן כל דרישתו להחזר המקדמה מבוסס על הבטחה בע"פ מצד איש המכירות, בלבד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

פאלו לא חבל על האנרגיה שבהיתממות? חל או לא, אין ויכוח שאת המקדמה צריך להחזיר, גם כתבו לך למעלה מה קורה במקומות אחרים. לגופו של עניין - לקוח שבא לרכוש כבר רכב רביעי (!) ברציפות, ומבטיחים לו שאם יבטל יקבל את הכסף

(וזו גם הפרקטיקה בכל הענף, שוב כפי שנתנו לך דוגמאות למעלה, כאילו שהיית צריך כאלה), לא צריך לגלות בהפתעה שנעלמו לו 500 שח "דמי טיפול בעסקה שבוטלה", כי כמו שאמרו לך למעלה, אף אחד לא סחב שק מטבעות במעלה 19 הקומות אל המשרדים שלנו, אלא לחצו על מקש במחשב. יודע מה? אני מוכן להשאיר להם 50 ₪...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
יודע מה? אני מוכן להשאיר להם 50 ₪...

 

זהו, התחלת עם הפשרנות והמחילה. שינוי כיוון שיסתיים לאחר עוד כמה שלבים בכניסה חוזרת לאותו מקום והזמנה חדשה...

 

;-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כבר אמרתי שלדעתי אין רכבים שמציעים (עבורי) את מה שמציעים רכבי VAG, ולכן הרגשת הנבגדות גדולה עוד יותר :-)

אך את שיטת הרכישה דווקא אפשר לשנות, כפי שגם כתבתי ...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בקיצור תסכם איתם שאתה מסתפק בזיכוי לרכישה הבאה.

 

מערכת היחסים שלך איתם על גבול החולני... מצטער.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
כבר אמרתי שלדעתי אין רכבים שמציעים (עבורי) את מה שמציעים רכבי VAG, ולכן הרגשת הנבגדות גדולה עוד יותר :-)

אך את שיטת הרכישה דווקא אפשר לשנות, כפי שגם כתבתי ...

 

אני ממליץ לך, לקנות VAG יד שניה ולא לטפל בה אצל צ'מפיון.

כך, הם לא יראו ממך אגורה שחוקה. :-)

פורסם
אני ממליץ לך, לקנות VAG יד שניה ולא לטפל בה אצל צ'מפיון.

כך, הם לא יראו ממך אגורה שחוקה. :-)

 

הם דווקא כן, טוב לא באופן ישיר ומפורש אלא בדמות פרסום הרכב, שכן המכונית נוסעת ברכבי הארץ עם סמל הרכב (ולך תדע עם עוד איזה מדבקות/סממנים של החברה או המוסך המרכזי).

 

נוסף על כן חלפים יצטרך? גם כאשר ירכוש חלפים של חברה אחרת, עדיין יבצע את מנגנון הביקוש וההיצע אשר יעזור לשוק של הגרמניות. (שאתה שוכב עם חברה שלך אתה בעצם שוכב עם החבר של החברה של....) שלא להוסיף כאשר ירצה האדון למכור את רכבו כיד שלישית (ו/או אחרת) יעזור לתמחור דגם הרכב של אותה החברה באותו המנגנון של ביקוש והיצע.

 

 

בקיצור אכל אותה:lol:

 

מה דעתך על היפניות/קוריאניות?:wink:

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

פאלו, אני, בדיוק כמוך, הדיוט. אינני מוסמך במשפט.

כמו שאמרתי, זו הייתה פרשנותי. של הדיוט (ולפעמים גם אדיוט...).

 

אתה צודק במה שאתה אומר, אבל אל תשכח שיש גם פסקי דין תקדימיים. מקרה כזה יכול להיות פה.

 

שוב, יכול להיות שאתה צודק בפרשנותך, ובמקרה הזה גיסנו נתון לרחמיה של צ'מפיון, ויכול להיות שאני צודק בפרשנותי, ובמקרה הזה על צ'מפיון להחזיר את הכסף עד השקל האחרון.

 

שים לב, זה לא שאני לא מסכים איתך, מה שאני אומר זה שמקרה כזה יכול ללכת לכאן או לכאן, והיה יכול להיות נחמד מה אומר עו"ד שזה הוא תחום מומחיותו.

 

אבל הכי חשוב, זה מה שכבר אמרו פה ומה שכתבתי שקורה אצלי בסוכנות.

לא נראה לי נחמד שיבואן בסדר גודל כזה גובה עמלה שכזו, גם אם הדבר במסגרת החוק וגם אומרים במפורש ללקוח טרם החתימה.

זה פשוט לא שירותי.

מצד שני, שירות וצ'מפיון באותו משפט? כנראה שלא בבית ספרם...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
פאלו לא חבל על האנרגיה שבהיתממות? חל או לא, אין ויכוח שאת המקדמה צריך להחזיר, גם כתבו לך למעלה מה קורה במקומות אחרים. לגופו של עניין - לקוח שבא לרכוש כבר רכב רביעי (!) ברציפות, ומבטיחים לו שאם יבטל יקבל את הכסף

(וזו גם הפרקטיקה בכל הענף, שוב כפי שנתנו לך דוגמאות למעלה, כאילו שהיית צריך כאלה), לא צריך לגלות בהפתעה שנעלמו לו 500 שח "דמי טיפול בעסקה שבוטלה", כי כמו שאמרו לך למעלה, אף אחד לא סחב שק מטבעות במעלה 19 הקומות אל המשרדים שלנו, אלא לחצו על מקש במחשב. יודע מה? אני מוכן להשאיר להם 50 ₪...

 

ההיתממות היא שלך.

 

כי אין ספק שאת המקדמה יש להחזיר, אם כך נאמר.

ולא אחד כתב אחרת.

 

מצד שני, אין ספק שלא ניסו לרמות ולגנוב אותך, וקול השבר הגדול שלך כאן בפורום, הן צרחות היסטריה שעברו כל פרופורציה סבירה. במקום פשוט להרים טלפון, יגידו לך "טעות, טעינו, טועים" ויחזירו לך את הכסף, אתה מנסה לנהל פה איזה תהליך נקמה פומבי, מוזר ודי מבזה. אותך.

כי ברור שהמטרה שלך היא לא לקבל את הכסף. המטרה שלך היא להצטווח בלוחמנות, באיצטלה של לוחם הצדק במערכות המושחתות, כמו בשרשור המביך של "היבואנים משתינים עלינו".

רק ששם לא היה לך קייס וגם כאן אין לך קייס.

כולה טעות בחיוב.

סה-טו.

ומה שאדם נורמלי עושה זה מתקשר ודואג לתקן את הטעות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בנוסף להודעה לצ'מפיון בפורום שנלשחה לפני יומיים או שלושה, שלחתי אתמול אחה"צ גם מייל לסוכן. עוד לא קיבלתי תשובה.

בכל מקרה, פאלו, נדמה לי שהעיקר הוא שעכשיו הרבה מאוד אנשים יודעים את המדיניות של צ'מפיון, והרבה מאוד אנשים - נדמה לי שכולל אתה - לא ידעו אותה קודם. אז הנה, הפורום בו אתה משמש מנהל, אשכרה נותן שירות ומידע לציבור. את המדליה תשלח לי הביתה בבקשה ;-)

 

ולגבי המטרה שלי: היא לקבל את הכסף והתנצלות. לא חייב מעל הפורום בכלל. נניח בטלפון. אבל יוק. בטח גם אתה יודע, שבהרבה מקרים של גישור בתיקים לא גדולים במיוחד, הדרישה היא דבר ראשון התנצלות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לא נראה לי נחמד שיבואן בסדר גודל כזה גובה עמלה שכזו

 

אני חושב שזה די ברור איך מערכת גדולה עובדת.

 

מעל לתקופה מסויימת יש להם הוראה כן לחייב דמי טיפול.

זה לא סביר?!

אני חושב שכן סביר.

ולו מהסיבה שאי אפשר שכל מטרידן הססן, שלא סגור על עצמו, יחזיק הזמנה פתוחה בלי חשבון.

בכל זאת, זה גורם נזק מסויים למערכת, שמחזיקים רכב ללקוח.

 

אז ההזמנה הזו, באופן אוטומטי במחלקת הכספים, עברה לחיוב.

 

ואיש המכירות?!

הוא לא מלווה את תהליך החיוב, אם אין רכישה. הוא גם הבטיח מה שהבטיח, כי לא צפה שהתהליך יהיה עקר ויימשך יותר משבועיים. אז כל מה שצריך זה להתקשר אליו, להזכיר לו מה שנאמר ושיידאג להחזיר את החיוב.

ובמקרה הכי גרוע, יגיד איש המכירות שהוא מצטער, אבל כוונתו היתה שמחזירים רק בתוך תקופה של 14 יום, ועל כך גם חתם פותח השרשור בזמן פתיחת ההזמנה.

ואם זה העניין, אז הרי אין לפותח השרשור מה להלין, אלא שחתם מבלי לקרוא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ולגבי המטרה שלי: היא לקבל את הכסף והתנצלות. לא חייב מעל הפורום בכלל. נניח בטלפון. אבל יוק. בטח גם אתה יודע, שבהרבה מקרים של גישור בתיקים לא גדולים במיוחד, הדרישה היא דבר ראשון התנצלות.

 

הייתי שותף לכמה סכסוכים עסקיים/משפטיים בחיי, אבל אף פעם לא עם ילדי גן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

האמת היא שאייל קצת מגזים בתגובה שלו כלפי צ'מפיון, שגם אם ניתן להבין את עומק העלבון שממנו היא מגיעה שהרי מדובר אחרי הכל בלקוח נחשב, ותיק מאוד וכזה שגם משמש כפרסומת חינמית למותג, הוא צריך היה להערכתי להניח שניתן לסיים את הפרשה בשיחת טלפון אחת שגם תלווה בהתנצלות ואפילו הבטחה לנו-נו-נו לפקיד הרלבנטי, או לפחות להגיע לכאן אחרי תגובה שלילית. יחד עם זה לא בטוח שהוא הרוויח ביושר מין תגובה נזעמת שכזו לה הוא זוכה כאן, אחרי הכל הוא מבקש לחלק איתנו את רשמיו מהתנהגות היבואן, שגם ללא כניסה (מיותרת אגב ) לפן המשפטי של הענין, היא מטופשת למדי.


×
×
  • תוכן חדש...