Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שאני לא מבין , זה למה אתה מבזבז את זמנך פה במקום לטפל בזה באמת כמו שצריך , אתה עו"ד , לא?

כל מה שאני רואה זה הודעות שלך בכל מיני שרשורים עם עקיצות וכדומה

טפל בזה כבר , קח את ה500 ש"ח חזרה ,ותעזוב אותם כבר.

אם הייתי היבואן הייתי שולח לך את ה500 בדואר רשום + פרחים , ומנתק איתך כל קשר

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
  • תגובות 198
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ראשית, משום שאני חושב שחשוב לשתף. לו אני עכשיו מתעניין ברכישת VW חדשה, הייתי מאוד שמח לדעת שאין לי אפילו יומיים להתלבט, כי מייד אחרי היומיים האלה אני עשוי להיות מחויב ב- 500 ש"ח. גם הייתי שמח לדעת שכך מתייחסים ללקוח וותיק. וחיפוש נוסף בפורום אולי היה מעלה נושאים בעייתיים אחרים.

שנית, זה בדיוק מה שאעשה, ברגע שיהיה לי כח להכין מכתב רשמי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מעולם לא הבנתי את הקונספט של דמי קדימה/דמי רצינות/ שמוחזרים בכל מקרה. אם אין תנאים בהם דמי הקדימה (או חלקם) נשארים בידי המקבל, מה מטרתם? במקרה כזה, אני חושב שהמבטיח משקר, והמשלם תמים/עוצם עיניים. אני לא מאמין להבטחות בע"פ, וסליחה על הביטוי הציורי, כשאני שם את הביצים שלי בידיים של מישהו אחר, אני לוקח בחשבון שהוא עשוי בהחלט ללחוץ.

 

יש מטרה מאוד חשובה והיא לראות את הרצינות של הלקוח, לא חסרים לקוחות שמדברים הרבה באוויר ולא באמת רציניים.

אבל מי שמוכן לשים 2000 ש"ח מקדמה גם אם היא חוזרת אליו במקרה של ביטול הוא בטוח יותר רציני מלקוח שסתם מדבר.

בסופו יום אפשר לקרוא חוזה (מה שאני לא מבין למה אנשים לא עושים מלכתחילה) אבל לדעתי חברה שמתעסקת עם "חליטות" של 500 ש"ח היא דיי קטנונית.

במיוחד בחברה בסדר גודל של צ'מפיון.

פורסם
...אבל לדעתי חברה שמתעסקת עם "חליטות" של 500 ש"ח היא דיי קטנונית.

במיוחד בחברה בסדר גודל של צ'מפיון.

 

סדר גודל? הסדר גודל הוא המספר היחיד שלא משנה באיזה מספר תכפיל אותו התוצאה תמיד תהיה זהה למספר הראשון.

אם לא הבנת, חבורה של ...

 

מה שמדהים אותי, זה שהפראיירים לא מתים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

נראה לי שצ'מפיון לא יוותרו על זכותם לגבות דמי ביטול על ההזמנה שלך שעליה חתמת - ותתקן אותי אם אני טועה. העניין הוא שדי, חאלס, הרגת אותנו עם ה500 שקלים האלה. לא יודע במה אתה עובד וכמה אתה מרוויח וגם לא עניני אבל אתה כבר חודשיים מסתובב סביב ה500 שקלים האלה. ואתה עוד רוצה להוציא להם מכתב מעורך דין על 500 שקל?! נראה לי שאתה קצת מאבד פרופורציות - אבל זכותך - שיהיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם 500 ש"ח זה כסף קטן בשבילך, אשמח אם תתרום לי סכום כזה. פרטי חשבון בנק בה"פ.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ג'וני בוי

אתה מודע לעובדה שהוא עורך דין ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

דין פרוטה כדין מאה, דווקא יותר מעצבן שחברה כ״כ גדולה מתלכלכת, ועוד עם לקוח חוזר על סכום כזה. אני מסכים שיש גבול למלחמות וצריך פרופורציות, אבל הרבה יותר מרה ההרגשה שקרקפו אותך ולא עשית כלום, מאשר העצבים של לטפל בבעיה.

 

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
אם 500 ש"ח זה כסף קטן בשבילך, אשמח אם תתרום לי סכום כזה. פרטי חשבון בנק בה"פ.

 

שיתרום קודם לי :-) ג'וני - לא מתאים לך? אל תקרא. דווקא מכך שאנשים כן קוראים, הם למשל למדו לשאול (שאלה שבחיים לא חשבו לשאול!) כמה זמן אפשר לבטל אחרי ההזמנה. תתפלא לשמוע שאמרו להם שבוע. אז למה לי אמרו יומיים? שאלה טובה. benj צודק בנושא הזה, ואולי איזו inquiry מהמקום הנכון תכניס להם קצת סדר (או לפחות הגינות) לראש. לגבי "זכותם", לא יודע היכן אתה קורא שיש להם "זכות" מוקנית שכזו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
יש מטרה מאוד חשובה והיא לראות את הרצינות של הלקוח

 

אחת הרעות החולות של המסחר בישראל, שהיא בפני עצמה נגזרת של חוליי החברה הישראלית, היא שספק סחורה פשוטה דורש מלקוח להראות רצינות והתחייבות מראש.

 

להזכירך - איש המכירות לא בנה את הרכב לפי דרישות הלקוח, לא הכין גרסה מיוחדת עבורו ואפילו לא הביא את הרכב מארצות רחוקות רק כדי שזה יוכל לשזוף את עיניו בו. איש המכירות הוא זה שצריך להראות רצינות מול הלקוח! אם איש המכירות לא יודע לזהות לקוח רציני אז שיתכבד ויעזוב את המקצוע.

 

"דמי הרצינות" המגוחכים האלה הם בבואה של מערך מכירות מיושן ולא מועיל.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

+1. לקוח של יבואן רכב לא מזמין שירות מיוחד עבורו, כמו טיפול משפטי סבוך או ייצור תבנית קאסטום, למשל. הוא מזמין מוצר קיים, ב-99% מוצר שכבר מצוי על המדף (מחסני היבואן) וזמין לכל דכפין. מילא אם היה מדובר בהזמנה מיוחדת או תפירת תפריט אופציות חריג שדורש התחייבות של היבואן למול היצרן, ניחא. אבל במוצר מדף קיים? זה פשוט עוד אמצעי ללחוץ את הלקוח לסגור עסקה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

השרשור הזה צריך להמשיך ולבעוט עד שצ'מפיון יואילו ויחשפו את עמדתם.

 

אם לטענתם פעלו כדין וההתנהלות כאן היא נורמטיבית מצדם - סבבה. אלו כללי המשחק מעתה.

אם מדובר במקרה מיוחד בגלל לקוח שפעל בדרך לא ראויה - OK.

 

אי תגובה - זאת דרך לא ראויה שעלולה להתפרש כ"טיפול מיוחד" בלי לתת על כך הסברים. זכותם, אבל יש לזה מחיר - החברים יחזרו ויעלו את השרשור.

 

500 ש"ח - זה הסיפור! הבנתם את זה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כמובן שאם עשיתי משהו לא ראוי - הייתי שמח לדעת מהו :-) הם מעולם לא אמרו דבר כזה או דומה לו... [וברור שהם לא שמחים שרכשתי רכבים של מתחרים, אבל זה נעשה רק אחרי שגיליתי שיש מדיניות "חילוט"...]

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני לא מבין את ההסתייגות הזו מלשלם מקדמה של 2000 ש"ח. זה נראה לי דווקא מאד הגיוני.

זה לא דמי רצינות ולא כלום - זה מקדמה לכל דבר ועניין.

כשאני בא לקנות רכב, אז אם אני רוצה שישמרו לי רכב בצבע שאני רוצה ובמחיר שסגרתי איתם - אז אני יכול לשלם את כל הסכום, או לחילופין לשים מקדמה.

אחרת, כשיבוא מישהו אחר ויהיה מוכן לשים את כל הסכום באותו רגע, למה שהיבואן לא ימכור לו? פה יש לו עסקה בטוחה, ואני רק "אמרתי" שאני מתכנן לקנות.

זה שיבואן מאפשר לשים מקדמה לפני סגירת עסקה זה לטובת הצרכן, לא להיפך. כשאתם מזמינים מחשב אתם שמים מקדמה או משלמים את הכל?

 

אני רוצה להסתייג בדבר אחד - יש אנשי מכירות שמשדלים אותך לשים מקדמה כדי שישמרו לך על הרכב/צבע/מחיר. אומרים לך "מה אכפת לך", אם תרצה לבטל. את זה אני לא אוהב, אני שם מקדמה רק כשאני 99% בטוח שאני קונה את הרכב. ואז זה כדי שבאמת ישמרו לי על הצבע, המחיר וכו עד שאני משחרר את הכסף / לוקח הלוואה או מה שלא יהיה..


×
×
  • תוכן חדש...