Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בנוסף להודעה לצ'מפיון בפורום שנלשחה לפני יומיים או שלושה, שלחתי אתמול אחה"צ גם מייל לסוכן. עוד לא קיבלתי תשובה.

בכל מקרה, פאלו, נדמה לי שהעיקר הוא שעכשיו הרבה מאוד אנשים יודעים את המדיניות של צ'מפיון, והרבה מאוד אנשים - נדמה לי שכולל אתה - לא ידעו אותה קודם.

אני דווקא חושב שאתה היחיד שלא ידע את המדיניות , כשקניתי רכב ב2010 מצ'מפיון נאמר לי שיש דמי ביטול של 500 שקל אם עוברים מעל שבועיים , אתה משמיץ יבואן על סמך טעות\הטעיה של סוכן אחד (זה באמת לא בסדר).

בכל מקרה השרשור הזה נהיה קצת עצוב , לפי הכותרת ותחילת ההודעה חשבתי שצ'מפיון מחזיקים לך את הרכב במחסנים כבן ערובה.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
  • תגובות 198
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מדובר אחרי הכל בלקוח נחשב, ותיק מאוד וכזה שגם משמש כפרסומת חינמית למותג

 

נראה לי, שהם היו מוותרים בשמחה על הפרסומת "החינמית" שלו.

פורסם

העובדה שגם כאן ועם כל הכעס הגדול, הוא מספר שאין שום אוטו אחר שהוא יכול לחיות איתו, די בה, שלא להזכיר את עמידתו האיתנה מאחורי המותג טרם השירשור הנוכחי. לא שווה כמה לירות הענין הזה ?

פורסם
אני חושב שזה די ברור איך מערכת גדולה עובדת.

 

מעל לתקופה מסויימת יש להם הוראה כן לחייב דמי טיפול.

זה לא סביר?!

אני חושב שכן סביר.

ולו מהסיבה שאי אפשר שכל מטרידן הססן, שלא סגור על עצמו, יחזיק הזמנה פתוחה בלי חשבון.

בכל זאת, זה גורם נזק מסויים למערכת, שמחזיקים רכב ללקוח.

 

אז ההזמנה הזו, באופן אוטומטי במחלקת הכספים, עברה לחיוב.

 

ואיש המכירות?!

הוא לא מלווה את תהליך החיוב, אם אין רכישה. הוא גם הבטיח מה שהבטיח, כי לא צפה שהתהליך יהיה עקר ויימשך יותר משבועיים. אז כל מה שצריך זה להתקשר אליו, להזכיר לו מה שנאמר ושיידאג להחזיר את החיוב.

ובמקרה הכי גרוע, יגיד איש המכירות שהוא מצטער, אבל כוונתו היתה שמחזירים רק בתוך תקופה של 14 יום, ועל כך גם חתם פותח השרשור בזמן פתיחת ההזמנה.

ואם זה העניין, אז הרי אין לפותח השרשור מה להלין, אלא שחתם מבלי לקרוא.

אני מסכים איתך, ברוב הדברים. אתה אומר שזה סביר לחייב אחרי זמן מסוים, אני חושב שזה לא סביר. לפחות על סמך הסיבות שציינת. כרגע אני לא רואה סיבה שכן תגרום לחיוב כזה להיות סביר, אבל אולי למישהו כן יש רעיון לסיבה כזאת. כרגע, ומהסיבות שציינת, אני לא חושב שזה סביר לחייב דמי טיפול כאלה גם אחרי זמן מסוים.

הרי כאשר בן אדם פותח הזמנה, הוא משלם מקדמה. הוא מוציא סכום נכבד באופן מיידי מהכיס שלו. זאת כחלק מעסקה גדולה עוד יותר שתגרום להוצאה מאוד מאוד מכובדת מכיסו האישי.

מה זה כל מטרידן הססן? בן אדם כזה לא ישים 2000 שקל מקדמה אם הוא לא בטוח. הססן שכזה בחיים לא ישים מקדמה אפילו של 500 שקל במידה והוא לא סגור באמת האחוזים שזה הרכב שהוא רוצה לקנות.

אם בשביל פתיחת הזמנה לא היו לוקחים מקדמה, הייתי מסכים איתך לגבי ההססנים. אבל לא כך המצב. בן אדם שילם מקדמה, הראה נכונות, ולאחר מספר נסיונות מצד היבואן (לפחות על פי מיודענו) לשמר את ההזמנה, החליט לבטל.

מיבואן בסדר גודל שכזה, אני מצפה לא לחייב עמלה כזו. נטו בשביל השירותיות. בטח כשמדובר בלקוח חוזר.

למה אצלנו לא מחייבים עמלה כזאת גם אחרי פרקי זמן ארוכים מאוד, וביבואן אחר כן? גם אצלנו המערכת מזיזה גלגלי שיניים על מנת לטפל בביטול (בסך הכל לזכות בספרים ולשלוח צ'ק, לא כזה מסובך) ועדיין לא מחייבים. למה? כי על הסכומים האלה החברה לא תעשה את הכסף הגדול שלה ועדיף להפסיד כמה מאות שקלים בודדים על כל לקוח מבטל (כמה כבר מבטלים לעומת כמה שקונים?) מאשר לגרום לעוגמת נפש שכזו, גם אם בסוף יוחלט שזה היה צודק, למרות שלדעתי זה לא צודק.

 

חתם בלי לקרוא? אכן בעיה שלו.

נציג מכירות שאומר דבר אחד כאשר בחוזה כתוב משהו אחר? תקלה. איש מכירות לא אמור לשקר ולקוות שהלקוח לא יקרא את החוזה. נראה לי מלוכלך ברמה של פשע.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
העובדה שגם כאן ועם כל הכעס הגדול, הוא מספר שאין שום אוטו אחר שהוא יכול לחיות איתו, די בה, שלא להזכיר את עמידתו האיתנה מאחורי המותג טרם השירשור הנוכחי. לא שווה כמה לירות הענין הזה ?

 

יש משהו בדבריך.

אם כי לדעתי, הקורא המזדמן זה שמחפש בגוגל ומגיע לשרשור.

ולא חופר בכל השרשור, רבים הסיכויים שלא יבחין בחיבתו של בר72 למותג.

אלא בכותרת הבומבסטית של השרשור, (גנבים וכו') וביתר הפנינים השזורות לאורך השרשור.

טוב עשו המנהלים, (גם לטובת פות"ש) ששינו את הכותרת המקורית.

פורסם
יחד עם זה לא בטוח שהוא הרוויח ביושר מין תגובה נזעמת שכזו לה הוא זוכה כאן, אחרי הכל הוא מבקש לחלק איתנו את רשמיו מהתנהגות היבואן, שגם ללא כניסה (מיותרת אגב ) לפן המשפטי של הענין, היא מטופשת למדי.

 

אל תבלבל מהנוסח המתוקן, ששוכח שיש הודעת פתיחה לשרשור. כשאתה רוצה "לחלוק רשמים" אתה לא מגדף ודורש התנצלות פומבית. המטרה כאן לא היתה לחלוק, המטרה היתה להשתלח. מי שרוצה לחלוק פשוט מספר את העובדות. מי שרוצה לפתור את המקרה, פשוט מרים טלפון.

מי שמאשים עסק בעיסוק מכוון בנוכלות ודורש התנצלות פומבית, כי הוא מתייחס לעניין כאל רדיפה אישית בידי תאגיד מושחת, ירד מהפסים במקרה זה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני לא חושב שזה סביר לחייב דמי טיפול כאלה גם אחרי זמן מסוים.

 

אני לא יודע אם כן, אבל תחשוב שכאשר שולמה המקדמה, הרכב אינו מוצע יותר למכירה ללקוחות אחרים. זה יכול לעלות ליבואן במכירה.

 

נציג מכירות שאומר דבר אחד כאשר בחוזה כתוב משהו אחר? תקלה. איש מכירות לא אמור לשקר ולקוות שהלקוח לא יקרא את החוזה. נראה לי מלוכלך ברמה של פשע.

 

אני לא חושב שאיש המכירות שיקר. הוא, אולי, פשוט לא התייחס למקרה שההזמנה תישאר פתוחה מעל שבועיים. אולי הוא התכוון ושכח להודיע לכספים. אולי הוא טעה. אולי...

למה להניח ישר שבאו לרמות אותך?

למה לא להרים טלפון ולפתור בעיה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אתה יודע BAR, הרבה חושבים כאן שלפי החוק, באמת שלא מגיע לך החזר, מה גם שהיבואן הזה בעל שם לא מי-יודע-מה אצלנו.

אבל תאמין לי שהם לאחרונה עובדים על שיפור התדמית שלהם, ומעדיפים לשכוח את עבר. וזה כבר בא לידי ביטוי "ברצון טוב", למשל

בהח" שרשרת טיימינג שמחוץ לתקופת אחריות הרכב.

אני גם די בטוח שתחזור לעדכן שכספך הוחזר. גם ניכוי של 100 ש"ח מה-500 זה נורמלי בהחלט.

פורסם

נחכה ונראה. מגדל צ'מפיון קרוב למגדל שלי אז אולי אמצא זמן לקראת סוף השבוע להגיע. השאלה היא למה בכלל אני צריך לבזבז על זה שעה, שזמן החיוב עליה יותר מהסכום הזה? כי התאגיד החליט? כי התאגיד טעה?

פאלו - אני לא מחפש התנצלות פומבית, וזה מה שכתבתי. אגב, אם תהיה פרטית - אני אספר לכם. כי אני משתף, זה עידן כזה.

לגבי סכסוכים ומטרתם - לא כל הסכסוכים הם סכסוכי "קסוטו" במיליונים (ולמיטב זכרוני קסוטו ניצח). התייחסתי לסכסוכים בסכומים קטנים, אבל אתה מקפיד לקרוא מה שאתה רוצה, היכן שאתה רוצה, גם כשכתוב ההיפך. היית צריך להיות עו"ד.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אני לא יודע אם כן, אבל תחשוב שכאשר שולמה המקדמה, הרכב אינו מוצע יותר למכירה ללקוחות אחרים. זה יכול לעלות ליבואן במכירה.

צודק, אבל לא מדובר ברכב נדיר שיש בודדים ממנו בארץ. מדובר ברכב שכמוהו נמכרים מאות ואלפים. אני בטוח שהרכב שהוא הזמין לא היה היחד במלאי. אז איפה בדיוק זה פוגע ביבואן?

 

אני לא חושב שאיש המכירות שיקר. הוא, אולי, פשוט לא התייחס למקרה שההזמנה תישאר פתוחה מעל שבועיים. אולי הוא התכוון ושכח להודיע לכספים. אולי הוא טעה. אולי...

למה להניח ישר שבאו לרמות אותך?

למה לא להרים טלפון ולפתור בעיה?

מה זה לא התייחס? לדעתך זה טעות תמימה אבל זה טעות, שכפי שאנחנו רואים, יכולה לעלות כסף לאנשים. אז לדעתי הנציג *חייב* להתייחס לדבר כזה. אם הוא לא אמר דבר כזה, זה בעיה.

 

להניח שבאו לרמות אותך זה כבר משתנה מבן אדם לבן אדם, כל אחד יחשוב משהו אחר. אחד יחשוב שמדובר בטעות תמימה והשני יהפוך עולמות כי יחשוב שעשו עליו קומבינה. כל אחד וההיגיון שלו.

 

מה שבטוח, להרים טלפון, או אפילו יותר טוב, לגשת לשם, היה עדיף.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אני לא חושב שאיש המכירות שיקר. הוא, אולי, פשוט לא התייחס למקרה שההזמנה תישאר פתוחה מעל שבועיים.

 

פות"ש אמר במפורש שהוא חזר לאולם התצוגה והיה בקשר עם מנהל האולם שנתנו לו הצעות חדשות להתלבט עליהן וכך התקופה נמשכה יותר מ14 ימים. אבל אף אחד לא טרח להזכיר בפני פות"ש שההתלבטות החדשה תעלה לו כסף, כי אז כמובן שהוא היה מוותר על העיסקה באותו הרגע, ומצידם הם לא דאגו לעדכן את ההזמנה שלו כ"חדשה" במערכת כדי שלקוח לא יפגע.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

הסיפור הזה העלה לי אסוציאציה מהעבר של סיפורי 'קלאב הוטל'.

שם היה מדובר בלקוחות שרכשו יחידות נופש תחת לחץ, וכשרצו לבטל משכו אותם בטענות שונות ומשונות העיקר למלא את מכסת הימים החוקית שבהם הלקוח עדיין היה יכול לבטל את העסקה ללא קנס משמעותי.

 

אז נכון שזה לא דומה ואין לי ספק שאפילו צ'מפיון - על תודעת השירות הידועה שלה - לא מתעסקת בתרגילים כאלה, ועדיין זו האסוציאציה שאצלי צפה.

פורסם

פשוט בא לי להקיא. הפורום, בגלל הפופולריות ההולכת וגדלה שלו, נהפך לאחרונה לזירת התנגחויות אחת גדולה מול יבואנים כאלה ואחרים לקידום אינטרסים אישיים.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
פשוט בא לי להקיא. הפורום, בגלל הפופולריות ההולכת וגדלה שלו, נהפך לאחרונה לזירת התנגחויות אחת גדולה מול יבואנים כאלה ואחרים לקידום אינטרסים אישיים.

אני מציע לך לא להכליל את כולם בהודעה שלך. במקרה של האשכול הנוכחי באמת צריך לקחת איזה תרופה נגד בחילה שנגרמה לי בגלל הודעת הפתיחה של BAR72 ויפה עשתה ההנהלה ששינתה את הכותרת.

איזה כייף לי :)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קידום אינטרסים אישיים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...