Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חוק ביטול עסקה שנכנס לתוקף ב14/12/10 קובע שעל ביטול עסקה ניתן לקחת דמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה, או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם.

 

בהתחשב בעובדה שאמנם המקדמה הייתה 2000 ש"ח, בעצם מדובר פה בעסקה על סך מעל 100K ש"ח (מחיר הרכב). 5% מהסכום הזה, הם 5000 ש"ח, מה שאומר שהם יכולים לחייב מקסימום 100 ש"ח.

גם אם נסתכל על עסקת המקדמה כעסקה נפרדת מעסקת הרכב, 5% משווי העסקה הם בדיוק 100 ש"ח.

 

בכל מקרה, לפי החוק, המקסימום שהם יכולים לחייב אותך, זה 100 ש"ח.

 

נהלי החברם אינם מעל החוק, אלא החוק מעליהם, כמובן.

 

בקישור הזה, מאתר משרד הכלכלה, מופיע במפורש שרכב הוא מוצר שחוק זה חל עליו.

 

בקיצור, פנה ליבואן, בטלפון או בדואר רשום (אם בטלפון אז תקליט את השיחה, אם בדואר רשום אז תבקש עם אישור קבלה), תדרוש את כספך בחזרה, ותבהיר להם כי במידה ולא תקבל את כספך בחזרה, הפנייה הבאה תהיה באצמעות עורך דין.

 

אינני עורך דין, אבל זה מה שאני הייתי עושה.

 

בהצלחה.

תכף תגיד שעד 14 יום אתה יכול להחזיר את הרכב אם אתה לא מרוצה.

 

אם שומרים בשבילך חודש שלם רכב שנמצא במלאי ללא תשלום, לדעתי פראיירים.

 

השאלה מה קורה מאחורי הקלעים בפועל?

נגיד והרכב שלך שמור וכרגע אחרון במלאי, ואין צפי לאספקה עתידית.

מגיע לקוח "עכשיו משלם במזומן!" ועברו כבר כשבועיים אחרי המקדמה שלך.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  • תגובות 198
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תכף תגיד שעד 14 יום אתה יכול להחזיר את הרכב אם אתה לא מרוצה.

 

אם שומרים בשבילך חודש שלם רכב שנמצא במלאי ללא תשלום, לדעתי פראיירים.

 

השאלה מה קורה מאחורי הקלעים בפועל?

נגיד והרכב שלך שמור וכרגע אחרון במלאי, ואין צפי לאספקה עתידית.

מגיע לקוח "עכשיו משלם במזומן!" ועברו כבר כשבועיים אחרי המקדמה שלך.

איפה ראית אותי אומר דבר כזה? אולי כדאי שתקרא שוב את התגובה שלי.

 

שים לב לנוסח החוק.

אתה יכול לבטל, כל עוד הרכב לא נרשם על שמך.

במידה וכן נרשם על שמך, החוק לא תקף, וכאן כבר צריך רצון טוב מהיבואן.

 

אני בסך הכל קורא את מה שכתוב בחוק.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

בפועל בתור עובד יבואן אתה אמור לדעת שעד הרגע שבו הלקוח חתם על טופס קבלת רכב - יש את האפשרות לבטל עסקה.

(גם במצב שבו הרכב כבר בסוכנות, אחרי הכנה, עם רישיון והכל, רק מחכה שייקחו אותו)

 

@bar72 אל תדאג, אני בטוח שהצ'ק כבר בדרך.

במקרה ותצטרך עזרה מעו"ד אני יכול להפנות אותך לאיזה משרד עם ניסיון עבר עם צ'מפיון :wink::lol:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
בפועל בתור עובד יבואן אתה אמור לדעת שעד הרגע שבו הלקוח חתם על טופס קבלת רכב - יש את האפשרות לבטל עסקה.

(גם במצב שבו הרכב כבר בסוכנות, אחרי הכנה, עם רישיון והכל, רק מחכה שייקחו אותו)

 

@bar72 אל תדאג, אני בטוח שהצ'ק כבר בדרך.

במקרה ותצטרך עזרה מעו"ד אני יכול להפנות אותך לאיזה משרד עם ניסיון עבר עם צ'מפיון :wink::lol:

אתה צודק, אבל אני דיברתי על לשון החוק בלבד. על פי החוק הכתוב, הוא כבר לא תקף במידה והרכב נרשם על שמך.

 

בפועל, במידה ולקוח מסרב לקחת את הרכב ומסרב לחתום על טופס המסירה, אכן אפשר לבטל את העסקה וגם את רישום הרכב, אבל זה לא קשור לחוק ביטול עסקה. אני מניח שיש חוק אחר, שאינני מכיר, שמסביר גם את העניין הזה.

בנוסף, מקרים כאלה נדירים הרבה יותר, לפחות אצלנו...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
ההערכה שלי היא ש-"לפנים משורת הדין" יזכו אותך. ב-Q2 2014 ככה.

 

בהתחלה קראתי את זה לא נכון וחשבתי שיפנקו אותו ב Q4 2012 מהטרייד אין כמחווה שירותית

מתנדב בארגון ידידים

פורסם
בהתחלה קראתי את זה לא נכון וחשבתי שיפנקו אותו ב Q4 2012 מהטרייד אין כמחווה שירותית

 

רק חבל ש-Q4 עוד לא קיים :-D

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

כדור הבדולח שלי מגלה שהרומן של ברצבי עם צ'מפיון ככל הנראה נגמר.

 

סתם כי רציתי לכתוב בדולח, תנסו את זה זה משחרר.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

אגב, לפי נהלי צ'מפיון ה 30 ימים מתחילים להספר מהרגע שהרכב נכנס למלאי (במקרה שההזמנה נעשתה על רכב שלא במלאי)

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

בתוך התקופה שעוד שקלתי, בכלל הוחלף צבע, וזה בנוסף לכך שכאמור הארכת ההתלבטות היתה לבקשתם... אבל, זוהי צ'מפיון ילדה, זוהי צ'מפיון.

ביקשתי בה"פ מצ'מפיון (נציג בפורום) שיענו לשרשור. נחכה ונראה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

זה מאוד פשוט, הם לא יכלו להרשות לעצמם לקלקל את השם הטוב שיצא להם

עם החזר מלא של הסכום. מה פתאום.

 

אין ספק ששווה לסכן עסקה עתידית בשווי 120000 עם התקטננויות בערך של 500.

 

מחכה להתרשמות מה-Q4, זה בטח אחלה רכב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני קורא לנציגת צ'מפיון פה בפורום לפנות אלי ישירות בהקדם האפשרי לפי הפרטים שמופיעים על החשבונית, כי מכתב עורך הדין שלי לא יסתפק בהחזר 500 ₪ האלה. וכנראה שאני גם לא אעצור במכתב. הם אולי טחנות רוח, אבל לי יש דולצינאה.

 

אתה פנית אל צ'מפיון ישירות ושאלת מה הסיפור?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני קורא לנציגת צ'מפיון פה בפורום לפנות אלי ישירות בהקדם האפשרי לפי הפרטים שמופיעים על החשבונית, כי מכתב עורך הדין שלי לא יסתפק בהחזר 500 ₪ האלה. וכנראה שאני גם לא אעצור במכתב. הם אולי טחנות רוח, אבל לי יש דולצינאה.

 

ואתם - הישמרו לכם מעצי באובב ומנוכלים בכסות של יבואני רכב. מה הם כבר צריכים את ה- 500 ₪ האלה?

 

 

ככל שמטפסים גבוה יותר בסולם, כך הנפילה משם יותר כואבת.

פורסם
אתה פנית אל צ'מפיון ישירות ושאלת מה הסיפור?

 

שלחתי להם ה"פ על השרשור, אתמול בערב. נמתין ונראה, ממילא היום אני רוב היום מחוץ למשרד וצריך עוד להכין את הילד להכתבה מחר :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
שלחתי להם ה"פ על השרשור, אתמול בערב. נמתין ונראה, ממילא היום אני רוב היום מחוץ למשרד וצריך עוד להכין את הילד להכתבה מחר :-)

 

פקס, מייל, טלפון, מכתב רשום עם אישור מסירה, כלום?

ה.פ? ואם הם לא אונליין בפורום?

ואם תיבת הה.פ שלהם מפוצצת הודעות?

דווקא מפאת העובדה, שהנך עו"ד ברור לך שפנייה כזו שווה כקליפת השום.

קצת, רתמת את העגלה לפני הסוסים הייתי אומר.


×
×
  • תוכן חדש...