Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דווקא מפאת העובדה, שהנך עו"ד

:shock: :shock:

 

ואני עוד כותב פה את חוק ביטול עסקה ומסביר לו מה צריך לעשות ושכדאי לו לפנות לעו"ד...

:roll::oops:

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 198
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלחתי להם ה"פ על השרשור, אתמול בערב. נמתין ונראה, ממילא היום אני רוב היום מחוץ למשרד וצריך עוד להכין את הילד להכתבה מחר :-)

 

כלומר, קודם כל פתחת הודעה ציבורית, שבה אתה קורא להם "גנבים ונוכלים", לפני שבכלל עשית בירור מול החברה במה מדובר?!

 

זו נראית לך התנהלות סבירה, שלא לאמר, הוגנת?!

אתה חושב שהפורום נמצא פה כמקום להוציא את האובססיות שלך כנגד צ'מפיון?

 

אתה, ללא ספק, ירדת מהפסים, והפכת לדון קישוט שצ'מפיון זו תחנות הרוח שלו.

 

אתה משתדל, באדיקות, לא לפספס שום אזכור של צ'מפיון, על מנת להוסיף איזה משפט עוקצני כנגד היבואן, בלי שום קשר לשומדבר שקרה לך. זה, כמובן, לא הפריע לך להזמין עוד רכב מצ'מפיון, גם אם ביטלת את ההזמנה.

 

למה?!

אולי כי דון קישוט צריך תחנות רוח.

 

עכשיו, כשיש לך איזו תקרית מול צ'מפיון, שיכול להיות שהיא אי הבנה מצידך או מצידם או סתם טעות, לפני שאתה בכלל מנסה לחברה לתקן ו/או להסביר - אתה פותח שרשור מתלהם, בו אתה מוציא את דיבת החברה רעה ("גנבים" ו-"נוכלים"), מבלי שבכלל ביררת את הסוגייה מולם.

 

ומה אתה דורש, ביוהרה אין קץ: שיבואו נציגי צ'מפיון ויסבירו לסר דון קיחוטה דה לה וויגיסטה, לפני כולם, בציבור ובפרהסיה, מה עוללו לו. זה חייב להיות בציבור, כי דון קיחוטה צריך קהל, על מנת שייראה כיצד הוא נלחם בתחנות הרוח בגבורה אין קץ, בפומבי, ומשפילם עד עפר.

 

זה כבר לא מגוחך, זה גרוטסקי.

 

כבר היו לנו מקרים של אנשים שפתחו שרשורים בפורום על זה שלא החזירו להם מקדמות כדין, והצדק נעשה בסוף. אבל אף אחד לא התבטא כמו שאתה מרשה לעצמך להתבטא, ואף אחד לא פתח שרשור לפני שעשה לפחות מאמץ מינימלי לברר את העניין. אצלך, אפשר לחשוב ששדדו ממך סכום מהותי באיומי אקדח, אנסו את באי ביתך, ועכשיו אתה צריך להשפיל את אויבך בציבור, על מנת שתבוא על סיפוקך.

 

תסלח לי (או שלא) איבדת כל פרופורציה, ואתה צריך לברר עם עצמך למה העיסוק בצ'מפיון מעורר בך כזה שטף של צדקנות מיסיונרית, כי זה באמת עבר את גבול ההתנהלות הנורמלית. את זה אני כותב לך בתור מישהו שאין לו בעיה לעמוד בכל מקום ולשטוף בקול רם (מאוד) ואת מי שצריך, באופן מאוד לא נעים, כשהוא לא מקבל את השירות הראוי.

 

אבל הריצה שלך לפורום, השפה שאתה משתמש בה, הלהט הצדקני/מוסרני, החיפוש בהשפלה פומבית... כל אלא חורגים מהנורמה של אדם שמחפש להחזיר לעצמו 500 ש"ח, שאולי נלקחו ממנו בטעות.

 

 

נ.ב. אני לא מכיר אף אחד בצ'מפיון והם לא מכירים אותי. אין לי קשר איתם, מעבר לקנייה של מכוניות וטיפול במוסך. אין לי ניסיון רע או טוב במיוחד איתם (הכל סטנדרטי).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
פקס, מייל, טלפון, מכתב רשום עם אישור מסירה, כלום?

 

אם הם לא יענו פה. אני חשבתי שנכון להביא את הנושא לידיעת כלל הציבור.

 

ה.פ? ואם הם לא אונליין בפורום? ואם תיבת הה.פ שלהם מפוצצת הודעות?

 

אז הייתי מקבל הודעת שגיאה. לא קיבלתי.

 

דווקא מפאת העובדה, שהנך עו"ד ברור לך שפנייה כזו שווה כקליפת השום.

קצת, רתמת את העגלה לפני הסוסים הייתי אומר.

 

ממש לא. ראשית, המעשה שלהם מרתיח - אז רתחתי. שנית, אני באמת חושב שחשוב מאוד שהציבור יהיה מודע לנושא הזה, ולמשל הסברו של קספר שמעולם לא נאמר לי. למעשה, אם קספר לא היה בעברו קשור ליבואן הזה, איש כאן לא היה יודע להסביר את זה. עכשיו תראה כמה אנשים כבר יודעים.

 

ואם לא אשמע מהם, אטריח את עצמי לאולם. שמעתי שסקודה עוברים לשבת ממש צמוד אליהם תוך מספר ימים (אם לא כבר השבוע) ואולי התשובה לכל כמיהותיי היא בפאביה :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
נ.ב. אני לא מכיר אף אחד בצ'מפיון והם לא מכירים אותי. אין לי קשר איתם, מעבר לקנייה של מכוניות וטיפול במוסך. אין לי ניסיון רע או טוב במיוחד איתם (הכל סטנדרטי).

 

פאלו, העיקר שאתה תמיד מגיב בשיקול דעת ובשפה יפה.

וכן, אני אוהב את הרכבים שמייצרים ב- VAG. לא אוהב את היבואן שלהם. אולי אני היחיד בארץ, לא יודע, נראה שלא.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

כל השרשור הזה ואפילו לא פנית אליהם ?!

לפני שאתה יוצא עליהם בפהרסיה לפחות תנסה להגיע להבנות.... אולי הם יטפלו בך בלי קשר לפורום?!?!

ומההודעה שלך אני מבין שלא פנית אליהם אלא אתה מצפה שהם יפנו אליך.

 

תסלחו לי חברים אבל אם הגענו למצב שאנשים מפרסמים מילים כל כך קשות לפני שהם מנסים בכלל לבדוק מול היבואן ולהביא את הנושא שלהם לפתרון המצב של הפורום מתחיל להתדרדר...

 

לפי דעתי צריך למחוק את השרשור.. סתם מוציא את היבואן רע בלי לתת להם בכלל צ׳אנס לטפל...

פורסם

גם לי גבו דמי ביטול על 500 שקל מחברת השכרת רכב ידועה וכולה יומיים אחרי העסקה. זה היה ידוע לי מראש והיה מקובל עלי. אף אחד לא צריך לעבוד בחינם ואם לא יהיו דמי ביטול, האצבע של האנשים תהיה מאוד קלה על ההדק. כל אחד יזמין ואחרי זה יבטל. זה יותר נשמע לי כמו דמי רצינות וזה מאוד הגיוני.

פורסם

אין לי מושג מה החוק העדכני, לא יודע על מה צ'מפיון מחתימים בחוזה הזמנת רכב, ולא יודע אם חברה גדולה כמו צ'מפיון תשקיע מ"מ מאמץ כדי להרויח 500 ש"ח, אבל דבר אחד אני כן יודע:

 

להפנות אצבע מאשימה כלפי מישהו, לפני ששאלת, בדקת ולמדת את הנושא, זה לא מקצועי, זה ילדותי, ובעיקר

זה לא הוגן.

פורסם
אין לי מושג מה החוק העדכני, לא יודע על מה צ'מפיון מחתימים בחוזה הזמנת רכב, ולא יודע אם חברה גדולה כמו צ'מפיון תשקיע מ"מ מאמץ כדי להרויח 500 ש"ח, אבל דבר אחד אני כן יודע:

 

להפנות אצבע מאשימה כלפי מישהו, לפני ששאלת, בדקת ולמדת את הנושא, זה לא מקצועי, זה ילדותי, ובעיקר

זה לא הוגן.

 

 

מחובתו של המוכר להסביר ללקוח מה הם עלויות הביטול. ובמקרה הזה, למרבה הפלא, הלקוח לא היה מודע לדבר.

בדיוק כמו הרבה סילופי אמת שיש כמעט בכל חברה ש"לא שמה לב" שלא ידעה" ש"שכחה" או כל מה שתרצה למלא בין המרכאות האלו.

שוב, האזרח הקטן נדפק. למה ? כי עומדת מולו מערכת גדולה ומשומנת שאין לה שום פחד לנסות את מזלה.

ומה אתה עושה ? מצדיק את המערכת הזאת. כל הכבוד.

 

עריכה :

רק עכשיו אני רואה את התגובה שנמצאת מעלייך. ולמרות שמדובר באותו הסכום, הפעם יש ביסוס לתשלום.

פורסם
מחובתו של המוכר להסביר ללקוח מה הם עלויות הביטול. ובמקרה הזה, למרבה הפלא, הלקוח לא היה מודע לדבר.

 

במקרה הזה, הלקוח הוא עו"ד.

ולפחות כל עו"ד שאני מכיר, (ואני מכיר המון) בודקים טוב טוב על מה הם חותמים.

לכן אני אשמח לראות את, השתלשלות העניינים.

ועוד יותר אשמח לראות, את המסמך שפות"ש חתם עליו.

(כמובן במחיקת פרטים מזהים).

פורסם
מחובתו של המוכר להסביר ללקוח מה הם עלויות הביטול. ובמקרה הזה, למרבה הפלא, הלקוח לא היה מודע לדבר.

בדיוק כמו הרבה סילופי אמת שיש כמעט בכל חברה ש"לא שמה לב" שלא ידעה" ש"שכחה" או כל מה שתרצה למלא בין המרכאות האלו.

שוב, האזרח הקטן נדפק. למה ? כי עומדת מולו מערכת גדולה ומשומנת שאין לה שום פחד לנסות את מזלה.

ומה אתה עושה ? מצדיק את המערכת הזאת. כל הכבוד.

 

עריכה :

רק עכשיו אני רואה את התגובה שנמצאת מעלייך. ולמרות שמדובר באותו הסכום, הפעם יש ביסוס לתשלום.

 

אתה מנפח את המציאות לממדים אפוקליפטים ללא צורך.

הלקוח לא יושב מול "חברה משומנת וגדולה". הוא יושב מול איש מכירות.

מחובתו של הלקוח לכל הפחות לקרוא את הנייר שעליו הוא חותם.

 

אם הבנת מתגובתי שאני מצדיק את המערכת, הבנת לא נכון.

לא דיברתי על "המערכת" (אגב, מי זאת בדיוק ה"מערכת" הזו?).

 

דיברתי על חובתו של אדם לבדוק ולשאול את כל השאלות לפני שהוא פוצח במחול עריפת ראשים.

פורסם

הלקוח יושב בדיוק (אבל בדיוק!) מול חברה משומנת וגדולה.

בטח שמתם לב, שאם אני לא מודע בכלל לזה שלא כל הסכום זוכה באשראי (או בכלל), שאולי הסכום הזה הוא לא מהותי ביוחד עבורי כיום (לא יודע מה יהיה בעתיד). אבל מה שהרתיח אותי פה זה בדיוק זה. חברה גדולה, עושה מה שבא לה, כי רוב הלקוחות לא ישימו לב, ואם ישימו לב לא יהיה להם כח לטפל בזה, ואם יהיה להם כח - אחרי כמה חודשים אולי יראו את הכסף חזרה, אחרי שבזבזו שעות ששוות בעצמן יותר מ- 500 ש"ח. אולי הייתי אומר: "שיהיה להם לתרופות". אבל לא. לו היו מודיעים לי - ותאמין לי, גורייד, שהיו לי כמה וכמה שיחות ופגישות עימם, שיירדו לי 500 ש"ח אם אני מושך את ההחלטה (ואני מזכיר שאני ביקשתי לבטל והם שיפרו את ההצעה ונתנו לי לחשוב עוד קצת), לא הייתה לי שום טענה. אבל לא זה המצב. כי הם סומכים על האפטיות הרציונאלית. נפלו לא טוב הפעם. קורה.

 

וקצת מצחיק אותי הקו לפיו זה שנגזל (כן, רק 500 ש"ח, לא עם אקדח לרכה, אבל גזילה), הוא הוא שצריך לעשות בירורים לפני שהוא כותב ומתלונן על הגזילה. וואללה, קיבלתם חינוך צרכני א-א.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
דיברתי על חובתו של אדם לבדוק ולשאול את כל השאלות לפני שהוא פוצח במחול עריפת ראשים.

 

ומה עם חובתה של חברה לעמוד בדרישות החוק?

פורסם

 

וקצת מצחיק אותי הקו לפיו זה שנגזל (כן, רק 500 ש"ח, לא עם אקדח לרכה, אבל גזילה), הוא הוא שצריך לעשות בירורים לפינ שהוא כותב ומתלונן על הגילזה. וואללה, קיבלתם חינוך צרכני א-א.

 

הבעיה היא בנקודת המוצא שלך.

הנחת העבודה האוטומטית שלך, שהיא ברירת המחדל לפעולה, היא שנגזלת, שנדפקת, שנפלת קורבן.

אולי באמת נגזלת ואתה קורבן.

 

ואולי אתה לא.

 

אבל רגע לפני שאתה מקריב את עצמך ושוכב על הגדר עבור כל הלקוחות הבאים של צ'מפיון, שווה לך לעצור ולבדוק.

כתוב על טופס ההזמנה שיש דמי ביטול?

עשית טלפון לאיש המכירות שלך ושאלת אותו בנושא?

קיבלת תשובה ברורה מצ'מפיון מה עלה בגורל ה500 ש"ח?

 

בנתיים לכל השאלות האלה אין כרגע תשובה והן לוטות בערפל. ולכן - בנתיים - אתה קורבן לחינם.

פורסם
ומה עם חובתה של חברה לעמוד בדרישות החוק?

 

מה החוק?

אם כתוב על טופס ההזמנה שיש דמי ביטול של 500 ש"ח, אז מה הבעיה?

 

אם לא מצויינים דמי ביטול על ההזמנה, ולא נאמר ללקוח במפורש שיש לו דמי ביטול, הרי שכאן יש בעיה שצריכה להתברר.

פורסם
מה החוק?

אם כתוב על טופס ההזמנה שיש דמי ביטול של 500 ש"ח, אז מה הבעיה?

 

הבעיה היא שלדעתך חוקי צ'מפיון גוברים על חוקי מדינה.


×
×
  • תוכן חדש...