Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נחכה ונראה. מגדל צ'מפיון קרוב למגדל שלי אז אולי אמצא זמן לקראת סוף השבוע להגיע. השאלה היא למה בכלל אני צריך לבזבז על זה שעה, שזמן החיוב עליה יותר מהסכום הזה? כי התאגיד החליט? כי התאגיד טעה?

פאלו - אני לא מחפש התנצלות פומבית, וזה מה שכתבתי. אגב, אם תהיה פרטית - אני אספר לכם. כי אני משתף, זה עידן כזה.

לגבי סכסוכים ומטרתם - לא כל הסכסוכים הם סכסוכי "קסוטו" במיליונים (ולמיטב זכרוני קסוטו ניצח). התייחסתי לסכסוכים בסכומים קטנים, אבל אתה מקפיד לקרוא מה שאתה רוצה, היכן שאתה רוצה, גם כשכתוב ההיפך. היית צריך להיות עו"ד.

איזה הגזמות

לא תאגיד ולא נעלים אלא חברה בבעלות פרטית

ואני לא מבין למה ללכת גם אם זה קרוב ולבזבז שעה לדברך אם אפשר להרים טלפון לשלוח מכתב פקס או מייל זה הרי יקח לך 5 דקות

  • תגובות 198
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא תאגיד ולא נעלים אלא חברה בבעלות פרטית

 

חברה בבעלות פרטית לא יכולה להיות תאגיד?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

 

זה כבר לא מגוחך, זה גרוטסקי.

 

 

 

זה רק באירופה או גם בספרד.

 

 

:lol: :lol:

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם
מייל נשלח וגם ה״פ.

 

טלפון הרמת? דיברת עם מי שהחתים אותך?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

קטונתי, אבל לפחות להבנה שלי אפשר להניח לדיון הזה. כן טלפון, לא טלפון, כן מייל, לא מייל, כן מגדלים, לא מגדלים, כל שאני לפחות מזהה היא התחפרות בעמדות ומזה לרוב לא מגיעים לכלום, חוץ מקצת בוץ בגרביים.

פורסם

מה אני אגיד להם, השרשור הזה הפך מעכבר לפיל.

 

הנסיבות שהציג ״בר72״ לא הפריעו לאף אחד, אלא רק המסקנות שלו על התנהלות צ׳מפיון הקפיצו חלק מהמגיבים. לא שאני מצדיק או לא מצדיק את המסקנות שלו, אבל חברה תשחררו קצת, אנשים שכחו שמדובר בפורום, לא מדובר במשפט, אפילו אם חלק מחברי הפורום הם עו״ד. כלומר אני חושב שרצויה קצת פחות ביקורתיות ״משפטית״ כלפי ההודעות הנכתבות, במקרה דנן כלפי ההודעה שכתב ״בר72״, אחרת אנשים יצטרכו לקחת ייעוץ משפטי צמוד לפני כתיבת הודעות :shock:, בפורום רוצים קצת חופש (גם עו״ד. הסנדלר הולך יחף מוכר לכם).

 

לגופו של השרשור, למיטב הבנתי העיסקה נכרתת מרגע החתימה על טופס הזמנת הרכב, ללא קשר לביצוע תשלום מכל סוג שהוא. כלומר העיסקה מחייבת את שני הצדדים גם אם לא שולמה מקדמה בכלל, דהיינו הרוכש חייב לרכוש את הרכב והמוכר חייב לספק לו את הרכב.

 

רק שהתאם לתקנות הגנת הצרכן בתוך 14 ימים אפשר לבטל את העיסקה, ללא כל סיבה. אם גם שולמה מקדמה ניתן לקבל את המקדמה ששולמה חזרה (בניכוי הסכומים ששולמו דהיינו המקדמה, הקבועים בתקנות הגנת הצרכן: 5% מסכום המקדמה ולא מתוך מחיר הרכב כולו כפי שמישהו כתב או 100 ש״ח לפי הנמוך).

 

במקרה דנן עברו למעלה 14 ימים ואם ״בר72״ לא קיבל הבטחה שיוכל לבטל ההסכם גם בתקופה לאחר מכן, בהתאם לאמור בתקנות הגנת הצרכן, דהיינו ללא שיש לו עילת ביטול, הרי ש״בר72״ היה מחוייב אפילו להשלים העיסקה ולרכוש הרכב, אם צ׳מפיון היו דורשים זאת ממנו, אלא אם כן הייתה לו עילה לביטול ההסכם ו/או במקרה דנן עילות לביטול גביית הסך של 500 הש״ח (העילות לביטול חוזה הן טעות, הטעיה, עושק, כפיה. טעות בכדאיות העיסקה אינה מהווה עילה לביטול עיסקה) או שישנן עילות לביטול ההסכם הרשומות בחוזה עצמו.

 

כמובן שההלכות לגבי טעות או הטעיה מורכבות יותר, אבל זהו הבסיס.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
אגב, עוד באירופה הייתי סקפטי, ומתברר שבצדק :-)

 

הוא היה חרא של בן אדם .

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

איך זה שכל דיון שנפתח כדי להתלונן על צ'מפיון או על אחד מרכביהם מגיע תמיד תוך יומיים למספר כזה של עמודים?

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
טלפון הרמת? דיברת עם מי שהחתים אותך?

 

נראה שבר יהיה מוכן לעשות הכל, כולל תקשורת טלפתית, ורק לא להרים טלפון לאיש המכירות שאיתו עמד בקשר.

 

קטונתי, אבל לפחות להבנה שלי אפשר להניח לדיון הזה. כן טלפון, לא טלפון, כן מייל, לא מייל, כן מגדלים, לא מגדלים, כל שאני לפחות מזהה היא התחפרות בעמדות ומזה לרוב לא מגיעים לכלום, חוץ מקצת בוץ בגרביים.

 

איפה כפתור הLIKE פה?

פורסם
איך זה שכל דיון שנפתח כדי להתלונן על צ'מפיון או על אחד מרכביהם מגיע תמיד תוך יומיים למספר כזה של עמודים?

 

קרא כאן - איך הם מוציאים את המיץ ללקוח שלהם .. :brickwall:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=507624&highlight=%D7%94%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90%D7%9F

 

 

בצע חיפוש כללי - עם המילה יבואן , או היבואן , וראה את כמות התלונות על חברת צ'מפיון ,

כי תמיד בהתחלה כאשר יש בעיה - אין עם מי לדבר .

ורק אחרי העלאת הנושא בפורום - הבעיות מתחילות להסתדר - למה ,,

כמו ש bar72 כתב - גם אני קצת בעד התוצרת שלהם , וזה מתסכל כי אני מפחד מהשירות שלהם - אז אני נשאר בצד .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

פאלו כתב בשרשור אחר:

"הם לא הבינו ששיטת המצליח שלהם דופקת אותם Online כל פעם מחדש".

 

נכון שכאן פרקתי כעס לפני שדיברתי עימם, כי גיליתי ש"גילחו" ממני 500 ש"ח רק בערבו של יום עבודה עמוס, אבל לטעמי האישי אם מלקוח נאמן ש"השכיב" אצלהם כבר חצי מיליון ש"ח, לא אכפת להם, אז אני נפגע, ומעניין ממי כן אכפת להם, כי באמת לפי השרשורים כאן - קודם מקבלים "לא" (או אם תרצה ביחס למקרה שלי - קודם גובים), ואחרי זה בודקים. כמו הבדיחות על האפסנאים בצבא לפני עשרים שנה. הייתי מצפה שלכל מי שיש תודעה צרכנית מינימאלית זה יפריע, אבל מסתבר שלא לכולם זה באמת מפריע. בכל מקרה, אני עדיין ממתין לתשובה מהם, שבטח תגיע בהמשך השבוע וזה בסדר.

 

כפי שכתבת, ליין מן, אני באמת מחבב את התוצרת שהם מייבאים. אז יש לי שתי אפשרויות: לאכול מה שמאכילים אותי ולהמשיך לרכוש, או לנסות להציף את הבעיות (המכעיסות, מה לעשות) שאני נתקל בהן, בתקווה שתיפתרנה, כי אני כנראה (שוב, מה לעשות) אשוב לרכוש מהקונצרן. ובדרך עוד כמה אנשים גם למדו משהו על נוהלי היבואן וידעו לשים לב למה שאמר עוד בתחילת השרשור כספר. מספרים שברנו זה עבד. אולי גם כאן זה יעבוד?

 

שים לב שעד היום לא התלוננתי על הסוכן עצמו (ליאור, שעשה עבודה טובה) או על המוסך בו אני מטפל (פליקס, שגם עושים עבודה טובה). אף אחד מהם כמובן לא עובד בחינם, אבל השירות שהם נותנים טוב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
פאלו כתב בשרשור אחר:

"הם לא הבינו ששיטת המצליח שלהם דופקת אותם Online כל פעם מחדש".

 

 

כפי שכתבת, ליין מן, אני באמת מחבב את התוצרת שהם מייבאים. אז יש לי שתי אפשרויות: לאכול מה שמאכילים אותי ולהמשיך לרכוש, או לנסות להציף את הבעיות (המכעיסות, מה לעשות) שאני נתקל בהן, בתקווה שתיפתרנה, כי אני כנראה (שוב, מה לעשות) אשוב לרכוש מהקונצרן. ובדרך עוד כמה אנשים גם למדו משהו על נוהלי היבואן וידעו לשים לב למה שאמר עוד בתחילת השרשור כספר. מספרים שברנו זה עבד. אולי גם כאן זה יעבוד?

 

.

לפני כ שנתיים בדקתי לקנות GTI או ג'ולייטה - ופתחתי דיון בנושא .

שאלתה אותי אז למה לא GTI - רשמתי , אני רוצה אבל מפחד מהשירות ומהיבואן .

 

לא מספרים על החלפת סלילי הצתה עם בעיות - לא מספרים על הבעיה במותחני רצועת הטיימינג והממסרה .

( וגם אחרי שהדברים מתפרסמים ברחבי הרשת כולל טפסי טיפול בתקלות של VAG העולמית - התשובה תמיד בהתחלה לא ידוע לנו על-כך -

כאילו מנותקים מהרשת ומהמציאות )

וסתם לידע הכללי - האדם המקבל את הרכב במוסכים מורשי היבואן - הוא בד"כ בוחן רכב ויודע את כל הנהלים מהמחלקה הטכנית של היבואן .

ומכיר את הבעיות הידועות - כך שהסיפור כי המוסך נותן תשובה ראשונה לפי ידיעתו כי נגמרה האחריות - הוא סיפורי סבתא .

זו התשובה הראשונה ואם היא התקבלה - שיטת מצליח .

ובמידה ופונים לשירות של היבואן - המוסיקה משתנה .

מדוע לא להגיד בהתחלה - זו הבעיה - בואו נפנה ליבואן ונשאל , ולא ישר להכניס - אין אחריות נגמרה האחריות / ואו אנו עושים לך טובה

 

מדוע אין גילוי נאות ללקוחות אשר קונים רכב במיטב כספם ובעת בעיה עומדים מול שוקת שבורה - ואז מגיעה הילה ומדביקה את השוקת ,, :lol:

אז בסוף הם מתקנים דליפות ונזילות , ובדרך הורסים ומפחידים את הלקוחות - וחבל .

 

כנ"ל בנושא בדיון - הנציג באולם המכירות יודע את הנוהל של פתיחת הזמנה , והיה צריך לידע אותך .

במידה ושכח זה קורה , לכן נכנס כאן נושא ההיגיון , שכחנו הלקוח לא יודע על כך - נחזיר בכייף ונשמור עליו לעתיד .

 

הלואי והם יקראו בפורום וישפרו את השירות - או אז מבחינתי יהיה לי מבחר רכבים נוסף ואני אשקול לקנות רכב של הקונצרן .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...