Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 198
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נו טוב, גורייד, לא נסכים על חלקו של כל צד בעוולה הזו, אבל לפחות ראיתי שיש טעויות הקלדה בציטוט שלי - אז תיקנתי אותן :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הבעיה היא שלדעתך חוקי צ'מפיון גוברים על חוקי מדינה.

 

הבעיה היא שמאן דהוא לא קרא את חוק המדינה כמו שצריך. אם היה קורא היה יודע שייתכן והביטול לא התרחש בזמן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הבעיה היא שלדעתך חוקי צ'מפיון גוברים על חוקי מדינה.

אתה מוזמן לקרוא את חוקי המדינה כאן:

http://www.moital.gov.il/cmsTamat/InternalPage.aspx?FRAMELESS=false&NRNODEGUID=%7bFA1AD844-1B22-449E-B6C5-047877539E49%7d&NRORIGINALURL=%2fNR%2fexeres%2fFA1AD844-1B22-449E-B6C5-047877539E49%2ehtm&NRCACHEHINT=Guest#_Toc272779058

 

בשורה התחתונה, למיטב הבנתי ברכישת רכב חדש אפשר לבטל לפי החוק (5% או 100 ש"ח, הנמוך מבין השניים) בתוך 14 יום. במקרה שלנו אפילו bar72 מודה שהוא משך את העניין במשך יותר משבועיים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
מאיפה הבאת את זה?

 

מה החוק?

אם כתוב על טופס ההזמנה שיש דמי ביטול של 500 ש"ח, אז מה הבעיה?

 

..."אין לי (GoRide) מושג מה החוק העדכני"

פורסם

 

בשורה התחתונה, למיטב הבנתי ברכישת רכב חדש אפשר לבטל לפי החוק (5% או 100 ש"ח, הנמוך מבין השניים) בתוך 14 יום. במקרה שלנו אפילו bar72 מודה שהוא משך את העניין במשך יותר משבועיים.

 

 

בנוסף, לדעתי על תחום הרכב חלים הגבלות וחוקים שונים מחוק הטובין הבסיסי.

מכונית אינה טוסטר, שאפשר להתחרט, להחזיר לחנות ולקבל החזר.

אם נניח שבעת ההזמנה שילם הלקוח את מלוא סכום הרכב, ותוך מספר ימים אח"כ הרכב שוחרר ממכס ונרשם על שמו, יהיה קשה מאוד לבטל את ההזמנה הזו גם אם לא חלפו 14 ימים.

פורסם
..."אין לי (GoRide) מושג מה החוק העדכני"

 

אמת.

אין לי מושג.

אבל יש לי הרגשה שגם לך אין מושג.

 

טופס הזמנת רכב הוא חוזה לכל דבר ועניין.

אם הלקוח חותם על חוזה שבו יש סעיף שמדבר על דמי ביטול, אז...

פורסם
במקרה שלנו אפילו bar72 מודה שהוא משך את העניין במשך יותר משבועיים.

 

טוב, אני מתחיל להרגיש שטחנות הרוח זה אתם... ;-)

כבר כתבתי: הכעס הוא על אי-יידוע. ביקשתי לבטל, ניסו לשכנע אותי (יותר מפעם אחת, אגב) שלא לבטל, וכל פעם עם הצעה נוספת שאשקול. אם כבר, אזי כל פעם צריך החודש להתחיל מחדש. אם הם היו כל כך זקוקים לרכב, היו מודיעים לי...

 

ואגב, עדיין לא חזרה אלי נציגת צ'מפיון לפורום. אולי זה כמו מקרה אלדן. השרשור יגווע ואיש לא ידע. אבל לפחות מי שכן קורא אותו, מכיר עכשיו את המדיניות של צ'מפיון. וגם זה שירות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ואגב, עדיין לא חזרה אלי נציגת צ'מפיון לפורום. אולי זה כמו מקרה אלדן. השרשור יגווע ואיש לא ידע. אבל לפחות מי שכן קורא אותו, מכיר עכשיו את המדיניות של צ'מפיון. וגם זה שירות.

 

בר,

עם כל האמפתיה, עדיין נשגב מבינתי דבר אחד:

הפורום אינה פלטפורמה שירותית של צ'מפיון לשמירת קשר עם הלקוחות.

למה אתה לא פשוט מרים טלפון לאיש המכירות הספציפי שאצלו הזמנת ומדבר איתו ישירות?

למה אתה מתאמץ לא לקבל מהם תשובה?

פורסם
נו טוב, גורייד, לא נסכים על חלקו של כל צד בעוולה הזו, אבל לפחות ראיתי שיש טעויות הקלדה בציטוט שלי - אז תיקנתי אותן :-)

 

אתה מסרב להתייחס לנקודות הענייניות הבאות, למרות מה שנכתב לך:

 

1. האשמת את צ'מפיון בנוכלות, למרות שטרם ביררת את נסיבות הגבייה.

2. פנית פנייה פומבית לפני שפנית אליהם ישירות - וזאת מסיבה לא ברורה.

 

זה נראה כמו הנאה מניגוח פומבי - נטו.

 

אני הראשון שאומר למשתמשים שלא יפחדו לכתוב את ניסיונם עם עסקים, בגלל איום דימיוני בדיבה, בגלל שכל מי שכותב את כל העובדות ורק את העובדות, אין לו מה לחשוש.

במקרה שלך, ובהתבסס על מקרה אחד שאני זוכר, בו צ'מפיון לקחו משמיץ עד הסוף בגלל המטרת כינויי חיבה בפורום, אני הייתי חוזר פומבית מהדברים שנכתבו.

 

מה שאתה עושה לא מריח, אלא נראה ברור כניסיון להכפיש ולפגוע בעסק בכוונה תחילה, במדיום ציבורי. אתה טוען שהעסק עוסק בנוכלות וגניבה שיטתית, וזה לפני שבכלל ביררת את עניינך מולם.

עכשיו, אני לא עו"ד, אתה כן, אבל ראיתי כבר דבר או שניים (כולל מישהו שצ'מפיון לקחו כל הדרך מצמרת העץ ועד להתרפסות למרגלותיו) ויש לי קצת לימוד של נושא ההשמצה והדיבה בפורומים באינטרנט - ואתה... מצבך לא נראה מהמשופרים.

אפילו אם גבו ממך שלא בהתאם לסיכום מוקדם, עדיין הפער בין מה שכתבת על היבואן למה שקרה לך... בו נאמר שהוא "בעייתי".

 

______________

 

נ.ב. הסיבה שהפוסט שלך לא נמחק, זה בגלל שאתה עקשן והתעקשת לכתוב את הדברים כך, למרות שהובהר לך שההתנסחות שלך לא ראויה, בפעם הראשונה שפירסמת את הדברים.

בנוסף, ובעיקר, הוא לא נמחק כי כבר קראו אותו רבים. התגובה שלי למעלה נועדה לאזן את הכתיבה שלך ולעשות ממנה תצוגת תכלית שלילית - על איך לא כותבים תלונה ועל איך לא פועלים בפורום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתה מנפח את המציאות לממדים אפוקליפטים ללא צורך.

הלקוח לא יושב מול "חברה משומנת וגדולה". הוא יושב מול איש מכירות.

מחובתו של הלקוח לכל הפחות לקרוא את הנייר שעליו הוא חותם.

 

אם הבנת מתגובתי שאני מצדיק את המערכת, הבנת לא נכון.

לא דיברתי על "המערכת" (אגב, מי זאת בדיוק ה"מערכת" הזו?).

 

דיברתי על חובתו של אדם לבדוק ולשאול את כל השאלות לפני שהוא פוצח במחול עריפת ראשים.

 

 

איש מכירות מייצג חברה שלמה.

אני מתייחס לכך שבר טוען שסוכן המכירות אמר לו שכל ה-2000 ש"ח יוחזרו אליו במידה ויהיה מעוניין בביטול. והם בכל זאת גבו ממנו 500 ש"ח. וזה מוביל אותי אל השורה האחרונה שלך, ולפי דבריו של בר - הוא אמור לקבל את מלוא כספו חזרה. ויודע מה, גם אם בחוזה רשום שאת ה-500 ש"ח צ'מפיון כן גובים, והסוכן אמר שלא ? אז זה חמור פי כמה.

האם זה מה שקרה בפועל ? אני לא יודע. אבל בוא נגיד שאני לא מתפלא.

היה לי עניין עם הוט (כמה מפתיע) שכרגיל שיחקו אותה ראש קטן. אבל מה, הפעם זה לא פעל לטובתם.

זה המשחק של החברות הגדולות, כל כך הרבה לקוחות, כל כך הרבה הזדמנויות למשוך כספים שלא שלהם, יש כאלה שיבחינו, ויש שלא. גם במקרה הגרוע הקנס אף פעם לא משתווה לרווח משיטת המצליח.

לא הספיק לך לראות את הכתבה על ביקור רופא בכלבוטק ?

או לשמוע את כל הביקורות על היבואנים בארץ ?

עדיין לא מריח את זה? האף שלך סתום.

פורסם
אמת.

אין לי מושג.

אבל יש לי הרגשה שגם לך אין מושג.

 

טופס הזמנת רכב הוא חוזה לכל דבר ועניין.

אם הלקוח חותם על חוזה שבו יש סעיף שמדבר על דמי ביטול, אז...

 

אז החוזה לא גובר על חוקי מדינה עד כמה שידוע לי. אגב, לי יש מושג מה החוק אומר וחבל שלך אין מושג אבל אתה נתלה על חוזה שצ'מפיון ניסחה.

פורסם

פאלו יקירי,

בדיונים בינינו אתה תמיד לוקח את צד היבואן, וזה בסדר. אני לא יודע למה, אבל בסדר, שיהיה. עכשיו אתה גם מספר לי שהם עשויים לקחת את זה עד הסוף מולי. אדרבא, אני אשתף את הפורום גם בזה. ההודעה הראשונה שכתבתי באמת נכתבה בעדנא דריתחא (כלומר מתוך כעס), היו בה מילים אולי לא ראויות לפורום ציבורי, וטוב עשית שמחקת. אבל אתה אומר לי שבעצם את ההודעה הנוכחית השארת במקומה רק כי אני מתעקש, ובעצם אתה כמעט מחכה שאני "אסבול" מדברי הפוגעניים. אז הנה ציטוט שלה:

 

לפני כחודשיים הזמנתי גולף 122. בסוף ביטלתי. הובטח לי (כרגיל בעסקאות מסוג זה) שאקבל את דמי ההזמנה - 2000 ₪ חזרה.

 

אכן. לא חוזר בי מזה. ואף אחד לא סיפר לי כלום על "ניכוי" 500 ש"ח, שאני מניח שאף אחד פה גם לא ידע, אלמלא כספר היה משתף מידיעתו. לא לפני ההזמנה, לא אחריה, ולא כשהם ביקשו שאשקול שוב (אני מזכיר לך, פעמיים!, כל פעם שביקשתי לבטל)

 

האמת? לא טרחתי אפילו לבדוק אם נכנס, מה גם שסוכן בשם ליאור אמר לי שזה מטופל. מה, צ'מפיון ישחקו בכזה דבר?

 

אכן. לא האמנתי שיכול להיות אחרת.

 

התפניתי הרגע לבדוק דואר ששוכב אצלי כבר שבועות, ומה גיליתי? חשבונית של צ'מפיון על "דמי טיפול" בביטול - לא פחות ולא יותר מאשר 500 ₪ אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק. כמובן שלא אמרו לי דבר, וממילא אם היו אומרים שזו כוונתם לא הייתי "משכיב" 2000 ₪.

 

אכן. מאחר שהתלבטתי, והרכב הוזמן רק כי "תבטיח לך רכב עכשיו", כפי שכולם מכירים את התנהלות עולם הרכב - אבל אולי פה תתקן אותי וסוכנים בעצם לא לוחצים לשמור לך רכב? בוודאי לא לקראת סוף שנה..., לו היו אומרים לי שזה יעלה לי 500 ש"ח אם אני מתלבט, לא הייתי מזמין. אגב, בשום שלב לא אמרו לי שיש מחסור ב"גולפים" רגילים, כפי שקרה למשל כאשר בעבר ביטלתי הזמנה על GTI בצבע מסוים, והזמנתי בצבע אחר.

 

אפשר לקרוא לזה סוג של נוכלות, הרי בוודאי שיש פה הטעיה והסתרה, ואולי זו פשוט שיטת "מצליח" - מי שמזמין רכב ב- 150K בטח לא ישים לב אם ייקחו לו 500 ₪... אז עכשיו אני צריך למצוא זמן כדי לבדוק בחברת האשראי (בהנחה שאזכור דרך איזו שילמתי לצ'מפיון את המקדמה), ולראות מה באמת הם החזירו לי. היתה פה שאלה לא מזמן - מיהו יבואן מצטיין... ובכן...

 

אכן, יש פה הטעיה. מה הבעיה עם זה? יש פה גם הסתרה. עכשיו, לשאלת הנוכלות: אולי אף אחד לא ידע. לא הסוכן (הנחמד בפני עצמו), לא מנהל האולם שעמד עימי בקשר כל פעם שבאתי, ולא בכלל - נפל עליהם כרעם ביום בהיר. אבל אתה יודע מה? הם היו צריכים לדעת. והיו צריכים לומר לי.

 

אני קורא לנציגת צ'מפיון פה בפורום לפנות אלי ישירות בהקדם האפשרי לפי הפרטים שמופיעים על החשבונית, כי מכתב עורך הדין שלי לא יסתפק בהחזר 500 ₪ האלה. וכנראה שאני גם לא אעצור במכתב. הם אולי טחנות רוח, אבל לי יש דולצינאה.

 

ואתם - הישמרו לכם מעצי באובב ומנוכלים בכסות של יבואני רכב. מה הם כבר צריכים את ה- 500 ₪ האלה?

 

אני עדיין מחכה... אל באמת שבסוף שבוע הבא יהיה לי קצת יותר זמן פנוי אני מקווה, ואולי אקפוץ אליהם. ואם לא יחזירו, אשקול מה לעשות. לצערי, הם באמת מוכרים רכבים שאני מחבב. אולי במקום לרכוש מהם, פשוט ארכוש דרך קשריי בעולם הליסינג, וכך אני אקבל את ההנחה שאני ממילא מקבל, אבל הם ירוויחו קצת פחות (כי לליסינג הם נותנים הנחה גדולה יותר, הרבה יותר מ- 500 ש"ח). ובא לציון גואל. ובאמת שאי אפשר לחשוד בי שאני אוהב את חברות הליסינג :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
בנוסף, לדעתי על תחום הרכב חלים הגבלות וחוקים שונים מחוק הטובין הבסיסי.

מכונית אינה טוסטר, שאפשר להתחרט, להחזיר לחנות ולקבל החזר.

אם נניח שבעת ההזמנה שילם הלקוח את מלוא סכום הרכב, ותוך מספר ימים אח"כ הרכב שוחרר ממכס ונרשם על שמו, יהיה קשה מאוד לבטל את ההזמנה הזו גם אם לא חלפו 14 ימים.

 

לך לגוגל. תמצא את החוק. תקרא אותו. זה מה שאני עשיתי לפני חצי שעה.

אז לא תצטרך להסתמך על "דעתך" ועל "נניח" ותוכל להסתמך על עובדות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
פאלו יקירי,

בדיונים בינינו אתה תמיד לוקח את צד היבואן, וזה בסדר.

 

זה שקר.

זה כתוב כעובדה, אבל זה שקר.

 

עכשיו אתה גם מספר לי שהם עשויים לקחת את זה עד הסוף מולי.

 

אני לא יודע מה צ'מפיון עשויים לעשות. אני לא מכיר אותם. אני אומר שיש להם קייס.

 

אבל אתה אומר לי שבעצם את ההודעה הנוכחית השארת במקומה רק כי אני מתעקש, ובעצם אתה כמעט מחכה שאני "אסבול" מדברי הפוגעניים. אז הנה ציטוט שלה:

 

גם את הדברים הללו לא כתבתי.

כתבתי שהשארתי אותה בגלל שהתעקשת לפרסם אותה שוב, לאחר שנמחקה ולאחר שהומלץ לך להתנסח אחרת. כמו כן כתבתי שאני כותב את הדברים כי אני ממליץ לך לחזור ממה שכתבת.

 

דרך אגב, בתור עו"ד אתה צריך לדעת שצ'מפיון יידעו אותך שהם גבו 500 ש"ח. הם שלחו לך חשבונית בדואר.

בתור עו"ד, זה נחשב "יידוע" מבחינה חוקית?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...