Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

האם למישהו יש את הרכב ויכול לחוות דעתו.

לגבי המזגן.

לגבי מערכת השמע-האם נתוני התחנות והקישוריות מוצגים במסך המולטימדיה?(בגירסה המפוארת)

 

תודה לעונים

ניצן

פורסם

להורים שלי יש את המגאן אסטייט שזהה במנוע ובגיר לפלואנס, וגם במזגן המפוצל המדובר.

מה תרצה לדעת עליו?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

האמת היתה בבעלותי למשך שנה ורבע עד להחלפתה במגן דיזל אוטומטית (כמעט זהות), כשקראתי מה חשוב לך ברכב, הבנתי שלי כניראה לא יהיה מה לתרום. למעט המזגן שהוא סביר פלוס לדעתי.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
להורים שלי יש את המגאן אסטייט שזהה במנוע ובגיר לפלואנס, וגם במזגן המפוצל המדובר.

מה תרצה לדעת עליו?

 

הי,

 

ארצה לדעת אם עוצמת המזגן מספקת(קירור ועוצמת מפוח).

 

לגבי תיפעול מערכת השמע:כיום יש לי רדיו דיסק כולל הכל עם קישוריות בלוטות שליטה על נגן בנייד AUX USB SD עם תצוגת LCD של התחנות RDS ועוד פונקציות.ואני ממש לא רוצה לרדת ברמה.

 

לגבי מזגן-מאד חשוב לי עוצמת הקירור והמפוח.

 

חוץ מהפרמטרים האלו אני מכיר את הרכב לכן מבקש חידוד בנושאים אלה.

 

תודה

ניצן

פורסם

אני רוצה להבין: אתה קונה רכב או עוצמת קרור? קונה רכב או מערכת סטראו?

 

לא הגזמת קצת? אתה נוסע במיצובישי ענתיקה עם רדיו מצ'וקמק וכותב שלא רוצה לרדת ברמה לגבי מכונית מודרנית, שנמצאת בכמה רמות מעל הלאנסר ענתיקה?

 

 

כאן כבר יש כנראה חידוש.

פורסם
אני מבין שמדובר כאן בחידוש של ממש:ההחלטה האם לקנות רכב פלוני תיקבע ע"פ הפרמרט האם רואים היטב את התחנות במסך.

 

כן,זה פרמטר מאד(מאד) חשוב שיכול להכריע את הכף.

 

אני רוצה להבין: אתה קונה רכב או עוצמת קרור? קונה רכב או מערכת סטראו?

 

לא הגזמת קצת? אתה נוסע במיצובישי ענתיקה עם רדיו מצ'וקמק וכותב שלא רוצה לרדת ברמה לגבי מכונית מודרנית, שנמצאת בכמה רמות מעל הלאנסר ענתיקה?

 

 

כאן כבר יש כנראה חידוש.

 

לא,ממש לא הגזמתי,המיצובישי שאני נוסע בה היום היא די זריזה ונוחה אך ישנה והמזגן בה חדל לתפקד.וזו הסיבה העיקרית שמניעה אותי להתחדש.

 

אי לכך פיניתי תקציב של 140K (שהיה ברשותי גם קודם והעדפתי לא לנצלו) לרכישת רכב חדש.

מאחר ומדובר בסכום גדול ,אינני מוכן להתפשר אפילו על פסיק.

אגב,מאיפה הסקת שהרדיו מצ'וקמק,אתה ראית אותו?שמעת אותו?

 

מה שאני רוצה לאמר שכאשר לך תהיה אפשרות לשלם 140K על רכב תקנה רכב עם מזגן דפוק ומערכת שמע דפוקה

(וכבר נתקלתי במכוניות מודרניות הזויות ויקרות שאת המיצובישי הישנה הייתי מעדיף בכל יום) שיהיה לך בכיף.

פורסם

מערכת השמע היא נקודת התורפה של הפלואנס והמגאן הנוכחיות. גם אם היא מציגה את נתוני ה-RDS על המסך (לדעתי היא כן), היא מסורבלת ולא נוחה לתפעול. אם זה קריטי עבורך - חפש רכב אחר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

יש את הסטריאו המקורי שלדעתי הוא סביר - יש שליטה מההגה וגם כניסת USB שתומכת ב-IPOD.

ויש את השדרוג למולטימדיה בהתקנה מקומית שלדעתי עדיף לוותר עליו

 

בלי הרבה קשר לדעתי עיצוב הפנים של המגאן / פלואנס שאחרי מתיחת הפנים הוא נאה ואיכותי מאד ורשימת האבזור לא מותירה הרבה חוסרים.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם

לעניין מערכת השמע: אם העניין כל כך מהותי לך אז את חייב לבדוק זאת בעצמך בנסיעת מבחן והשמעת מבחן. לא יעזרו לך בירורים כאן.

 

לגבי מזגן: בדיוק הפוך כי כעת חורף ולא ממש ניתן לבחון מזגן בעונה הזו. תברר כאן אבל לתשומת לבך שמשתמשים שונים הם בעלי סטנדרטים שונים בעניין. חפש חוות דעת חיוביות או שליליות ממי שמגדיר עצמו כבררן לעניין המיזוג.

פורסם
לעניין מערכת השמע: אם העניין כל כך מהותי לך אז את חייב לבדוק זאת בעצמך בנסיעת מבחן והשמעת מבחן. לא יעזרו לך בירורים כאן.

 

לגבי מזגן: בדיוק הפוך כי כעת חורף ולא ממש ניתן לבחון מזגן בעונה הזו. תברר כאן אבל לתשומת לבך שמשתמשים שונים הם בעלי סטנדרטים שונים בעניין. חפש חוות דעת חיוביות או שליליות ממי שמגדיר עצמו כבררן לעניין המיזוג.

 

מחזק את ראזי. לי המערכת של הרנו הייתה מספקת לחלוטין לאדם אחר היא יכולה להיות דיל-ברייקר. אותו הדבר לגבי המזגן ובמיוחד לבדיקת העוצמות כשגם התריסים של המושב האחורי פתוחים - בוודאי שאפשר לבדוק עצמה בחורף.

 

קח נסיעת מבחן ותבדוק הכל. גם אני - אם הייתי צריך להשקיע 140 אלף ש"ח על אוטו חדש, הייתי גם טועם לו את המים של הווישרים :lol:

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
אני רוצה להבין: אתה קונה רכב או עוצמת קרור? קונה רכב או מערכת סטראו?

 

לא הגזמת קצת? אתה נוסע במיצובישי ענתיקה עם רדיו מצ'וקמק וכותב שלא רוצה לרדת ברמה לגבי מכונית מודרנית, שנמצאת בכמה רמות מעל הלאנסר ענתיקה?

 

 

כאן כבר יש כנראה חידוש.

 

לרוב עם ישראל שעל הכביש הדבר הפרקטי הכי חשוב ברכב זה המזגן והרדיו. אלו שני הדברים שאתה מתעסק איתם הכי הרבה במהלך כל חיי הרכב. בימינו מצטרפת לרשימה גם המערכת המשולבת שכוללת גם את הדיבורית לסלולרי ועוד. לא לכולם אכפת כל כך מאיזה אפס - למאה, או מיציבות בפניות של 130 קמ"ש. ולא, זה ממש לא חידוש. אח שלי קונה את הרכבים שלו כבר שנים (מחליף לחדש כל שנתיים) קודם כל לפי עצמת המזגן והרדיו ואח"כ שאר הפרמטרים.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...