Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

סקודה פאביה, DSG7, 1.2TSI מודל 2013.

 

ביומיים האחרונים איתרע מזלי לנהוג כאשר טמפ' הסביבה היא 1C.

ברגע שמד הטמפ' הגיע לטמפרטורה הזו, מדחס המזגן הפסיק לפעול ואז לאחר מכן כל חלונות הרכב התמלאו באדים (גם על כביש 1 כאשר אין מקום לעצור ובחוץ שלג מעורב בגשם בירידה לכיוון חמד).

עצרתי בצד, ולאחר דקה המדחס חזר לפעול, אבל לקח לו די הרבה זמן להפשיר את האדים.

הפטנט הזה קרה פעמיים, יום לאחר יום.

 

האם זו תופעה מוכרת?

הרכב גם ככה אמור להכנס לריקול שבוע הבא במוסך סקודה (החלפת שמן גיר ועדכון תוכנה נאמר לי ע"י אוויס - הרכב בליסינג)- מה לומר להם?

 

כמו כן שאלה כללית - האם יש הבדל במהירות הפשרת האדים ע"ג השמשה במצב מזגן, אם האוורור על מצב חם או קר?

פורסם

אצלי ברכב נשרף הפיוז של המפוח (תוקן אתמול) אז כבר שבועיים אני נוסע רק עם אויר מבחוץ והבורר של הטמפרטורה מכוון על חום, הפשיר את האדים במהירות מפתיעה.

 

אני מפשיר עם מזגן פועל ומכוון בדרך כלל לטמפרטורת אמצע, החום מעיק עליי מהר ועושה לי כאב ראש.

 

אני בימים כאלה נוסע עם מפשיר דולק קבוע, מתחילת הנסיעה, כך לא מגיעים למצב שיש אדים על החלונות.

פורסם

בפאביה, ביטי, בלאון, בגולף - החימום לא עוזר ממש בהורדת האדים, שם על טמפרטורה קרירה ומכוון אך ורק אל החלונות כמובן. ההאדים נעלמים תוך כמה שניות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

כנראה שהבעייה ספציפית ברכב שלי - כל עוד הטמפ' מעל 1מעלה, הכל בסדר.

ברגע הגעת הטמפ' הזו - מדחס כבה ןבבת אחת הכל התמלא אדים ולקח זמן עד שנעלמו (רק לאחר חזרת המדחס לפעולה).

פורסם

לא נתקלתי בתופעה הזאת לעולם - לעולם לא הגעתי אל טמפרטורה כזאת בארצנו.

 

מה שכן, ממליץ לך להעלים אדים בעזרת הקירור - ולא החימום. מניסיוני שלי במכוניות הללו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני נוסע הרבה בטמפ' שקרובות לאפס (הסמל שלג אצלי על הלוח מככב), ולכן יש הרבה אדים על השמשות. בחיים לא נסעתי עם מדחס עובד אלא רק עם חימום. כך תפשיר עם חימום:

 

1. שים את בורר המצבים על חימום (כמה שיותר חם יותר טוב).

2. כוון את יציאת האוויר לשמשה הקדמית בלבד (גם השמשות הצידיות יופשרו).

3. הפעל את המאוורר על עוצמה בינונית (2 זה מספיק טוב).

4. תאפשר לאוויר להיכנס מבחוץ, כלומר לא ללחוץ על הכפתור משמאל לכפתור A.C (אם זה אלקטרוני אז חפש את האופציה).

5. האדים יופשרו תוך שניות בודדות.

פורסם
היי,

 

סקודה פאביה, DSG7, 1.2TSI מודל 2013.

 

ביומיים האחרונים איתרע מזלי לנהוג כאשר טמפ' הסביבה היא 1C.

ברגע שמד הטמפ' הגיע לטמפרטורה הזו, מדחס המזגן הפסיק לפעול ואז לאחר מכן כל חלונות הרכב התמלאו באדים (גם על כביש 1 כאשר אין מקום לעצור ובחוץ שלג מעורב בגשם בירידה לכיוון חמד).

עצרתי בצד, ולאחר דקה המדחס חזר לפעול, אבל לקח לו די הרבה זמן להפשיר את האדים.

הפטנט הזה קרה פעמיים, יום לאחר יום.

 

האם זו תופעה מוכרת?

הרכב גם ככה אמור להכנס לריקול שבוע הבא במוסך סקודה (החלפת שמן גיר ועדכון תוכנה נאמר לי ע"י אוויס - הרכב בליסינג)- מה לומר להם?

 

כמו כן שאלה כללית - האם יש הבדל במהירות הפשרת האדים ע"ג השמשה במצב מזגן, אם האוורור על מצב חם או קר?

בכול הרכבים המדחס לא נכנס לפעולה או מתנתק כאשר הטמפ' החיצונית היא בסביבות 2-5 מעלות צלזיוס.

הכול תקין.

איזה כייף לי :)

פורסם

מה שמפשיר את האדים מהחלון זה לא קור או חום אלא אויר יבש.

המזגן מייבש את האויר ולכן צריך להפעיל אותו.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם

מה שכן, ממליץ לך להעלים אדים בעזרת הקירור - ולא החימום. מניסיוני שלי במכוניות הללו.

יש רכבים שלא ניתן לעשות זאת, כאשר מפעילים מפשיר אדים על השמשה הקדמית זה אוטומטית מתחיל לעבוד על חימום ואין אפשרות לכוון טמפרטורה ושום דבר. יש גם רכבים שזה אוטומטית עובד על קירור, רנו למשל.

 

בכל אופן חימום מוריד בשניות את האדים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

המדחס מוציא קור , כשיותר קר בחוץ מהקור שהמדחס מוציא

אין באפשרות המזגן לחמם (השוואת לחצים/טמפ איך שתקראו לזה)

 

גם במזגן בבית זה עובד אותו דבר

פורסם
טוב, אני מבין שאין תשובה חד משמעית.. :)

 

פרט לכך שהמדחס אמור להפסיק לעבוד - מדוע זה כך אגב?

מבלי להכנס לפיסיקה ותורת החום זו הגנה על המדחס.

איזה כייף לי :)

פורסם

ההפשרה הכי מוצלחת היא כשיש מפשיר בתוך השמשה :lol:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

נסעתי כל היום אתמול בין 2-5 מעלות והכל היה תקין לאורך כל הדרך, הפשרת אדים נעשית בשניות על ידי לחיצה על הכפתור עם התמונה של השמשמה וMAX

tech-comfort-c26-climatronic-dual-zone-climate-control-rapid-01_201310201530.jpg

 

×
×
  • תוכן חדש...