Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בברלינגו שלי אין את הצינור של היניקת אויר(אם עומדים מול התא מנוע זה הצינור השרשורי מצד ימין)‏,

האם ‏
צינור של ‏1.9‏ זהה לזה של ‏1.6‏?‏

תתודה מראש לכל העונים.

פורסם

הצינור של 1.9 לא זהה.

 

הצינור הזה ב 1.6 רועד, בורח מהמקום ועושה רעשים, יחד עם בית מסנן אוויר.

 

בכל מקרה, מומלץ שיהיה צינור. דרך הצינור המנוע יונק אוויר קר מאיזור הפנס השמאלי.

 

ללא הצינור המנוע יונק אוויר חם ישירות מתא המנוע, וזה פוגע (קצת) בסחיבה ובצריכת דלק.

 

 

חפש את הצינור ב EBAY או בפירוקיות, תוודא שתושבת גומי על משאבת הווקום קיימת ושלמה, כנ"ל תושבות גומי של בית מסנן אוויר. אפשר לקנות את התושבות האלו בנפרד, 25 ש"ח בערך ליחידה.

 

 

לאחר ההרכבה, תקשור את הצינור עם אזיקון גדול לצינור יניקה של הטורבו (צינור מהפילטר אוויר לטורבו), באיזור יציאת נשם מנוע. ממליץ גם להדביק גומיה בין שתי הצינורות במקום בו הם נוגעים אחד בשני, אחרת הם נאכלים עקב הרעידות.

 

 

בהמשך אעלה צילום של הסידור הנ"ל.

 

 

פורסם

קח תמונה בינתיים. את הגומיה האפורה בצורת 8 אני הוספתי כי במקום הזה צינורות השתפשפו אחד בשני.

 

האם חסרים אצלך שני החלקים או רק השרשורי?

 

 

מק"ט אני אוכל להוציא בערב.

uploadfromtaptalk1385465729797.jpg

 

 

×
×
  • תוכן חדש...