Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי מחשב נייד dell xps 1645 , עם מעבד i5 ו 8 גיגה ראם.

אני מעוניין להשתדרג בכונן ssd.

ראיתי שיש אופציה להחליף את הכונן אופטי במתאם לכונן קשיח נוסף.

התהליך מתואר ומצולם פה, קיבלתי חלחלה רק מלראות את זה, וזה לא נראה כמו משהו שאצליח לעשות.

http://www.arjunprabhu.com/blog/archives/2010/02/27/adding-a-2nd-hdd-to-dell-studio-xps-1647-1645-1640-laptop/

אז כנראה שאוותר.

להחליף כונן קשיח זה תהליך פשוט בהרבה, אז חשבתי להחליף את הכונן הקשיח לssd 128 כלשהו, ולחבר את ההארדיסק הקיים עם מתאם usb.

השאלה שלי, יש דרך לחבר את הכונן קשיח בצורה חיצונית שהיא מהירה יותר? קיים מענה מהיר יותר מאשר usb?

פורסם

אני חושב שמהירות הדיסק היא האיטית פה ולכן לא ממש משנה לאיזה מחבר תחבר אותו

זה כמו לקחת חיפושית ישנה ולשים אותה בכביש 4 או באוטובן, זה לא כזה ישנה לה

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

נכון אבל לא מדוייק. היום לדיסקים יש זכרון פנימי (cache) מהיר ובגישה ל- DATA שנמצא בו למהירות התקשורת השפעה עצומה.

 

כמו כן, הדיסק המכאני מגביל את זמן הגישה למידע (seek = הזמן שלוקח לראש להגיע למקום ולדיסק להסתובב לנקודה הדרושה), אבל מכאן והלאה, קצב בעברת המידע יכול להיות מושפע מערוץ התקשורת.

:turn-l:
פורסם

 

אני מניח שזה כולל בתוכו את הכונן קשיח בגלל זה המחיר הגבוה יחסית.

יש לי כונן קשיח שאני מתכוון להוציא מהנייד ולהתקין במקומו ssd , אז אני צריך רק את הכיסוי עצמו עם חיבור ה esata.

פורסם

תודה רבה!!

מה לגבי ssd? נראה לי שאני אסתפק ב120-128 גיגה.

כדאי גם להזמין מחו"ל או שעדיף לרכוש בארץ כדי לקבל אחריות?

יש למישהו המלצה ספציפית על אחד טוב?

פורסם

אוקיי, הזמנתי וקיבלתי את המוצר הזה-

http://www.ebay.com/itm/320728024050?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

אבל זה לא מתחבר לי למחשב.

אני מצרף תמונה של החיבור שהגיע עם הכיסוי, ותמונה של החיבור שלי במחשב.

אני משער שקיבלתי באמת חיבור של esata , אבל איזה חיבור יש לי במחשב?

תמונה 2.JPG

תמונה 1.JPG

×
×
  • תוכן חדש...