Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום .

אני בעל רנו מגאן קופה שנת 2001 , ובימים הקרים האחרונים נתקלתי בבעיה , השמשה מזיעה מבפנים .

עכשיו הבעיה היא שהמזגן שלי לא פעיל , ורק הוונטה ניתנת לתפעול .

מה אפשר לעשות על מנת למנוע את ההזעה ? או שבמקרנ וקאה , כיצד אני אמור לפעול בישביל להעביר את זה??

תודה.

פורסם

חימום למקסימום + מאוורר פנימי במהירות 4 + הפנית זרימת אוויר לכיוון השמשה וסגירה ידנית של פתחי יציאת האוויר הרגילים.

 

 

פורסם

כששאתה מתכוון חימום פנימי למקס , לסובב את הבורר לאדום , צריך ללחוץ על כפתור ה ac?

ואיוורור פנימי זה הזה אם הציור של החץ , אני צודק?

מה שהייתי עושה עכשיו , הייתי מסובב את הכיוון לחלונות , עושה שייקח אוויר מבחוץ על מהירות 4 . הדרך שלי הייתה שגויה?

פורסם
כששאתה מתכוון חימום פנימי למקס , לסובב את הבורר לאדום , צריך ללחוץ על כפתור ה ac?

ואיוורור פנימי זה הזה אם הציור של החץ , אני צודק?

מה שהייתי עושה עכשיו , הייתי מסובב את הכיוון לחלונות , עושה שייקח אוויר מבחוץ על מהירות 4 . הדרך שלי הייתה שגויה?

 

 

אם המזגן שלך לא עובד, לא צריך ללחוץ על A/C, הרי זה לא יתן כלום.

 

במצב שהמזגן תקין, כן צריך ללחוץ על A/C, זה משפר משמעותית את הפשרת האדים.

 

 

פורסם

נכון, אלו שתי יחידות נפרדות.

 

אבל קירור משלב גם ייבוש, ואם המזגן לא עובד, האוויר לא מתייבש - כלומר הפשרת האדים יעילה פחות.

 

 

פורסם

המפוח עובד?

מה שלא עובד אצלך זה רק המדחס? (AC)

 

אם לא עוזר, תשווה את הטמפ בתוך הרכב לטמפ' בחוץ בכך שתפתח שני חלונות קדמיים, האוויר שיזרום יעזור להפשרה.

 

תנקה טוב טוב את השמשה מבפנים ומבחוץ ואל תיגע בה עם הידיים, זה תורם מאוד להפשרה.

פורסם

המפוח(הוונטה) פעילה ומגיבה למצבי מהירות , רק שהמדחס לא נכנס לפעולה- זו הבעיה .

 

בקיצור מה שאני אעשה זה אנקה את השמשה טוב טוב מבפנים אסובב את הבורר של העוצמת חום ל - מקס' חימום . ואכוון על השמשה בבורר .

אך משהו שלא הבנתי , אם הכפתור a/c נדלק באדום אך לא משפיע , אז מה זה משנה אם אני מסובב אצ בורר העוצמת טמפ??

פורסם

בורר עוצמת הטמפ', זה בסך הכל בוחר אם האוויר יעבור מהמאייד או מהרדיאטור חימום (קיים רדיאטור חימום בדשבורד שבאים אליו מים מן הרדיאטור מנוע).

 

שאתה מסובב לחימום, האוויר עובר דרך רדיאטור חימום.

אם המדחס היה תקין והייתה מעביר למצב חימום, אז לא היה אפקט של קור\חום, אך היה מגיע לשמשה אוויר יבש.

 

אצלי ברכב, כיוון למצב שמשה מפעיל אוטומט המדחס, אני גם משאיר על מצב קירור (מסלק את האדים מהר).

פורסם

אם החום מנוע שלך על החצי אין צורך ב AC כשאתה מדליק חימום!

אשמח אם תחדשו לי למה כן צריך AC במצב שכזה.

בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.
פורסם

כי הפעלת מדחס מייבשת את האוויר (ולא משנה אם הבורר על חום/קור). אוויר יבש מבצע את פעולת הפשרת האדים הרבה יותר טוב.

 

גם כשאתה לא רוצה להפשיר אדים, הפעלת מדחס ביחד עם חימום יוצרת אווירה נעימה יותר ברכב.

 

 

פורסם

אני חושב שבעיית ההזעה נובעת מהבדלי טמפ'.

למשל כשבחוץ קר מאד בעוד שבחדר נורא חם, ניתן לכתוב הודעות על החלון (במידה והתריס פתוח).

כך גם ברכב.

אני במצבים כאלה, מדליק את המזגן על קירור (כן קירור) ומפנה את הכיוון של האויר להפשרת אדים. זה יותר מהיר מאשר להפעיל את החימום...

×
×
  • תוכן חדש...