Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו WRX החדשה - לפני כולם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דבר שני, המנועים החדשים של הWRX והSTI לא דומים למנועים בדגמים היוצאים, מדובר בדור חדש למנועי הבוקסר.

 

צר לי לאכזב אותך, אבל כנראה שהמנוע ב-STI החדשה יהיה אותו EJ25 ישן ומוכר :-(

 

שים לב לנתוני המנוע שזהים למנוע הישן (305 כ"ס וכ-40 קג"מ), ואין מילה על הזרקה ישירה.

אם זה נכון, מאכזב מאוד... המנוע ב-WRX החדשה מגיע לשיא המומנט כבר ב-2000 סל"ד (כיאה למנוע טורבו מודרני) בעוד שה-EJ הישן צריך לטפס עד 4000 סל"ד.

אני מהמר שבשוק היפני נראה את ה-STI עם מנוע FA DIT.

 

עריכה:

worldcarfans מפרסמים נתוני הספק ביחס לסל"ד, 40 קג"מ ב-4000 סל"ד - אז כן, אותו EJ25 ישן...

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל מה שרציתם לדעת (וגם כל מה שלא) על הwrx. על אף האורך, ממליץ לצפות בכל הסרטון. מסתמן כי wrx יהיה רכב מרשים מאוד.

 

 

jUOtkxoUus0 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

http://www.cartube.co.il/וידאו-WRX-החדשה-נגד-פוקוס-ST

 

מבחן השוואתי בין סובארו WRX לבין פוקוס st.

 

לא אהרוס לכם, תסתכלו בווידאו.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

אני בכלל לא חושב שיש מקום להשוות בכלל WRX ל GTI...

ה-WRX נותנת ל-GTI בראש כמעט בכל פרמטר... אולי מלבד פנים הרכב (השעון הירוק מ-1983...).

אם המחיר יהיה דומה, ניתן לומר מעכשיו שהגולף הופכת להיות ז"ל.

פורסם

כמו תמיד, הנינג׳ה תצטיין ביכולותיה אבל בהיבטים אסטתיים לא תתאים לכל אחד...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם (נערך)
כמו תמיד, הנינג׳ה תצטיין ביכולותיה אבל בהיבטים אסטתיים לא תתאים לכל אחד...

 

לא רק בהיבטים אסטתיים היא לא תתאים לכל אחד, אלא לכאורה גם בהיבטיים של הנאה מנהיגה.

 

אם אני לא טועה, המבחן היה אמור להכריע מי היא המכונית המהנה יותר לנהיגה (כך נאמר בתחילת המבחן במפורש) ולא מי היא המכונית המצטיינת ביכולותיה ובהיבט של הנאה מנהיגה נראה שהמסקנות של המבחן היו צריכות להיות שהפוקוס ST היא המהנה יותר וזאת בהתאם לדברי הבוחן עצמו במהלך המבחן ונראה שהמסקנה הייתה בסופו של דבר בכל זאת לפי מי היא המכונית המצטיינת ביכולותיה.

 

לא שיש משהו רע במכונית שמצטיינת ביכולותיה :-) בין השתיים הללו אני ככל הנראה הייתי בוחר ב- WRX בגלל סיבה זאת (בהיבטים ספורטיביים בלבד, באופן מעשי לא הייתי בוחר אף אחת מהן, בפוקוס בגלל היצע של גיר ידני בלבד ובסובארו בגלל מבנה סדאן לא שימושי) .

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

דווקא עושה רושם שגם בתחום הזה של הנאה מנהיגה, העדיף הבוחן הזה את הסובארו. מכל מקום סובארו, למעט "פיספוסים" מעטים, ידעו תמיד לייצר מכוניות מצוינות, מאוד ורסיטיליות וקשוחות בתחום של כביש שטח, מהנות ומרגשות בתחום הזה של ספורט סלון. אפילו במשפחתיות האנמיות של החברה תמיד מצאת נסיעה נוחה ושקטה ואחיזת כביש בהחלט טובה. נכון שהמנועים היו בתחום האחרון עייפים למדי והביצועים בנובע די עלובים ואפילו העיצוב היה משעמם עד מכוער למדי ( להוציא אולי את ה B4 הקדם קודמת וה XV הנוכחית ), אבל החבילה הכוללת היתה בכלל לא רעה. מכל מקום האוטו הזה עליו אנחנו קוראים כאן בהחלט שווה המתנה לפני שרצים וקונים GTI או ST.

פורסם

כבעלים טרי של פוקוס ST אני משוחד. גילוי נאות.

 

לי לפחות, מניסיון כזה ואחר, למדתי שמלל מתקשה להעביר תחושות בצורה שמובנת בצורה זהה לכולם. נתונים כמותיים תמיד ברורים. יחד עם זאת, בלא מעט סרטונים שבהן ה ST משתתפת, כמתחרה או כסוליסטית, החיוך והאושר המופגן של הבוחן המצולם, מלמד מבחינתי הרבה. מי שמחפש FUN ימצא בה והרבה.

 

מהצד השני, ההיבט האסטתי המבאס בסובארו, מבחינתי, גורע עד מונע החלטה על רכישה. לא מדובר פה באדישות לעיצוב אלא בסלידה. כונס האוויר האינפנטלי במכסה המנוע ופרופורציות מוזרות יחד עם דשבורד חסר השראה מקשים על פיתוח מערכת יחסים סבירה.

 

אבל זה רק אני.

 

בכל מקרה, כל מכונית שמעלה את הרף וגם את רף התמורה מתקבלת בברכה. ברוכה הבאה WRX. מקווה שתעשי עליה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הWRX החדשה אכן נשמעת כמו רכב מאוד מהיר ומהנה לנהיגה (ואם מציבים את הפוקוס ST כרף העליון והיא מתעלה עליה או קרובה אליה אז אכן מדובר ברכב מאוד מאוד טוב).

זה אותו המנוע שנמצא בתוך הBRZ רק אם תוספת טורבו? אם כן אז גם אופציית השיפורים שלו היא מצויינת. לפי אתרים שונים בעולם אפשר לגדוש אותו בכיף ל400 כ"ס ללא שום בעיות אמינות למינהן (לעומת המנוע ה-2.5 ליטר שהיה טוב עד בערך 350-360 כ"ס ומעל זה כבר התחילו לצוץ בעיות).

פורסם
כבעלים טרי של פוקוס ST אני משוחד. גילוי נאות.

 

לי לפחות, מניסיון כזה ואחר, למדתי שמלל מתקשה להעביר תחושות בצורה שמובנת בצורה זהה לכולם. נתונים כמותיים תמיד ברורים. יחד עם זאת, בלא מעט סרטונים שבהן ה ST משתתפת, כמתחרה או כסוליסטית, החיוך והאושר המופגן של הבוחן המצולם, מלמד מבחינתי הרבה. מי שמחפש FUN ימצא בה והרבה.

 

מהצד השני, ההיבט האסטתי המבאס בסובארו, מבחינתי, גורע עד מונע החלטה על רכישה. לא מדובר פה באדישות לעיצוב אלא בסלידה. כונס האוויר האינפנטלי במכסה המנוע ופרופורציות מוזרות יחד עם דשבורד חסר השראה מקשים על פיתוח מערכת יחסים סבירה.

 

אבל זה רק אני.

 

בכל מקרה, כל מכונית שמעלה את הרף וגם את רף התמורה מתקבלת בברכה. ברוכה הבאה WRX. מקווה שתעשי עליה.

 

בסוף הוא דווקא אומר שהוא אהב את הסובארו כי היא נתנה לו יותר ביטחון ואפשרה לו לנהוג בלי בקרות בכלל.

העיצוב הוא עניין של טעם, אני חושב שהחיצוניות סבירה (אם כי חסרה קצת אגרסיביות והגלגלים, כאמור, קטנים מדי - צריך לפחות 18״). הפנים סבבה לגמרי (לדעתי).

 

בכ״א, אני מקווה שנזכה לראות אותה בארץ הקודש. ואם היא תקבל אותו טיפול כמו אבארט׳, אז בכלל מעולה

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

שי, בטח שאתה משוחד, אם היית יודע שיש פה WRX באותו מחיר, היית מחכה

 

 

[משום מה לא מוצג סמיילי, אז קבל קריצה ;-)]

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אתה לא מכיר אותי... ;-)

העיצוב לא מתאים לי..

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...