Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מד מהירות לא עובד פיגו 206 xs 2001


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לצערי אני צריך לעדכן

היום שוב באמצע נסיעה המחוג החליט ללכת לישון, המחט למטה ולא נספרים ק"מ

לפי איציק הבנתי שזה אומר חיישן מהירות

איפה הוא ממוקם, האם ההחלפה שלו מסובכת וכמה עלות החלק?

תודה מראש

החיישן ממוקם על הגיר בחלק האחורי שלו, הגישה לא להיט אבל אפשרית מלמעלה אם מסירים את הצינור פלסטיק של יניקה האויר ומשחילים יד כלפי מטה.

ברוב הדגמים יש בורג טורקס 30 שמעגן את החיישן לגיר - וצריך לוודא חיבור טוב בין המברג\מפתח לבורג עצמו, אחרת הוא יחליק בזמן פתיחה ויטחן את הראש של הבורג (ואז יהיה קשה להוציא את הבורג באמצעים כשרים).

 

ממליץ להזמין את החיישן מחו"ל ולשלם משהו סימלי שיחליפו לך אותו (אני מניח שאתה יכול להעזר באחד מהמוסכים המומלצים כאן בפורום לביצוע ההחלפה, עניין שלוקח כמה דקות).

 

זה החיישן שאתה צריך, מחירו בארץ באיזור ה 300-400 שח לפני עבודה.

המק"ט הוא 616070 והוא מתאים למגוון עצום של רכבים.

המשלוחים מ UK מגיעים בד"כ תוך 8 ימים (לפחות ככה זה אצלי) והמחירים סבירים יחסית לארץ.

 

בהצלחה

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה איציק

מצאתי ביותר זול:http://www.ebay.com/itm/NEW-Speed-Sensor-RPM-For-RENAULT-MEGANE-2-0-KANGOO-1-4-PEUGEOT-607-206-306-406-/170888238181?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27c9bb9465&vxp=mtr

 

ויש במשלוח מהיר מאנגליה http://www.ebay.com/itm/Speed-Speedo-Sensor-616070-CITROEN-Berlingo-Dispatch-Synergie-Saxo-Xantia-Xsara-/281183751844?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4177db8ea4&vxp=mtr

 

השאלה היא האם בטוח שזה החיישן הזה או שיש סיכוי שזה משהו אחר(היום שוב זה קרה, וזה לא ספר ק"מ)

תודה רבה על העזרה

פורסם

רק ליידע אותך באיכות החיישן הסיני הזול. קניתי את אותו הסוג בדיוק לפני חודשיים לקסארה שלי . החזיק מעמד בדיוק 20 ק"מ והתפרק.

בהשוואה בין המקורי הישן ובין הסיני הזול אפשר לראות מייד שאיכות החומרים נחותה מאד. אז תבדוק אם מה שאיציק המליץ לך אולי טוב יותר . המחיר עדיין זול משמעותית מהמקורי .

פורסם

תודה על המידע!

העניין הוא שבקישור של איציק אין שם של חברה בכלל, איך אפשר לדעת אם הוא "מקורי"?

מה שכן על הלינק השני שמצאתי יש אחריות על החלק לשנה, שזה כבר נשמע יותר טוב

 

דרך אגב,

החלפת לבד את החיישן או שהלכת שיחליפו לך? ואם כן כמה עלה ההחלפה?

תודה

פורסם

החיישן שלי היה של חברת ABORN הסינית כמו זה שאתה מתייחס אליו. אגב נקנה דרך אתר עלי אקספרס עוד יותר בזול. זה שיש אחריות זה בסדר כי במקרה שלי קיבלתי את הכסף חזרה.

ההחלפה נעשתה במוסך ולוקחת כמה דקות. פשוט הגישה לחיישן מלמטה הרבה יותר פשוטה וקלה כך שהרמה על ליפט נחוצה.

 

אגב אני לא פוסל את החיישן כי אולי המקרה שלי היה באותו אחוז של חלקים פגומים .

אבל כמו שכתבתי לך בבדיקה ויזואלית רואים מייד את ההבדל בין חוזק המקורי לתחליף הזול.

כרגע אני ממשיך לנסוע על הישן והא עדיין מחזיק מעמד.

פורסם

הבנתי..

הבעיה ששני הלינקים היותר יקרים (מאנגליה) על שניהם לא כתוב "מקוריים"

כתוב תחליפיים ("AFTERMARKET")

דרך אגב, כשאתה החלפת חיישן מהירות נתקלת באותה בעיה?(מד מהירות נופל למטה לגמרי ולא סופר ק"מ?)

פורסם

מה שאני מנסה להבין, זה למה המד מהירות משתגע רק בנסיעות ארוכות

בפעם הראשונה שזה קרה - נסיעה מחוץ לעיר (גם בהלוך וגם בחזור, ובשניהם בתחילת הנסיעה עבד כרגיל)

ושזה קרה שבוע שעבר שוב, אחרי נסיעה יחסית ארוכה (סביב חצי שעה)

בד"כ הנסיעות שלי קצרות (סביב רבע שעה) ובכל נסיעה כזו עדין המד עובד בסדר..

מה יכול לקרות שגורם לו להשתגע אחרי משך זמן כלשהו?

×
×
  • תוכן חדש...