Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה התחילה אתמול, לקראת עצירה ברמזור (לחיצה ארוכה על הברקס), לוח שעונים נדלק ונכבה, הספידומטר הפסיק לעבוד , נורה כתומה של הלבדוק מנוע נדלקה, טורים נמוכים מהרגיל בעמידה והרכב פשוט נכבה. הנעתי אותה והוא הניע רגיל אבל כל פעם לקראת עצירה הטורים של הרכב ממש נמוכים פחות מ800 וקשה לרכב להשאר מונע ( נכבה רק פעם אחת מתוך 5 פעמים שכמעט נכבה) ... אחר כך בחנייה נשארתי כמה דקות בעמידה על דרייב והרכב לא הראה שום סימן של תקלה כלומר זה לא קורה תמיד אלא לסירוגין.

הוחלף אלטרנטור בחודש האחרון לאחר שהרכב לא הניע כלל. וגם משאבת מים (אין קשר)י

אשמח לקצה חוט לפיתרון הבעיה במקום להכנס למוסך ולהתחיל לחפש בכל הרכב בלי שאני אבין את בסיס כיוון הבעיה...

תודה לעוזרים

פורסם

אם נדלקה נורית תקלה, כדאי לחבר סורק תקלות (מחשב) לקריאת קוד התקלה, זה יתן כיוון / פתרון ברור.

לרשום לך שצריך ניקוי בית מצערת ומנוע צעדים והתעלה שלו זה קל, אפילו יותר מרצוי, אך לא בטוח שזו הבעיה.

הטורים הנמוכים עלולים לגרום לתופעות של חיווי ונפילות מתח בלוח השעונים ולחילופין, בעיה באלטרנטור תגרום לתופעה דומה.

ויתכנו עוד.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לי בזמנו הייתה דייהו נובירה 2001. גם לי זה קרה ואצלי הבעיה הייתה בסליל ההצתה (קויל) שאינו תקין.

 

אכלתי הרבה מרורים עד שהבעיה נפתרה, ובסוף מי שפתר לי אותה לא היה מספר מוסכים בהם הייתי אלא

 

איש תיקונים שנשלח ע"י חברת הגרירה שלי.

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

×
×
  • תוכן חדש...