Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר אני מנסה להניע את הרכב הוא מניע רועד טיפה ואז נחנק.

המוסכניק אומר שיכול להיות שאינפוזיה תעזור.

הבעיה קוראת לעיתים קרובות אך לבסוף אחרי הרבה ניסיונות אני מצליח להניע.

 

לפי הסרטון אתם חושבים שהבעיה היא בדלק? או בהצתה?

בשנייה 0:25 אפשר לשמוע במדויק את הרעש של הרעידות.

 

http://www.youtube.com/watch?v=2hl4qCYj24U דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

מצטרף לשאלה, גם אצלי בבורה אותה בעיה.

גיליתי שעם רגל על הגז לפני ההנעה ואז להניע זה מניע.

החלפתי הרבה דברים וגם ניקוי בית מצערת עשיתי ולא עזר.

נשאר לי האופציה של חיישן למבדה כמו שבבדיקת מחשב מופיע

פורסם
כאשר אני מנסה להניע את הרכב הוא מניע רועד טיפה ואז נחנק.

המוסכניק אומר שיכול להיות שאינפוזיה תעזור.

הבעיה קוראת לעיתים קרובות אך לבסוף אחרי הרבה ניסיונות אני מצליח להניע.

 

לפי הסרטון אתם חושבים שהבעיה היא בדלק? או בהצתה?

בשנייה 0:25 אפשר לשמוע במדויק את הרעש של הרעידות.

 

http://www.youtube.com/watch?v=2hl4qCYj24U דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

האם עם לחיצה על גז והחזקה של הדוושה לחוצה המנוע מחזיק מונע כבר מהפעם הראשונה?

פורסם
האם עם לחיצה על גז והחזקה של הדוושה לחוצה המנוע מחזיק מונע כבר מהפעם הראשונה?

 

לא, בניסיון הראשון להנעה גם עם רגל על הדוושה הרכב לא מניע.

רק אחרי מספר רב של נסיונות הרכב מניע, אך אני לא יודע אם זה קורה עם הרגל על הדוושה או בלי (מתוך נחישות להניע אני לא שם לב)

פורסם

לא קיים קודן, ניקוי מצערת ואינפוזיה תתבצע השבוע מקווה שיעזור.

אם זה לא יעזור אתה חושב שכדאי לחשוב לכיוון המשאבת דלק או החיישן למבדה?

פורסם

אני חוזר בדבריי, השבוע השכלתי עוד שעתיים חיפושים באינטרנט כי בהתנעת בוקר שהמנוע קר

המנוע עובד במעגל פתוח ללא תלול בחיישן חמצן

פורסם
לא קיים קודן, ניקוי מצערת ואינפוזיה תתבצע השבוע מקווה שיעזור.

אם זה לא יעזור אתה חושב שכדאי לחשוב לכיוון המשאבת דלק או החיישן למבדה?

 

אם הרכב לא מניע גם עם גז אז אני בספק גדול שניקוי מצערת ייפתןר את הבעיה והכיוון הבא זה באמת משאבת הדלק שכניראה לא מספקת לחץ ראשוני כמו שצריך. תנסה את הדבר הבא: תן סוויץ בלי להניע מספר פעמים אבל בין פעם לפעם המתן מספר שניות לפני שאתה מכבה את הסוויץ. כך חזור על הפעולה איזה 3-4 פעמים שבפעם הרביעית תניע ותעדכן בממצאים.

פורסם

יכול להיות שהמשאבת דלק בסדר אבל בגלל שהצינור סתום אז לא מגיע מספיק דלק?

ברגע שהרכב עוד פעם לא יניע אני יעשה את מה שאמרתה ויעדכן, תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...