Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים, יש לי שכנה שסיימה בהצטיינות תואר במדעי המחשב (מכללה מנהל)

היא מתקשה למצוא עבודה, בגלל שאין לה ניסיון.

 

אני יודע שיש פה כמה אנשים שעוסקים בתחום, האם אפשר להעזר בכם ולעזור לה? למשל לשלוח לכם קורות חיים שלה, או כל אפשרות אחרת שאתם חושבים שתוכל לסייע לה?

 

אני ממש לא מבקש קומבינות! רק מבקש אפשרות לתת לה צ'אנס על סמך מי שהיא והנתונים שלה. זו בחורה עם קבלות,

מרשימה, חביבה. וקורע אותי לשמוע שהיא שולחת קורות חיים ואפילו לא חוזרים אליה.

 

אודה לכל עזרה בעיניין. תודה לכם!

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

בהרבה מקומות מחפשים רק בעלי נסיון.

 

שתנסה חברות השמה כמו SeeV או דיאלוג, ככה אני מצאתי, יש לפעמים עבודות שמוגדרות ל-Junior חסרי נסיון

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תשלח לי את הקו"ח שלה, אולי אני אוכל לעזור. היא מחפשת רק פיתוח או גם אוטומציה?

יש לי גם קשרים ב2 חברות השמה

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
אני הייתי אומר תשים תמונה שלה ואז נראה לאן אפשר להתקדם :lol:

 

 

אגב, מעשים כאלו בדרך כלל זה a highway to the friendzone.

תשמע הבחורה נאה +

בוא נגיד שאם אשתי לעתיד תיראה כמוה אני מבסוט!

לצערי היא נשואה

אבל בלי קשר, אני מעוניין לעזור לה מכל הלב, מה נקרא נתינה בלי לקבל תמורה

 

בעבר גם אני חיפשתי עבודה, ואני יודע כמה זה מתסכל שאתה לא מצליח למצוא כלום, אני ברמן עם המון ניסיון, שמתפקד בפיקים כמו שד, ועדיין בר אחרי בר נתן לי ברקס.

בחור חביב פה נתן לי המלצה לקבוצת פייסוק שנקראת "דרושים חיי לילה". אכן בזכות הקבוצה הזאת מצאתי את העבודה שלי

לא עברו יומיים וכבר מצאתי עצמי בחפיפה מאחורי בר מדהים! צוות שהוא כמו משפחה, אפילו קודמתי למנהל בר. מה שאהבתי, שם הניסיון שלי דיבר, לצערי לא נותר לי אלא לעזוב בלב כבד, עקב התקופה החשוכה הזו העונה לשם "פסיכומטרי" , כמובן שהיתי חוזר אבל המקום נסגר בחורף.

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
תשלח לי את הקו"ח שלה, אולי אני אוכל לעזור. היא מחפשת רק פיתוח או גם אוטומציה?

יש לי גם קשרים ב2 חברות השמה

שלחתי לה הודעה שתדבר איתי .

אני אשלח לך את קורות חייה

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

כמעט כל חברת תוכנה גדולה תהיה מוכנה לקבל אותה כמתנדבת. החברה מקבלת עוד מוח שיעבוד, היא מקבלת ניסיון לרזומה ולעבודה אמיתית בתחום, וכולם מרוצים. אחרי תקופה מסויימת ניתן לעזוב ולהתחיל לחפש עבודה, והפעם עם שם גדול בקורות חיים. כל זה אפשרי כמובן אם היא מוכנה לעבוד ללא תשלום תקופה של שלושה חודשים עד חצי שנה ושהיא באמת לא לחוצה על כסף כרגע.

פורסם

תודה רבה לכולם על ההרתמות לעזור!!! אני תמיד אמרתי זאת: ממובחרי החברה הישראלית נמצאים פה בפורום.

כן ירבו. אני מקווה שנצליח למצוא עבודה לילדה בזכותכם. אני כמובן אשוב ואעדכן

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
תודה רבה לכולם על ההרתמות לעזור!!! אני תמיד אמרתי זאת: ממובחרי החברה הישראלית נמצאים פה בפורום.

כן ירבו. אני מקווה שנצליח למצוא עבודה לילדה בזכותכם. אני כמובן אשוב ואעדכן

 

חייב להסכים!

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

מתנדבת? נראה לי ספק אם חוקי, ולא מקובל באף חברה גדולה בארץ שאני מכיר.

בנוסף במיוחד בחודשים הראשונים ועוד למסיימת טריה זו בעיקר תקופת חפיפה שבה היא לומדת ומאיטה את הצוות ולא ממש תורמת עדיין.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
מקווה שנצליח למצוא עבודה לילדה בזכותכם.

 

חיכיתי לזה.

 

נראה לי שעדיף לך להשאיר את הסיוע הזה לבעלה ולחבריה.

די ברור שיש לך פה אג'נדה נסתרת, גם אם אתה בעצמך עוד מתכחש לכך.

פורסם
חיכיתי לזה.

 

נראה לי שעדיף לך להשאיר את הסיוע הזה לבעלה ולחבריה.

די ברור שיש לך פה אג'נדה נסתרת, גם אם אתה בעצמך עוד מתכחש לכך.

אחי אם אין לך איך לתרום לנושא שהעלתי בבקשה עדיף שלא תגיב,ותחסוך יציאות מהסוג הזה

תתפלא אבל יש אנשים שמאמינים בנתינה ללא קבלת תמורה.

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
כמעט כל חברת תוכנה גדולה תהיה מוכנה לקבל אותה כמתנדבת. החברה מקבלת עוד מוח שיעבוד, היא מקבלת ניסיון לרזומה ולעבודה אמיתית בתחום, וכולם מרוצים. אחרי תקופה מסויימת ניתן לעזוב ולהתחיל לחפש עבודה, והפעם עם שם גדול בקורות חיים. כל זה אפשרי כמובן אם היא מוכנה לעבוד ללא תשלום תקופה של שלושה חודשים עד חצי שנה ושהיא באמת לא לחוצה על כסף כרגע.

 

אין כזה דבר עבודה בהתנדבות, מצטער

חוץ מזה שזה לא חוקי זה לא ממש יעיל: להבדיל מעבודה במפעל טקסטיל לדוגמה, התפוקה בחודשים הראשונים שלילית (היא מפריעה לשאר האנשים לעבוד) ורק אחרי חצי שנה למשל היא מתחילה לתת תפוקה ודוקא אז היא תלך

×
×
  • תוכן חדש...