Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מתנדבת? נראה לי ספק אם חוקי, ולא מקובל באף חברה גדולה בארץ שאני מכיר.

בנוסף במיוחד בחודשים הראשונים ועוד למסיימת טריה זו בעיקר תקופת חפיפה שבה היא לומדת ומאיטה את הצוות ולא ממש תורמת עדיין.

 

אז מה אתה ממליץ לעשות?

 

אני התחלתי גם כן לימודים במכללה למנהל באותו תחום, והרבה זמן שיש לי את החשש הזה שאחרי הלימודים לא מסתדרים למצוא עבודה.

לחפש בשנה השניה והשלישית משהו בתחום אני בטוח שאני אנסה, אבל האם יש משהו שיתן לי "פוש" בסיום הלימודים כשלא עבדתי בתחום ולא התנסתי?

פורסם

רוצה גם למצוא עבודה. (בלי שכנה.:lol: )

 

בוגר קורס ארוך של DOT NET, בשפת #c, תעודה ממשרד התמ"ת והסמכה של (microsoft. (mcpd.

אני מודע שלבוגרי תואר במדעי המחשב יש עדיפות, אבל זה מה יש.

מצד שני יש ניסיון וידע פרקטי בשימוש ומימוש בסביבת vizual studio.

מי יכול לעזור?

מוכן לעבוד קשה, יצירתי.

 

אשמח אם התותחים כאן בפורום יעוצו עצות.

תודה.

אם תטפל קבוע אצל אותו מוסכניק, יגיע השלב שהוא יפסיק לעבוד עליך וסתם יהיה יקרן...
פורסם

שלחו קורות חיים, כתובת מייל תינתן בפרטי.

אני עובד בחברה של כמה מאות שיש בה דרישה מתמדת למפתחים בתחומים שונים, אנשי תשתיות, חומרה וכמעט כל דבר בתחום ההייטק.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אז מה אתה ממליץ לעשות?

 

אני התחלתי גם כן לימודים במכללה למנהל באותו תחום, והרבה זמן שיש לי את החשש הזה שאחרי הלימודים לא מסתדרים למצוא עבודה.

לחפש בשנה השניה והשלישית משהו בתחום אני בטוח שאני אנסה, אבל האם יש משהו שיתן לי "פוש" בסיום הלימודים כשלא עבדתי בתחום ולא התנסתי?

 

לעשות דברים באופן עצמאי. אין ממש תירוצים לכל אחד היום יש מחשב וסמרטפון!

תתכנת אפליקציות ששולחות דברים מהטלפון למחשב ובחזרה ומציגות אותם. גם תלמד הרבה תוך כדי וגם יהיה מה להציג בראיונות עבודה.

פורסם
מתנדבת? נראה לי ספק אם חוקי, ולא מקובל באף חברה גדולה בארץ שאני מכיר.

בנוסף במיוחד בחודשים הראשונים ועוד למסיימת טריה זו בעיקר תקופת חפיפה שבה היא לומדת ומאיטה את הצוות ולא ממש תורמת עדיין.

 

+1000, גנבת לי בערך את כל המילים מהמקלדת.

 

אז מה אתה ממליץ לעשות?

 

אני התחלתי גם כן לימודים במכללה למנהל באותו תחום, והרבה זמן שיש לי את החשש הזה שאחרי הלימודים לא מסתדרים למצוא עבודה.

לחפש בשנה השניה והשלישית משהו בתחום אני בטוח שאני אנסה, אבל האם יש משהו שיתן לי "פוש" בסיום הלימודים כשלא עבדתי בתחום ולא התנסתי?

 

תחפש עבודת סטודנטים, בעיקר החל מהשנה השנייה, ובמיוחד במיוחד בשנה השלישית, להרבה חברות יש עבודות סטודנטים, גם אם לא תמיד העבודה עצמה היא בתחום התכנות.

 

רוצה גם למצוא עבודה. (בלי שכנה.:lol: )

 

בוגר קורס ארוך של DOT NET, בשפת #c, תעודה ממשרד התמ"ת והסמכה של (microsoft. (mcpd.

אני מודע שלבוגרי תואר במדעי המחשב יש עדיפות, אבל זה מה יש.

מצד שני יש ניסיון וידע פרקטי בשימוש ומימוש בסביבת vizual studio.

מי יכול לעזור?

מוכן לעבוד קשה, יצירתי.

 

אשמח אם התותחים כאן בפורום יעוצו עצות.

תודה.

 

מה הנסיון וכמה זמן? אתה יכול גם לשלוח בפרטי אם אתה לא רוצה על גבי הפורום.

 

לעשות דברים באופן עצמאי. אין ממש תירוצים לכל אחד היום יש מחשב וסמרטפון!

תתכנת אפליקציות ששולחות דברים מהטלפון למחשב ובחזרה ומציגות אותם. גם תלמד הרבה תוך כדי וגם יהיה מה להציג בראיונות עבודה.

 

בתור מישהו שעשה לא מעט כאלה פרוייקטים עצמאיים - מעסיקים לא מסתכלים על זה אלא אם כן עשית משהו ממש ממש מרשים שאי אפשר להתעלם ממנו, אבל זה נדיר מאוד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

למי ששאל מה יש לעשות:

א. להתחיל לחפש עבודה כבר בתור סטודנט - במשרות סטודנט יותר קל לדחוף רגל בדלת והרבה פעמים לא מבקשים ניסיון.

ב. לבחור נושא קצת פחות גנרי (אני יודע סי שארפ ומכיר visual studio לדוגמא לא מביא אותך רחוק , במיוחד אם מה שאתה מכיר זה תרגילים בלולאות ...) ויותר ממוקד , להירשם לgithub לדוגמא ולהתחיל לשפוך לשם קוד של כל מני דברים שאתה בונה שתוכל להוסיף בקורות חיים , להתחיל לקרא ולהתמיע בהם כל מני תוספות של קוד פתוח, ובשלב האחרון אולי להתחיל לתרום לפרויקט כזה.

 

אל תחכו או תנסו להשיג עבודה בלי לעשות משהו לבד. מה שלומדים בקורסים / בתואר זה נחמד - אבל צריך להתחיל לגעת במקלדת כדי להגיע למקומות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
כמעט כל חברת תוכנה גדולה תהיה מוכנה לקבל אותה כמתנדבת. החברה מקבלת עוד מוח שיעבוד, היא מקבלת ניסיון לרזומה ולעבודה אמיתית בתחום, וכולם מרוצים. אחרי תקופה מסויימת ניתן לעזוב ולהתחיל לחפש עבודה, והפעם עם שם גדול בקורות חיים. כל זה אפשרי כמובן אם היא מוכנה לעבוד ללא תשלום תקופה של שלושה חודשים עד חצי שנה ושהיא באמת לא לחוצה על כסף כרגע.

 

זה לא חוקי ואף חברה גדולה לא תאפשר את זה. או שהבחורה משלמת עבור שרות לחברה (כמו עבור קורס) או שהחברה משלמת לה.

×
×
  • תוכן חדש...