Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 או יונדאי i30


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום. ביקרתי כאן פעמים רבות כאורח אז קודם כל פירגון: אני מת על הפורום שלכם! עזר לי בטירוף לקבל החלטות לגבי הרכב הבא שלי.

 

אני ואישתי זקוקים לרכב משפחתי.

הרכב משמש לנסיעה עירונית ברוב הזמן, ופעם בשבוע לנסיעה לחיפה.

הפרמטרים החשובים שלנו: אוטומטי, תא מטען גדול היכול להכיל עגלת תינוק בנוחות, תקציב מקסימלי של כ-80 אש"ח, יד ראשונה - לא חשוב אם מדובר בליסינג, השכרה או פרטי, צריכת דלק רגילה ולא חסכונית במיוחד, חיבור AUX למוסיקה חיצונית, נוחות הנסיעה והבטיחות גם לא מהוות שיקול מיוחד.

 

בסופו של יום מדובר ברכב משפחתי "רגיל". ההתלבטות שלי היא בין יונדאי i30 (קראתי המון ביקורות טובות על הרכב) לבין מאזדה 3 (הרכב המשפחתי הנוכחי שלנו, שנת 2006 - פשוט מדהים, עושה את העבודה, בקושי ראה מוסך והוא עובר לאחותי).

השנתון הוא 2009 ומעלה לשני הרכבים.

 

חוו דעתכם. כל דעה תתקבל בברכה.

 

תודה

פורסם

אני הייתי הולך על i30 CW מליסינג. יהיה לך הרבה מקום, הרכב חסכוני יותר מהמאזדה, ואמין בצורה דומה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני מחזיק כרגע מאזדה 3 2008 (לצערי ולמכירה) ו-I30 2009.

לזכות היונדאי צריכת דלק עדיפה, תא נוסעים מרווח יותר, אבזור עדיף (חיבור USB, סאנרוף, שליטה מההגה), תא מטען שימושי יותר עם מושבים מתקפלים וביצועים עדיפים. החסרונות הם נוחות נסיעה לוקה בחסר, הרכב פשוט קשה מדי ובידוד הרעשים שלו לא מצטיין, מילא אם המנוע היה נשמע נחמד.

המאזדה לא אהובה עליי במיוחד, רכשתי אותה בשבילי אבל כרגע נוסע ביונדאי, היא קצת בזבזנית ולא מאוד מרווחת אבל לזכותה יאמר שהיא הרבה יותר נוחה מהיונדאי וגם בידוד הרעשים שלה עדיף. ההגה מתקשר ומרגיש אמיתי ולינארי הרבה יותר מההגה החשמלי של היונדאי.

 

כפשרה בין השתים אני יכול להציע לך את קיה פורטה, היא מבוססת על היונדאי I30 אבל בעלת נוחות נסיעה עדיפה ובידוד רעשים עדיף, תא המטען שלה גדול ונוח לשימוש והיא תהיה חסכונית יותר מהמאזדה.

קצת אחרי תחילת 2011 היא קיבלה גיר חדש עם 6 הילוכים ורצוי להעדיף רכב מהשנתון הזה והלאה, בתקציב שלך אפשר אפילו 2012 מליסינג. ניתן לזהות את הרכבים עם הגיר החדש לפי פנסי איתות עם נורות לד במראות הצד ושקיק עור מסביב לידית ההילוכים.

פורסם

שתיהן מכוניות טובות. Mike808 פירט לך בצורה טובה את ההבדלים ביניהן ואני אוסיף שאני דווקא התחברתי למאזדה הרבה יותר. המאזדה שאתה חושב עליה (2009 ומעלה) זו המאזדה מהדור השני, שמציעה בידוד רעשים יותר טוב מהדור הראשון (שהוא כשלעצמו לא פחות טוב משל היונדאי), תא נוסעים איכותי יחסית ואבזור טוב הכולל גם שליטה על המערכת מההגה, מערכת מובנית שקוראת גם MP3 וחשוב מכל - מערכת ESP שהוצעה בדור הראשון רק עם גרסת ה-2 ליטר (היונדאי מוצעת עם המערכת הזו כסטנדרט). החסרונות של המאזדה 3 הם שגם בדור השני המרווח לא ממש נדיב, השימושיות עדיין לא מרשימה, צריכת הדלק אפילו קצת פחות טובה מהדור הראשון והביצועים חלשים יותר.

 

היונדאי לפי מה שהבנתי גם נופלת במעט מהמאזדה מבחינת אמינות, אך עדיין היא אמינה יחסית כך שאין לך ממש מה לדאוג בקשר לזה.

אופציה אחרת ששווה לך לשקול במקום היונדאי זה את הקיה סיד שמציעה לדעתי תמורה הולמת יותר. את הפורטה אני לא ממש מחבב...

פורסם
שלום לחברי הפורום. ביקרתי כאן פעמים רבות כאורח אז קודם כל פירגון: אני מת על הפורום שלכם! עזר לי בטירוף לקבל החלטות לגבי הרכב הבא שלי.

 

אני ואישתי זקוקים לרכב משפחתי.

הרכב משמש לנסיעה עירונית ברוב הזמן, ופעם בשבוע לנסיעה לחיפה.

הפרמטרים החשובים שלנו: אוטומטי, תא מטען גדול היכול להכיל עגלת תינוק בנוחות, תקציב מקסימלי של כ-80 אש"ח, יד ראשונה - לא חשוב אם מדובר בליסינג, השכרה או פרטי, צריכת דלק רגילה ולא חסכונית במיוחד, חיבור AUX למוסיקה חיצונית, נוחות הנסיעה והבטיחות גם לא מהוות שיקול מיוחד.

בסופו של יום מדובר ברכב משפחתי "רגיל". ההתלבטות שלי היא בין יונדאי i30 (קראתי המון ביקורות טובות על הרכב) לבין מאזדה 3 (הרכב המשפחתי הנוכחי שלנו, שנת 2006 - פשוט מדהים, עושה את העבודה, בקושי ראה מוסך והוא עובר לאחותי).

השנתון הוא 2009 ומעלה לשני הרכבים.

 

חוו דעתכם. כל דעה תתקבל בברכה.

 

תודה

 

מצטרף להמלצות על היונדאי (ביחס לפרמטרים שהצגת).

מה שכן, קשה להבין איך אנשים בעלי משפחות מייחסים מעט חשיבות לנושא הבטיחות :roll:

.We apologise for the inconvenience

פורסם

אצלי קשה להשוות את האמינות בגלל שהיונדאי עברה חצי מהקילומטרים שהמאזדה עברה (70 לעומת 140) והמאזדה נמצאת אצלי רק 4 חודשים אבל כבר לפני הקניה הוחלפו הבולמים שנוטים למות בגיל צעיר במאזדה, מחזיר שמן וחיישן לחץ שמן, גומיות למוט מייצב אחורי (שגם זקוקות להחלפה בגיל צעיר) ולקינוח חודש אחרי הקניה הוחלף ממיר קטליטי.

ביונדאי יש את היוניט ברקס שגורם למנרות ה-ESP להידלק (80 ש"ח אבל תקלה מאוד מעצבנת), מנגנון פתיחת דלק בצד הנהג (הוחלף באחריות) ומפוח מזגן (גם באחריות, לא נתקלתי באחרים שהוחלף להם). בנוסף חייב לציין את הנורות הקדמיות שלא מאריכות חיים ומאוד לא נוחות להחלפה.

×
×
  • תוכן חדש...