Jump to content

Troy

  • הודעות

    21
  • כאן מאז:

הנקודות של Troy

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני מתנצל על כך שנתתי ייעוץ לא מבוסס בפורום והטעתי את המשתמשים.
  2. אין לי מושג מה אני כותב, אני רק טרול שלא יכול להפסיק לכתוב שטויות.
  3. אין לי מושג מה אני כותב, אני אידיוט שכל פעם חוזר לפורום, למרות שזרקו אותי מפה עשרות פעמים.
  4. תודה לכם, יש 2 שני סוגים של קונטי פרמיום. איזה עדיף? 1 http://tires4u.co.il/default.asp?Compare=1&Id=285733&AreaId=0&ManfCountry=%E0%F8%F5%20%E9%F6%E5%F8%20%EE%F7%E5%F8:%20%E2%F8%EE%F0%E9%E4 2 http://tires4u.co.il/default.asp?Compare=1&Id=285797&AreaId=0&ManfCountry=%E0%F8%F5%20%E9%F6%E5%F8%20%EE%F7%E5%F8:%20%E2%F8%EE%F0%E9%E4
  5. ואיך אורך החיים של הקונטי? הוא יכול להחזיק 3 שנים? אני עושה 10אלף ק''מ בשנה. תודה
  6. מישהו? וגם Continental ContiPremiumContact 2 מה לקחת?
  7. אני מחפש צמיגים עם אריכות חיים גבוהה ושיהיו נוחים ואוחזים טוב. מה הכי טוב מהרשימה? דרגו מהטוב לפחות טוב. Goodyear DURAGRIP Falken ZE912 Yokohama A. Drive Goodyear EFFICIENT GRIP Pirelli P6 המידה היא:195/65R15 תקציב 300-400ש''ח לצמיג. עדיף כמה שפחות.
×
×
  • תוכן חדש...