Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורט עד 160K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך אומרים אנשים פה?

 

"אתה טועה ומטעה!".

 

יש לי חבר שהזמין דרך איילון ומקבל אותה בתחילת השנה האזרחית הנוכחית..

 

ובתקציב הזה הוא גם מקבל עודף.

 

בבדיקה זריזה לא נראה שמוכרים אותה.

אין טיפת מידע באתר פורד הישראלי. ולפי הבנתי היא ידנית. כך שזה פשוט לא מתאים. אלא אם אני טועה שוב :)

נוהג על: Leon SC FR 1.8 TSI צבע לבן

לשעבר: SEAT IBIZA 1.2TSI SC

פורסם
לא שללתי, אבל ללאון החדשה מנוע טוב יותר עם פוטנציאל שיפור לא פחות טוב. גם מגיע עם 180 סוסים במקום 160 במנוע הישן.

 

מי אמר שללאון החדשה מנוע יותר טוב?

אתה מדבר על ה-1.8TSI עם ה-160 כ"ס.

בלאון קופרה וב-FR יש מנוע 2.0TSI עם 211 כ"ס או 240 כ"ס בקופרה.

שלא לדבר על העובדה שבקופרה ישנו טורבו K04 עם פוטנציאל גדול בהרבה.

מנוע מדהים בכל קנה מידה.

פורסם
בבדיקה זריזה לא נראה שמוכרים אותה.

אין טיפת מידע באתר פורד הישראלי. ולפי הבנתי היא ידנית. כך שזה פשוט לא מתאים. אלא אם אני טועה שוב :)

 

לא אצל פורד... ייבוא מקביל דרך איילון.

 

ואכן היא ידנית, אתה לא טועה. מצד שני... אין רע בזה.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם
מי אמר שללאון החדשה מנוע יותר טוב?

אתה מדבר על ה-1.8TSI עם ה-160 כ"ס.

בלאון קופרה וב-FR יש מנוע 2.0TSI עם 211 כ"ס או 240 כ"ס בקופרה.

שלא לדבר על העובדה שבקופרה ישנו טורבו K04 עם פוטנציאל גדול בהרבה.

מנוע מדהים בכל קנה מידה.

 

המנוע של הלאון החדשה הוא מדור חדש למיטב זכרוני, כמו ב-A3 ויש לו 180 סוסים.

לגבי הקופרה, אני מעדיף רכב חדש.

נוהג על: Leon SC FR 1.8 TSI צבע לבן

לשעבר: SEAT IBIZA 1.2TSI SC

פורסם

אני יודע שללאון 1.8 החדשה יש 180 סוסים ולישנה יש 160 סוסים אבל כ"ס זה לא הכל בחיים.

בכל מקרה, אם אתה מעדיף רכב חדש - כל האופציות האלה לא רלווטיות בכלל.

פורסם
לצערי קליאו RS לא באה בחשבון, הם הגזימו לחלוטין עם מחיר הרכב.

ה-500 קטנה במיוחד ולצערי העיצוב לא לטעמי.

 

מאד רציתי את ה-קליאו RS אבל במחיר הזה אין מצב.

 

כדאי לך לפנות לנציג שלהם, אולי יש על מה לדבר. יש פה בפורום את זכי (לא זוכר את היוזר שלו), אולי הוא יוכל לעזור לך

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
אני יודע שללאון 1.8 החדשה יש 180 סוסים ולישנה יש 160 סוסים אבל כ"ס זה לא הכל בחיים.

בכל מקרה, אם אתה מעדיף רכב חדש - כל האופציות האלה לא רלווטיות בכלל.

 

האמת היא ששקלתי בהתחלה לרכוש יד שניה בכדי לשפר בלי לחשוב פעמיים.

אבל זו קצת בעיה אצלנו לרכוש יד שניה. הכל מתבצע בעסקאות מימון.... בלה בלה..

נוהג על: Leon SC FR 1.8 TSI צבע לבן

לשעבר: SEAT IBIZA 1.2TSI SC

פורסם

אין בעיה לקנות יד שניה עם מימון

אפשרות אחת ללכת לסוכנות טרייד אין של יבואן ולבחור רכב מיד ראשונה פרטית.

אפשרות שניה, לקחת הלוואה מהבנק ולהחזיר תשלומים של 1000 - 2000 ₪ בחודש תלוי ביכולת ההחזר.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...