Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפחתית, 2.0L, אוט', סביב 45K ש"ח.


thunderbird
שימו לב! השרשור הזה בן 3905 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחפש פורד, נראה שלא אתאכזב ממנה, במיוחד עקב האיבזור העשיר וחשוב יותר התנהגות כביש "סבירה".

דבר אחד מטריד, צריכת דלק גבוהה מאוד. באתר KML מופיע הנתון 9! ק"מ לליטר, שזה לא זול סה"כ. האם מדוייק?

Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

thunderbird

אני יכול לתרום מהנסיון שלי לגבי האלנטרה מנוע 2.0

רכב חלש מאוד , לא מורגש כמנוע 2.0 כבד ולא מתקשר עם הכביש , מרגיש ישן הן בהתנהגות והן בעיצוב הפנימי , וזללן דלק היסטרי.

 

קח בחשבון כי כל רכב עם מנוע 2.0 בעיר יצרוך סביב 1/9 ואפילו 1/8 .

 

אם התקציב עומד על 45K הייתי מחפש אימפרזה 2.0 שמורה , אולי האבזור דל אבל מוסך לא תראה הרבה.

לנסר 2007

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי הפוקוס נותנת תמורה מעולה במחיר ,היא מובזרת מאוד,נוחה ,די מהנה לנהיגה ,החיסרון שלה זה הגיר בעל 4 הילוכים שהוא די עצל.מצד שני אף פעם לא הרגשתי במחסור של כוח שהייתי צריך.

רוצה בית עם 10 דונם שיהיה מקום לכל המכוניות שיש לי(שיש לי בחלום אמרתי?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

thunderbird

אני יכול לתרום מהנסיון שלי לגבי האלנטרה מנוע 2.0

רכב חלש מאוד , לא מורגש כמנוע 2.0 כבד ולא מתקשר עם הכביש , מרגיש ישן הן בהתנהגות והן בעיצוב הפנימי , וזללן דלק היסטרי.

 

קח בחשבון כי כל רכב עם מנוע 2.0 בעיר יצרוך סביב 1/9 ואפילו 1/8 .

 

אם התקציב עומד על 45K הייתי מחפש אימפרזה 2.0 שמורה , אולי האבזור דל אבל מוסך לא תראה הרבה.

 

 

 

בתור אחד שיש לו גם ניסיון עם אלנטרה 2.0l אני קצת מסתייג ממה שכתבת כאן. האוטו לא כזה שתיין ביחס לנפח מנוע הייתה לי מאזדה 3 והאלנטרה חסכונית ממנה ,100 קמ״ש על טור 2.15 סל״ד זה הרבה יותר טוב מהרבה רכבים ולגביי הרגשת המנוע לא יודע על מה נהגת כי אצלי הצלחתי פעם לעקוף 3 רכבים ומשאית בפס עקיפה במהירות גבוהה ובפרט בכל עקיפה שאני עושה זמינות הכח נהדרת ואני מצליח לסיים כל עקיפה במהירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תשקול לרדת בשנתון לכיוון 2004, יתכן ויש לי הצעה אטרקטיבית בשבילך. בימים אלה אני עובר לגור קרוב למשרד ולכן מוכר את המכונית שלי.

 

מדובר בסיאט טולדו (אחות של ג'טה אבל זולה יותר לאחזקה ולביטוח) עם קילומטרז' נמוך, לאחר ישור קו מלא, עם ארבע כריות אוויר, ABS ובקרת משיכה ואפילו עם מערכת סטריאו משודרגת - כל זה במחיר שמשאיר עודף מ-30K.

 

הטולדו בנויה כמו טנק, מרווחת מאד ובעלת תא מטען ענק. המנוע הוא דגם ותיק של VW בנפח 1800 סמ"ק, כך שישנן רזרבות בריאות של כח ומומנט. יעידו כמה מחברי הפורום שפגשו אותה בימי מסלול בכוכב יאיר שגם יכולות דינמיות לא חסר.

 

אם זה יכול לעניין אותך, צור קשר בהודעה פרטית.

 

 

toledo%203.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התרומה שלי לדיון:

מאזדה 3 2.0 2008

משולב 1/12.1

עירוני 1/10

 

אלו נתונים מצויינים!

בהתחשב שבליסינגטומתית האחרונה שלי - I30CW 2011, בנסיעות מחוץ לעיר בלבד צרכה 1/10.

כמובן שמיקום הדוושה היה בסמוך לרצפת הרכב רוב הזמן כי הוא פשוט לא זז

Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שיש לו גם ניסיון עם אלנטרה 2.0l אני קצת מסתייג ממה שכתבת כאן. האוטו לא כזה שתיין ביחס לנפח מנוע הייתה לי מאזדה 3 והאלנטרה חסכונית ממנה ,100 קמ״ש על טור 2.15 סל״ד זה הרבה יותר טוב מהרבה רכבים ולגביי הרגשת המנוע לא יודע על מה נהגת כי אצלי הצלחתי פעם לעקוף 3 רכבים ומשאית בפס עקיפה במהירות גבוהה ובפרט בכל עקיפה שאני עושה זמינות הכח נהדרת ואני מצליח לסיים כל עקיפה במהירות.

 

אני מנסיעות שהיו לי באלנטרה גם ב-1.6 סמ"ק וגם ב-2.0 הצריכה הייתה גבוהה בהרבה מהממוצע בקטגוריה. רוב המשפחתיות שנהגתי עליהן משנתונים דומים (חלקם ישנים יותר, חלקם חדשים) היו חסכוניות יותר. הצריכה של האלנטרה מזכירה לי את האופטרה שהייתה בבעלות המשפחה שלי לפני המאזדה, כלומר 1:6/7 בעיר, ו-1:10.5 בבין-עירוני.

סל"ד ב-100 קמ"ש לא מעיד הרבה מעבר לשקט מהמנוע בתא הנוסעים. הסיבה לסל"ד נמוך יחסית כמו באלנטרה קשורה ליחסי ההעברה הארוכים מדי לרכב שכזה. יחסי העברה כאלה נותנים לרכב הרגשה של רכב איטי וכבד בתחילת נסיעה וגם בהאצות ביניים.

לגבי זמינות הכוח, זה לא חכמה ללחוץ עד הסוף בשביל לסחוט ביצועים טובים. האלנטרה עם מנוע 2.0 מרגישה (אולי) קצת יותר טוב מחלק מהמתחרות עם מנוע 1.6, אבל נופלת בביצועים וברהיטות משאר המתחרות שלה עם מנוע 2L.

 

בכללי זה בסדר שאתה מרוצה מהרכב שלך, וזה מובן. אבל קצת אובייקטיביות ופרופורציות בבקשה.

 

התרומה שלי לדיון:

מאזדה 3 2.0 2008

משולב 1/12.1

עירוני 1/10

 

לצריכה הזו אכן אפשר להגיע במאזדה 3 2.0 סמ"ק מהדור הראשון, אבל בנהיגה רגועה מהממוצע...

אני מדדתי צריכה של 1:9/1:9.5 בעיר בנהיגה רגילה שלא מיועדת לחיסכון (אך גם לא אגרסיבית מדי) ו-1:13 מחוץ לעיר בשיוט על 110-120 קמ"ש סבירים לגמרי, ללא האצות מיותרות ועם מזגן על עוצמה נמוכה (2 פסים). בסך הכל הצריכה זהה ל-1.6 שבבעלותי שממנה אני מוציא בנהיגה דומה 1:9.5/1:10 בעיר ו-1:12 מחוץ לעיר (אצלי המנוע מתאמץ קצת יותר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Cars lover לא יודע באיזו אלנטרה מדדת את הנתונים שלך חבר אבל אצלי הגעתי ל12 קמ לליטר ואף יותר מזה בבין עירוני ומשולב לא ירד מ1/10 לא משנה כמה פעמים בדקתי והשוויתי למאזדה 3 הקודמת שלי מהדור הראשון וזאת בהתווסף לכך שרגלי נדיבה למדי עם הגז. מקווה שזה פרופורציונלי לטעמך 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

elonn1

אנחנו מכבדים את דעתך אבל אתה באמת מנסה לשכנע אותנו ( או אולי את עצמך )

שאלנטרה עדיפה על מאזדה 3 ( הדגם המאובזר 2.0 ליטר )????

כאשר רשמתי רכב חלש התכוונתי שמשפחתית 2.0 עם 143 כ"ס , אמורה לתת הרגשה של מטוס על הכביש, מנגד מאזדה 3 1.6 ( רכב שני במשפחה ) היה זריז הרבה יותר ( וגם חסכוני יותר)

ד"א האלנטרה נמכרה אחרי פחות משנה בגלל צריכת הדלק.

לנסר 2007

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא רוצה ליסינאוטומטית ואתה מעלה את פוקוס מאזדה ואלנטרה? הכי ליסינג שאפשר ידידי.

 

תוכל למצוא בתקציב הונדה אקורד משנתונים 2006/05, רכב מנהלים מפנק ומרווח במיוחד, אמינות, 155 כ"ס, ומתלים שמתאימים גם לאנשים שסובלים מטחורים. צריכת הדלק באופן מפתיע טובה יותר משל המאזדה 3 בהשוואה שביצעתי בנסיעות משותפות.

 

ירידת הערך הגדולה של הדגם והשנתון הזה נגמרה ואתה צפוי לשמירת ערך טובה ביותר.

קבל את המלצתי ורוץ לעשות נסיעה על אחת, זה יפתור לך את כל הספקות. עולם אחר.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא רוצה ליסינאוטומטית ואתה מעלה את פוקוס מאזדה ואלנטרה? הכי ליסינג שאפשר ידידי.

 

תוכל למצוא בתקציב הונדה אקורד משנתונים 2006/05, רכב מנהלים מפנק ומרווח במיוחד, אמינות, 155 כ"ס, ומתלים שמתאימים גם לאנשים שסובלים מטחורים. צריכת הדלק באופן מפתיע טובה יותר משל המאזדה 3 בהשוואה שביצעתי בנסיעות משותפות.

 

ירידת הערך הגדולה של הדגם והשנתון הזה נגמרה ואתה צפוי לשמירת ערך טובה ביותר.

קבל את המלצתי ורוץ לעשות נסיעה על אחת, זה יפתור לך את כל הספקות. עולם אחר.

 

הוא מדבר על גרסאות ה-2L. כאן המאזדה והפוקוס בגרסאות החזקות (האלנטרה נשים בצד. לא קשורה לכאן בכלל...) מציעות הרבה יותר משאר המשפחתיות ליסינג, בעיקר במובן האבזור וההנאה מנהיגה. הונדה אקורד רכב גדול יותר ממה שהוא מבקש, וגם אם נגיד וצריכת הדלק שלה נמוכה מהמאזדה 3 2.0 (הצריכה שלהם כמעט זהה), עלויות הטיפולים, החלפים, הביטוחים, טסט והאחזקה השנתית הכוללת יהיה גבוה יותר. זה למה אני גם חושב שלא כדאי לו ללכת על סובארו B4 אפילו שלדעתי היא מכונית מאוד מהנה וחזקה מספיק.

זה עוד לפני שאני מזכיר שהאקורד ערומה מכל אבזור ומציעה טסות ורק 2 כריות אוויר בגרסאות הבסיסיות, שנמכרות במחירים מנותקים מהמציאות. משפחתית 2L מהנה תספק אותו בהחלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר׳ה הינכם טועים פה בגדול ,שניכם . מכיוון שהיונדאי נקנתה מפאת חוסר תקציב ל3 2.000 סמ״ק (בתהליכי חסיכה אינטנסיביים מתוך הדגדוג בבטן שיש לי כל פעם שאני רואה אחת) ורצון רב למנוע מחוץ לסטנדרט ה1.6 המוכר והנפוץ. ההשוואות שהצגתי מקודם היו מול מאזדה 3 שהייתה לי ומול אלנטרה נוספת שהייתה לי (שתיהן1.6 )ולכן לא השוואתי את האלנטרה ל3 2000 אלא רק הבעתי את השוואתי שלי שבה יצא לי שהיונדאי 2000 נותנת לי תמורה רבה יותר מאשר שתי האחרות בתחומים מגוונים וביניהם אף דלק שזה בניגוד למה ששניכם אומרים אבל זה מה שיצא לי.

ולכותב הדף מאזדה 3 2000 סמ״ק היא הבחירה שהכי תתאים לך . צריכת דלק שפויה,אמינות ביחס לסגמנט,עיצוב יפה ומהירות טובה שלא תגרום לך להתחרט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזיקים פוקוס 2006 1.6 במשפחה.

 

הרכב מתנהג מעולה לצד נוחות טובה, ובאמת מה שחסר לו בעיקר זה עוד כוח.

אני חושב שבעיית הכוח נפתרת במנוע ה2 ליטר בעל ה150 כ" ס לעומת ה1.6 בעל 105 כ"ס, כך זכור לי שנאמר במבחני הדרכים בעבר.

 

מרוצים מאוד מהרכב, נקנה כיד שניה מליסינג ויש איתו אפס בעיות אמינות (טפו טפו טפו).

אציין לרעה יחסית את רעשי הכביש והרוח שמורגשים בנסיעה מהירה, אבל ספק רב אם המתחרות הנל מציעות יתרון משמעותי בנושאים האלה.

 

בהשוואה שלך הזכרת את מאזדה 3 וסובארו אימפרזה - המאזדה 3 בשנים הנל זכתה ל4 כוכבים במבחני הריסוק האירופאיים: euroncap.com/results/mazda/3.aspx,

הסובארו כנל euroncap.com/results/subaru/impreza.aspx,

הפוקוס, היחידה בעלת 5 כוכבי ריסוק מבין המכוניות הנ"ל.

 

עוד משהו שאני חושב שכדאי להוסיף למערך השיקולים בעת הזאת.

 

בהצלחה ותהנה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3905 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...