Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנשים,

אחרי הרבה התלבטויות החלטתי ללכת על רכב חדש בשיטת ליסינג פרטי.

אני מוכן לשים עד 20K כמקדמה באזור 700-1000 ש"ח כל חודש.

אני מניח שניתן למצוא סופר מיני במחירים האלו (סביב ה 80K - 100K).

 

אני מחפש רכב נוח וחסכוני שיעמוד בכבוד ב100 קילומטר ליום (25K בשנה+\-)

 

לא אכפת לי לגבי ביצועי מהירות.

מעדיף אוטומט אבל לא קריטי.

 

חשובה לי רמת אבזור גבוהה (מסך מגע, בקרת אקלים, שליטה מההגה, בקרת שיוט).

סאן רוף תמיד היה משהו שרציתי, אבל אני דיי סקפטי אם אפשר לקבל במחירים האלו

 

 

האם קיים רכב שיציע את כל זה או שעלי להגדיל תקציב ולעלות למשפחתיות?

האם קיים רכב היברידי במחירים האלו ?

 

 

תודה.

פורסם

יתמודד לא פחות טוב מכל משפחתית. יחס הכוח למשקל בסדר גמור.

אבזור מלא בגרסת הקולקשיין : מראות מתקפלות חשמלית, מפתח חכם, התנעה בכפתור, בקרת אקלים, חיישני גשם ותאורה, תאורת יום LED, בקרת שיוט, מערכת ניווט מקורית מובנית, דיבורית בלוטות', מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 7", חישוקי 16" ועוד...

פורסם

הקליאו (1.2 טורבו המאובזרת) נשמעת מאוד מעניינת, אבל זה לא קצת יקר כמעט 110K בשביל סופר מיני?

זה כמעט מגיע למחיר של משפחתיות רגילות..

 

יכול להיות שאני טועה וזה לא המחיר?

 

תודה.

פורסם

ומה לגבי ירידת הערך?

מישהו אמר לי שמסיבה כלשהי לרנו יש ירידת ערך גבוהה מאוד..

זה משהו שיכול להשפיע בצורה דרסטית אם אני עושה ליסינג פרטי :?

פורסם

סביר שתאבד יותר מאשר הסוויפט והפולו, אבל מצד שני אתה נהנה יותר. לי שווה להנות יותר במשך 5 שנים, מאשר לחסוך באבזור ונראות בשביל למכור ב 3000 שקל יותר.

פורסם

אלו ההבדלים בערך בין הרכבים באיבוד ערך? 3000 ? אם כן זה באמת לא רציני.

אתה יודע או שמעת על אפשרויות של ליסינג פרטי בקרסו? מה התנאים שם?

 

ולמה הרבה אנשים מאוכזבים מקרסו?

פורסם

בהחלט לרנו יש ירידת ערך גבוהה, לסוויפט ירידת ערך נמוכה משמעותית.

היפניות בדרך כלל קצת פחות מאובזרות אך מחזיקות ערך יותר טוב והרכבים עצמם נשמרים יותר טוב.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אי אפשר לתת הערכות, מהסתכלות על העבר אפשר ללמוד שלסוויפט ירידת ערך נמוכה, תפתח יד 2 ותראה באיזה מחיר נמכרות סוויפט מהשנים האחרונות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מאןד אהבתי את רשימת האבזור הארוכה של הקליאו.. מולטימדיה וכו',

העיצוב חיצוני ופנימי מהיפים שראיתי, וגם המנוע (1.2 טורבו) מראה ביצועים מכובדים ממד אחד וחסכוני מצד שני.

 

ואני מבין שאני לא היחיד שעובד משמרות לילה חח

×
×
  • תוכן חדש...