Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל בעניין המחירון - אני לא יודע מה ההתיחסות למבצעים נקודתיים, אבל אני לא חושב שזה משפיע על המחירון. על המחיר בפועל אולי כן, אבל הכל תלוי במוכר ובקונה.

בכל מקרה ביד2 יש פיאט 2012 עם 20 אלף ק"מ מהדגם החדש יותר (אולי לכן לא מושפע מהמבצע שהיה) ב-49 אלף לפני מיקוחים וויכוחים.

פורסם

אני לא מעוניין לקנות מבנאדם פרטי , זאת הבעיה או השכרה או יבואן הבעיה שהיבואן זה 65 לפני כל התוספות קודן , אגרת רישוי וכו' אפשר להגיע בקלות מ 65 ל 69 , אם ההפרש היה כולל 10 אלף אז הייתי עושה קומבינה מארגן את הסכום הבעיה שגם אם הרכב היה עולה 10 אלף יותר זה בלי תוספות והייתי צריך עוד 4 כולל אגרת הרישוי ואז הייתי מגיע ל 14 אלף , אולי בתקציב של 45-50 גג אין ברירה וצריך לקנות מהשכרה , הבעיה שבחברת ההשכרה הם קשים מאוד עושים טובה שמורידים 1000 שקל

פורסם
הבעיה שבחברת ההשכרה הם קשים מאוד עושים טובה שמורידים 1000 שקל

אתה מדבר איתם בטלפון או שהגעת למקום, הראת רצינות וניסית להתמקח איתם?

בטלפון מן הסתם אף אחד לא יתחיל להוריד לך אלפי שקלים מהמחיר, אבל אם תגיע לשם ורוכיח להם שאתה רציני לגבי רכישה, אתה יכול להוריד אותם בהרבה יותר. אם אתה לא טוב בלהתמקח, תבוא עם חבר שכן.

פורסם

אתה באופן מודע רוצה לקנות מחברת השכרה או ליסינג? לא מצליח להבין למה...

בכל מקרה יש מגרשים שמחזיקים רכבים פרטיים (אוטודיל, טרייד מוביל) נסה לחפש שם ...

פורסם

הייתי כבר באוטודיל וטרייד מובייל לא תודה !!!! עם בולד בצבע אדום , והייתי מעדיף לא לפרט .

ממש ממש ממש לא !

אני מעדיף מחברת השכרה ליסינג או ישירות מהיבואן אבל כרגע התקציב לא מאפשר יבואן :)

וכן הייתי בסניף ולא רק באלדן והם קשים קשים מאוד עם המחירון בקושי מורידים דבוקים למחירון של לוי יצחק לא זזים ממנו

כל חברות ההשכרה קשים מאוד .

 

תמיד אמרו לי אנשים שהם מצליחים אחרי הפחתות במחירון לוי יצחק להוריד עוד הרבה וזה בולשיט !!!

נגיד הרכב 50 אלף ואחרי הפחתה של לוי יצחק הוא 43 אלף אמרו לי שמורידים חופשי ל 30-35 עוד לא מצאתי את הקוסם .

אלא אם כן זה רכב כמו רנו מגאן וכאלה.

הייתי בכל חברות ההשכרה בקושי 1000 - 500 שקל הסכימו להוריד אחרי ההפחתות בלוי יצחק

×
×
  • תוכן חדש...