Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

הכל התחיל בכך שנדלקה לשניה נורת שמן מנוע ונכבתה, עצרתי ובדקתי שמן, היה מלא.

לאחר חצי שעה שוב סיבוב עם ההגה נדלקה נורה לשניה, ושוב פעם השמן על max.

התקשרתי למכונאי שלי, אמר יכול להיות יוניט שמן ובעיית מגעים.

ככה בהמשך גיליתי שלולית שמן מטורפת מתחת לאוטו, ושביל על כל הרחוב.

כל השמן נזל, קניתי 10-40 הכי זול להגיע לבית, הגעתי והשמן עמד על סימון שחסר 1 ליטר (7 דק׳ נסיעה).

פרסתי שקיות זבל על החנייה שלא יטפטף על הרצפה, ותוך כדי יצא לי לראות שהנזילה מגיעה מצד שמאל של המנוע (שעומדים מול המכסה מנוע) הציריה וכל הרכיבים באןתן צד מלאים בשמן.

צד ימין יבש לגמרי(עמידה מול המנוע) והטפטוף מאוד מהיר, גם שהאוטו כבוי.

מאיפה יכולה להיות נזילה מהכיוון הזה?

בכל אופן, קרטר כבר פסלתי כיוון שיש גם שמן בחלק העליון של המנוע, הכל השפריץ.

תודה רבה !

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

איבוד של כמות שמן גדולה כמו במקרה שלך היא לרוב לא ממחזיר השמן אלא ממשאבת השמן או מבורג ריקון שמן מנוע.

 

תבדוק את איזור משאבת השמן ואת בורג ריקון שמן מנוע.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא במקרה הזה מכיוון שאם הייתה נזילת שמן מנוע ממחזיר השמן אז גם החלק העליון של המנוע וגם חלקים נוספים באיזור רצועת התיזמון היו מתמלאים בשמן.

איזה כייף לי :)

פורסם

בצינורות חימום מאחורי הראש,

יש קצת שמן ומעל האגן, אבל יכול להיות בגלל שזה היה בנסיעה.

אני אשטוף את החלק התחתון עם הגרניק ואז ישים עוד קצת שמן כדי לבדוק מאיפה מגיע הנזילה.

בשביל מחזיר שמן פותחים טיימינג נכון?

והמשאבת שמן נמצאת גם באיזור של הטיימינג?

תודה רבה על התשובות.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
למה ? יש מחזיר שמן קדמי ויש אחורי שאם הם נוזלים אז הטיימניג יבש

בכדי שנוכל לעזור לפותח האשכול בצורה מיטבית אשמח אם תוכל לעיין בקובץ המצורף ולציין מאיפה לדעתך ונסיונך תייתכן הנזילה ברכב הזה.

 

הצילומים המצורפים נלקחו מתוך ספרות ייצרן של Daewoo Lanos שהמנוע זהה למנוע של אבאו 1.4 למיטב ידעתי.

Pages from Daewoo Lanos Service Manual.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

אוקיי באור יום רואים הרבה יותר טוב,

האיזור מתחת לטיימינג מפוצץ שמן, הצד השני יבש לגמרי.

כל הצירים, משולש מלאים בשמן.

בצד ימין של הראש יש צינורות שמזיעים משמן,

אבל הנזילה בוודאות מתחת לטיימינג כי רואים את הסימון של השמן החדש הנקי.

 

וכל הרחוב כרגע בחול על השמן, בערב אני אשטוף.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

אני מניח שברגע שיוסר מיכסה הטיימינג ייתגלה המחזה הלא נעים ומקור הבעיה. אין להמשיך לנסוע כך כדי שלא יווצר נזק בלתי הפיך למנוע. גם אם אתה מוסיף שמן כל פעם.

פורסם

ברור ברור, שמתי שמן מנוע רק כדי להחזיר את האוטו לבית.

הרכב לא יזוז עד יום ראשון שיבואו לקחת את האוטו.

רק רציתי לוודא מה מקור הבעיה, ואכן נראה כמו מחזיר שמן.

תודה רבה לכם, אעדכן ברגע שיטופל.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

אוקיי הרכב חזר מהמוסך,

החליפו יוניט לחץ שמן, כרגע לא שולם כלום עד שלא תיפתר הבעיה.

האם יוניט יכול לגרות לנזילה כזו של איבוד 4 ליטר ב15 דק' ?

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
אוקיי הרכב חזר מהמוסך,

החליפו יוניט לחץ שמן, כרגע לא שולם כלום עד שלא תיפתר הבעיה.

האם יוניט יכול לגרות לנזילה כזו של איבוד 4 ליטר ב15 דק' ?

 

קרה לי בדיוק אותו הדבר עם שברולט אופטרה 2006,יוניט שמן "התפוצץ" אבל השמן לא נזל לכביש אלא פגע בכל מיני חלקים חמים במנוע (לא יודע שמות אני לא מכונאי).

עלה עשן וריח חריף של שרוף,לאחר מכן גיליתי שזה היה שילוב של שמן וחום.

רשמית הרגע הכי מפחיד בחיי,זה קרה לי בתוך העיר באמצע עקיפה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

חזרתי מנסיעה של כמה דק' לא היו נזילות כלל בינתיים.

בנוסף ביקשתי שיעשו טיפול לאוטו כי הגיע הזמן, וביקשתי לשים פילטר שמן מקורי כי קיבלתי אישור מהבוס.

איך אני יודע אם הוא מקורי ? מה שאני רואה חיצונית זה פילטר כחול על הצד של ההוראות מולי.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

×
×
  • תוכן חדש...